Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie zaświadczeń z akt dowodów osobistychDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie zaświadczeń z akt dowodów osobistychSzczegóły informacji
Wydawanie zaświadczeń z akt dowodów osobistych
Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2008-09-17 10:12:00
Termin załatwienia
Zaświadczenie wydawane jest bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
Osoba kontaktowa
Małgorzata Szymczyk, Bogusława Kruczewska
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta
Refearat Spraw Obywatelskich
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 6
Telefon kontaktowy
087 73 26 101
Sposób załatwienia
Wydanie zaświadczenia lub odmowa wydania zaświadczenia wydawana jest w formie postanowienia.
Miejsce odbioru
Urząd Miasta
Refearat Spraw Obywatelskich
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 6
Wymagane Dokumenty
Należy złożyć wniosek o wydanie zaświadczenia z akt dowodów osobistych oraz dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Czas realizacji
-
Opłaty
Opłatę skarbową w wysokości 17 zł. uiszcza się w Kasie Urzędu Miasta
lub wpłaca się na konto
Urząd Miasta Ełk Nr 74 1020 4724 0000 3702 0051 2699
Tryb odwoławczy
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia lub o odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 7 dni od daty jego doręczenia.
Uwagi
-
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity - Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.),
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity - Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).