ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.8.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.8.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. obsługi Rady Miasta i komisji - wyniki

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2020-09-10

Ogłoszono dnia: 2020-09-10 przez

Termin składania dokumentów: 2020-09-25 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.8.2020

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani  Małgorzata Emilia Mięczkowska zamieszkała w Ełku.
 
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy wpłynęło 6 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów stwierdzono, iż jedna aplikacja spełnia niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze z dnia 10.09.2020 r.  
Podstawowym narzędziem rekrutacyjnym była rozmowa kwalifikacyjna, która miała na celu sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. obsługi Rady Miasta i komisji. Kandydatce zadano pytania sprawdzające znajomość  zasad funkcjonowania Rady Miasta, umiejętności stosowania odpowiednich przepisów, a także znajomości kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, Instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu wyborczego. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej i zakończeniu procedury naboru Komisja Rekrutacyjna zarekomendowała wybór kandydatki do zatrudnienia na stanowisko  ds. obsługi Rady Miasta i komisji w Urzędzie Miasta Ełku w osobie Pani  Małgorzaty Mięczkowskiej.
            Wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe Pani Małgorzaty Emilii Mięczkowskiej dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków określonych na stanowisku ds. obsługi Rady Miasta i komisji w Urzędzie Miasta Ełku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Badorek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-01 17:38:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Badorek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-01 17:41:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Badorek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-01 17:42:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2003 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony