ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.7.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.7.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. pomocy społecznej

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Polityki Społecznej

Data udostępnienia: 2021-08-13

Ogłoszono dnia: 2021-08-13

Termin składania dokumentów: 2021-08-26 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.7.2021

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku administracja, prawo, praca socjalna lub pokrewne,
  3. min. roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  4. wiedza specjalistyczna z zakresu organizacji pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, znajomość przepisów i procedur prawnych dotyczących stanowiska, zawartych w ustawach i przepisach wykonawczych w szczególności w zakresie: ustawy
    o pomocy społecznej, ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. komunikatywność, opanowanie, odporność na stres, gotowość do podejmowania decyzji,  
  8. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  10. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. sumienność, sprawność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
  2. umiejętność planowania i organizowania pracy,
  3. właściwa postawa etyczna,
  4. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
  5. umiejętność  pracy w zespole.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Ełku, Środowiskowymi Domami Samopomocy: „Pod Kasztanami”, „Lawendowy Zakątek” w Ełku w zakresie realizacji zadań  pomocy społecznej oraz Miejskimi Żłobkami w Ełku: nr 1 i nr 2 w zakresie realizacji i opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
  2. Projektowanie we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Środowiskowymi Domami Samopomocy w Ełku i Miejskimi Żłobkami w Ełku planów finansowych oraz nadzór nad ich realizacją.
  3. Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu Miejskiemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej, Środowiskowym Domom Samopomocy: „Pod Kasztanami”, „Lawendowy Zakątek” w Ełku oraz Miejskim Żłobkom nr 1 i nr 2 w Ełku.
  4. Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków na realizację zadań gminy z zakresu pomocy społecznej i opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
  5. Współpraca ze stowarzyszeniami i instytucjami pożytku publicznego realizującymi zadania gminy z zakresu pomocy społecznej oraz opieki nad dziećmi do lat 3, współpraca w tym zakresie z Biurem Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.
  6. Organizacja spotkań i konferencji oraz podejmowanie inicjatyw na rzecz rozwiązywania problemów społecznych.
  7. Opracowanie, wdrażanie, realizacja oraz monitoring programów służących rozwiązywaniu problemów społecznych i opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
  8. Opracowanie standardów i kierunków działań podejmowanych w zakresie pomocy społecznej oraz opieki nad dziećmi  wieku do lat 3.
  9. Prowadzenie spraw związanych z realizacją budżetu przez jednostki podległe wydziałowi,
    a w szczególności:
     a) planowanie wydatków związanych z ich funkcjonowaniem,
     b) analiza stanu realizacji budżetu,
          c) dokonanie czynności nadzoru (czynności kontrolnych) w zakresie realizacji budżetu.
 
      10. Opracowywanie planów nadzoru i kontroli w żłobkach na terenie Miasta Ełku oraz jednostkach pomocy społecznej.
      11. Przeprowadzanie kontroli w jednostkach podległych Wydziałowi Polityki Społecznej i Żłobkach Niepublicznych.
      12. Prowadzenie Rejestru żłobków i klubów dziecięcych oraz sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych z zakresu opieki nad 
           dziećmi do lat 3.
     13. Przekazywanie podległym wydziałowi jednostkom informacji z zakresu spraw bieżących.
     14. Aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie swojego działania.
     15. Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
     16. Przestrzeganie procedur przyjętych w Urzędzie Miasta Ełku.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy,
3) w czasie trwania umowy zostanie zorganizowana dla pracownika służba  przygotowawcza, zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych, chyba że pracownik odbył służbę i zdał egzamin,
4) planowany termin zatrudnienia –  wrzesień 2021 r.,
5) planowany poziom wynagrodzenia zasadniczego (brutto): 3200,00 zł - 3600,00 zł oraz ustawowe obligatoryjne dodatki do wynagrodzenia.
 
Praca odbywać się będzie w obiekcie Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 2. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek piętrowy zapewnia bezpieczne warunki pracy. Brak windy, praca na drugiej kondygnacji.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
  2. curriculum vitae /CV/,
  3. list motywacyjny,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia, wykształcenie, staż pracy, 
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
  6. podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika).
Dokumenty dodatkowe:
1) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach;
2) rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-08-26 15:30:00
b. Sposób:
       Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 26 sierpnia 2021 roku do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie
       z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. pomocy społecznej”
 
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, Kancelaria Ogólna pok. nr 02, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
       
        Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowy zakres zadań Wydziału Polityki Społecznej określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ełku nadany Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 537.2020 z dnia 1 lipca 2020 r. zmieniony Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 579.2020 z dnia 31 sierpnia 2020 r., nr 674.2020 z dnia 23 grudnia 2020 r., nr 826.2021 z dnia 1 czerwca 2021 r. i nr 895.2021 z dnia 9 sierpnia 2021 r.  opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej: http:/bip.um.elk.pl/urząd /regulamin organizacyjny.
 
Dodatkowych informacji udziela Pani Irena Podlecka – Naczelnik Wydziału Polityki Społecznej
 tel. 87 732 62 63, w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 2.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a)  I  etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b) II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
 
Informacja o wynikach konkursu:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
 
                                                                                                                           

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-08-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Rostkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-08-13 13:49:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Iwona Rostkowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-08-13 14:36:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Badorek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-03 09:23:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1696 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony