ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydział Promocji, Sportu i Kultury

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-09-19 12:11:32 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Naczelnik Wydziału - Aneta Werla, tel. 087 73 26 280
stanowisko ds. koordynacji działań gospodarczych - Zbigniew Dąbrowski, tel. 087 73 26 282
stanowisko ds. informacji, analiz i promocji - Piotr Gałuszka, tel. 087 73 26 281
stanowisko ds. ochrony zdrowia i opieki społecznej - Anna Lewandowska, tel. 087 73 26 274 
stanowisko ds. promocji - Magdalena Sulżycka, tel. 087 73 26 282
stanowisko ds. sportu, turystyki i rekreacji - Magdalena Miszkiel
pomoc administracyjna - Łukasz Remizow

Do zadań Wydziału Promocji i Spraw Społecznych należy: 

- W zakresie kultury i kultury fizycznej:

  1. Inicjowanie, opiniowanie i zatwierdzanie planów jednostkom kultury finansowanym z budżetu Miasta Ełk oraz nadzór nad ich realizacją.

  2. Stwarzanie warunków i podejmowanie działań, zapewniających rozwój twórczości artystycznej, a w szczególności zapewnienie opieki nad rozwojem amatorskiego ruchu artystycznego i kulturalnego.

  3. Promowanie potencjału kulturalnego i turystycznego miasta w kraju i zagranicą oraz współpraca z innymi instytucjami, organizacjami w zakresie promocji gospodarczej:

- opracowanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno- informacyjnych o mieście,

- udział w krajowych i zagranicznych imprezach targowo – promocyjnych,

- współpraca z mediami.

  1. Współpraca ze stowarzyszeniami realizującymi zadania gminy z zakresu kultury oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami, współpraca w tym zakresie z Biurem Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.

  2. Współpraca w planowaniu i realizacji usług kulturalnych świadczonych przez jednostki kultury.

  3. Współpraca z instytucjami kultury finansowanymi z budżetu Miasta Ełk.

  4. Współpraca ze środowiskami artystycznymi i stowarzyszeniami działającymi w zakresie kultury.

  5. Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu jednostkom kultury finansowanym z budżetu Miasta Ełk.

  6. Prowadzenie rejestru samorządowych jednostek kultury.

  7. Inicjowanie, opiniowanie i zatwierdzanie planów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

  8. Współpraca z MOSiR w planowania i realizacji usług z zakresu kultury fizycznej i sportu.

  9. Współpraca ze stowarzyszeniami, klubami i uczniowskimi klubami sportowymi realizującymi zadania gminy z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami, współpraca w tym zakresie z Biurem Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.

  10. Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu MOSiR.

  11. Nadzór nad właściwym wykorzystaniem i zabezpieczeniem obiektów sportowo-rekreacyjnych.

  12. Inicjowanie nowych działań mających wpływ na rozwój turystyki i promocji miasta, koordynacja i nadzór nad ich wdrażaniem.

  13. Współpraca w planowaniu i nadzór nad realizacją imprez masowych realizowanych przez MOSiR.

  14. Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków przeznaczonych na kulturę fizyczną, sport i turystykę.

  15. Nadzór nad przygotowaniami do sezonu turystyczno - wypoczynkowego.

  16. Współpraca z jednostkami kultury i MOSiR w zakresie planowania i organizowania obchodów świąt państwowych, uroczystości miejskich.

  17. Projektowanie we współpracy z jednostkami kultury i MOSiR planów finansowych oraz nadzór nad ich realizacją.

  18. Planowanie i współpraca ze stowarzyszeniami realizującymi zadania gminy z zakresu czasu wolnego dzieci i młodzieży. Wykup usług oraz nadzór nad ich realizacją.

  19. Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków na organizację czasu wolnego dzieci i młodzieży.

  20. Współpraca z miastami partnerskimi i pozyskiwanie nowych partnerów.

  21. Prowadzenie spraw związanych z członkostwem miasta w stowarzyszeniach, związkach i organizacjach krajowych oraz międzynarodowych.

 

- W zakresie spraw społecznych:

 

  1. Projektowanie we współpracy z MOPS planów finansowych oraz nadzór nad ich realizacją.

  2. Współpraca z Mazurskim Centrum Zdrowia Zakład Opieki Zdrowotnej w Ełku "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. w realizacji zadań gminy z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej.

  3. Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu MOPS.

  4. Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków na realizację zadań gminy z zakresu opieki społecznej oraz oświaty i wychowania.

  5. Współpraca ze stowarzyszeniami i instytucjami pożytku publicznego realizującymi zadania gminy z zakresu oświaty i wychowania, opieki społecznej i ochrony zdrowia oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami, współpraca w tym zakresie z Biurem Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.


- W zakresie promocji Miasta:

  1. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Miasta, w tym:

a) inicjowanie i współudział w organizacji przedsięwzięć promujących Miasto,

b) prowadzenie współpracy ze środowiskami w kraju i za granicą,

c) przygotowywanie propozycji wydawnictw oraz innych materiałów promocyjnych,

d) organizowanie imprez promocyjnych krajowych i zagranicznych,

e) współpraca w zakresie promocji miasta z organami administracji rządowej i samorządowej, stowarzyszeniami i innymi organizacjami i instytucjami,

f) opracowywanie wydawnictw i materiałów o charakterze promocyjno- informacyjnym Miasta Ełku, z wykorzystaniem różnych metod i technik promocyjnych, w tym sieci internetowej oraz nadzór graficzny i merytoryczny nad zamawianymi wydawnictwami i przygotowywanie projektów umów i zleceń w tym zakresie,

g) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w krajowych i zagranicznych imprezach targowych, organizacja stoisk,

h) prowadzenie i bieżące aktualizowanie oficjalnej strony internetowej Urzędu,

i) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,

j) utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu,

k) kreowanie i promowanie nowych atrakcji i produktów turystycznych Ełku, współdziałanie z branżą turystyczną w tym zakresie.

  1. Wydawanie decyzji zezwalającej na przeprowadzenie, lub decyzji o zakazie przeprowadzenia imprezy masowej.

  2. W zakresie prowadzenia spraw związanych z realizacją zadań Miasta w dziedzinie turystyki:

a) prowadzenie ewidencji pól biwakowych na terenie Miasta,

b) prowadzenie ewidencji obiektów spełniających wymagania niezbędne do prowadzenia w nich usług hotelarskich, dokonywanie zmian zapisów dotyczących rodzaju obiektów.

  1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zgody na wykorzystywanie herbu Miasta Ełk.

  2. Współdziałanie z Sekretarzem Miasta w zapewnieniu niezbędnej obsługi Prezydenta Miasta w zakresie wynikającym między innymi z jego funkcji reprezentacyjnych.

  3. Organizacyjne zabezpieczenie wizyt delegacji krajowych i zagranicznych, przedstawicieli korpusu dyplomatycznego, osobistości życia publicznego.

  4. Koordynacja prac związanych z udziałem Miasta w związkach i porozumieniach międzygminnych.

  5. Prowadzenie badań opinii publicznej.

  6. Współpraca z komitetami społecznymi.

  7. W zakresie opracowywania i realizacji programów współpracy zagranicznej:

a) Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów współpracy, w tym harmonogramów ich realizacji oraz kosztów z nich wynikających.

b) Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z realizowaną współpracą, w tym projektów umów.

c) Realizowanie spraw związanych z prowadzoną współpracą z organizacjami międzynarodowymi oraz miastami partnerskimi.

d) Organizowanie wyjazdów zagranicznych przedstawicieli Miasta.

e) Prowadzenie ewidencji wniosków i propozycji wyjazdów zagranicznych i przyjazdów delegacji, dokumentowanie sprawozdań z ich realizacji.

f) Prowadzenie ewidencji wydatków związanych z realizowaną współpracą, w tym kosztów związanych ze służbowymi delegacjami, prognozowanie i planowanie wydatków.

g) Koordynowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji w językach obcych.

h) Utrzymywanie kontaktów z miastami partnerskimi.

i) Przygotowywanie projektów porozumień o współpracy pomiędzy Miastem, a miastami i instytucjami zagranicznymi.

j) Organizowanie pobytów delegacji zagranicznych oraz wyjazdów za granicę oficjalnych delegacji władz miasta.

« powrót do poprzedniej strony