Ogłoszenie - wyniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.8.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.8.2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. obsługi Rady Miasta i komisji - wyniki
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2020-09-10
Ogłoszono dnia: 2020-09-10 przez
Termin składania dokumentów: 2020-09-25 15:30:00
Nr ogłoszenia: O-OP.2110.8.2020
Zlecający: Urząd Miasta Ełku
II. Uzasadnienie wyniku:
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Małgorzata Emilia Mięczkowska zamieszkała w Ełku.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy wpłynęło 6 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów stwierdzono, iż jedna aplikacja spełnia niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze z dnia 10.09.2020 r.
Podstawowym narzędziem rekrutacyjnym była rozmowa kwalifikacyjna, która miała na celu sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. obsługi Rady Miasta i komisji. Kandydatce zadano pytania sprawdzające znajomość zasad funkcjonowania Rady Miasta, umiejętności stosowania odpowiednich przepisów, a także znajomości kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, Instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu wyborczego. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej i zakończeniu procedury naboru Komisja Rekrutacyjna zarekomendowała wybór kandydatki do zatrudnienia na stanowisko ds. obsługi Rady Miasta i komisji w Urzędzie Miasta Ełku w osobie Pani Małgorzaty Mięczkowskiej.
Wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe Pani Małgorzaty Emilii Mięczkowskiej dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków określonych na stanowisku ds. obsługi Rady Miasta i komisji w Urzędzie Miasta Ełku.