ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Potwierdzenie zameldowaniaDrukuj informacjęSprawa: Potwierdzenie zameldowania

Szczegóły informacji

Potwierdzenie zameldowania

Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:53:12

Termin załatwienia

W dniu złożenia dokumentów.

Osoba kontaktowa

Alicja Aleksiejczuk, Joanna Omilian

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta
Referat Spraw Obywatelskich
ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6

Telefon kontaktowy

87 732 61 00 ; 87 732 61 01

Sposób załatwienia

Klient otrzymuje potwierdzenie zameldowania w formie wydruku komputerowego.

Miejsce odbioru

Urząd Miasta
Referat Spraw Obywatelskich
ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6

Wymagane Dokumenty

1. Dowód osobisty, a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości.
2. Podanie o wydanie potwierdzenia zameldowania                                                                                                                                                                                                 3. Pełnomocnictwo w przypadku pobierania zaświadczenia przez pełnomocnika.

Czas realizacji

W dniu złożenia podania.

Opłaty

Opłata skarbowa za zaświadczenie w kwocie 17,00 zł , którą można uiścić  w kasie Starostwa Powiatowego w Ełku
lub na konto Urzędu Miasta w Ełku   74 1020 4724 0000 3702 0051 2699
Zwolnienia z opłaty skarbowej art.2 ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16.11.2006r. (Dz. U. z 2016 r., poz.1827)
W przypadku występowania pełnomocnika - opłata skarbowa za pełnomocnictwo w kwocie 17 zł (  płatna jak wyżej).
- nie podlega opłacie skarbowej pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Tryb odwoławczy

Brak.

Uwagi

W przypadku wystawiania potwierdzenia zameldowania z akt archiwalnych czas realizacji wynosi 7 dni od dnia wpływu.
Potwierdzenie zameldowania pobiera się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art.33 § 2 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( Dz. U. z 2017 r. , poz . 657)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz.1827)
Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 (Dz.U. z 2020 r., poz. 256 )
Informacje dotyczące Ochrony Danych osobowych http://bip.elk.warmia.mazury.pl/10131/Ochrona_danych_osobowych/

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Aleksiejczuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-09-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Aleksiejczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-09-09 15:03:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Alicja Aleksiejczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-09-11 14:53:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Alicja Aleksiejczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-27 11:03:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13221 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony