ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia i komunikaty

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Skład komisji konkursowej. Opiniowanie ofert NGO w roku 2021

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-12-10 10:40:08 przez Maciej Juchniewicz

Akapit nr - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR656.2020 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 9 grudnia 2020 r.w sprawie powołania komisji konkursowej opiniującej oferty składane w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań samorządu miasta Ełku w roku 2021
 
Na podstawie art. 15 ust. 2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2020 poz. 1057), Prezydent Miasta Ełku zarządza, co następuje:
 
§ 1
  1. W odpowiedzi na ogłoszenie otwartego naboru na członków komisji konkursowej będących przedstawicielami organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nie złożona została żadna oferta.
  2. W związku z tym skład komisji konkursowej stanowić będą wyłącznie przedstawiciele organu wykonawczego samorządu miasta Ełku.
  3. Powołuję na członków komisji konkursowej opiniującej oferty składane w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań samorządu miasta Ełku w roku 2021 następujące osoby:
  1. Artur Urbański     - Zastępca Prezydenta;
  2. Irena Podlecka     - Naczelnik Wydziału Polityki Społecznej;
  3. Małgorzata Pikus - Naczelnik Wydziału Edukacji;
  4. Aneta Ruszczyk   - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku.
  1. Naczelnicy wydziałów i dyrektor jednostki organizacyjnej wyznaczają pracownika merytorycznego z podległego wydziału/jednostki w przypadku, gdy inne obowiązki służbowe uniemożliwiają ocenę ofert lub udział w posiedzeniu komisji konkursowej.
  2. Opiniowanie ofert odbywa się z wykorzystaniem elektronicznego systemu witkac.pl.
  3. Jedna oferta powinna być opiniowana przez minimum trójkę członków komisji konkursowej.
  4. Za organizację i koordynację prac komisji konkursowej odpowiedzialne jest Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi Prezydenta Ełku ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony