ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.7.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.7.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. pomocy społecznej - wyniki

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Polityki Społecznej

Data udostępnienia: 2021-08-13

Ogłoszono dnia: 2021-08-13 przez

Termin składania dokumentów: 2021-08-26 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.7.2021

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Agnieszka Wojciechowska zamieszkała w Starych Juchach.
 
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko wpłynęło 6 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż 3 aplikacje spełniły niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze.
                Kandydatów zaproszono do wzięcia udziału w II etapie naboru. Narzędziem rekrutacyjnym była rozmowa kwalifikacyjna podczas, której sprawdzono wiedzę z zakresu działalności Wydziału Polityki Społecznej, a w szczególności przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeks pracy, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych.
 
Pani Agnieszka Wojciechowska uzyskała wysoką ocenę, co oznacza, iż wykazały się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień. Posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku administracja oraz ponad 2-letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.                    
Wiedza, umiejętności, wykształcenie oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe Pani Agnieszki Wojciechowskiej dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku ds. pomocy społecznej w Urzędzie Miasta Ełku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Badorek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-03 09:06:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Badorek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-03 09:22:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Badorek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-03 09:23:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1693 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony