ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Potwierdzenie zameldowaniaDrukuj informacjęSprawa: Potwierdzenie zameldowania

Szczegóły informacji

Potwierdzenie zameldowania

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:53:12

Termin załatwienia

W dniu złożenia dokumentów.

Osoba kontaktowa

Alicja Aleksiejczuk, Krystyna Dzięgielewska, Joanna Omilian

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta

Referat Spraw Obywatelskich

ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6

Telefon kontaktowy

87-73-26-101

Sposób załatwienia

Klient otrzymuje potwierdzenie zameldowania w formie wydruku komputerowego.

Miejsce odbioru

Urząd Miasta

Referat Spraw Obywatelskich

ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6

Wymagane Dokumenty

1. Dowód osobisty, a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości.
2. Podanie o wydanie potwierdzenia zameldowania                                                                                                                                                                                                 3. Pełnomocnictwo w przypadku pobierania zaświadczenia przez pełnomocnika.

Czas realizacji

W dniu złożenia podania.

Opłaty

Opłata skarbowa za zaświadczenie w kwocie 17,00 zł , którą można uiścić  w kasie Starostwa Powiatowego w Ełku

lub na konto Urzędu Miasta w Ełku   74 1020 4724 0000 3702 0051 2699

Zwolnienia z opłaty skarbowej art.2 ustawy o opłacie skarbowej Dz.U. 225 z 2006 poz.1635 z dnia 16.11.2006r.

W przypadku występowania pełnomocnika - opłata skarbowa za pełnomocnictwo w kwocie 17 zł (  płatna jak wyżej).

- nie podlega opłacie skarbowej pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Tryb odwoławczy

Brak.

Uwagi

W przypadku wystawiania potwierdzenia zameldowania z akt archiwalnych czas realizacji wynosi 7 dni od dnia wpływu.

Potwierdzenie zameldowania pobiera się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art.33 § 2 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U.z 2006r.Nr 139 poz.993)

Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz.1635),

Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 (tekst jednolity Dz.U. z  2013r.  poz.267)

« powrót do poprzedniej strony