Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu na gruntach stanowiących własność gminy Drukuj informacjęSprawa: Opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu na gruntach stanowiących własność gminySzczegóły informacji
Opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu na gruntach stanowiących własność gminy
Wydział: Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Ogłoszono dnia: 2008-10-01 14:37:48
Termin załatwienia
Termin załatwienia wniosku - w ciągu jednego miesiąca, w sprawach szczególnych w ciągu dwóch miesięcy
Osoba kontaktowa
Dorota Łuczaj
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta w Ełku, Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, pok. 235
Telefon kontaktowy
87 732 62 35
Sposób załatwienia
Użytkownik wieczysty może złożyć wniosek o zmianę naliczenia opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste w związku z zmianą wartości nieruchomości lub nowe naliczenie opłaty za użytkowanie wieczyste jest dokonywane z urzędu jeżeli wzrosła wartość nieruchomości. Zostaje sporządzany operat szacunkowy przez rzeczoznawcę majątkowego dowodzący o istnieniu przesłanek do aktualizacji opłaty za użytkowanie wieczyste lub zarzad. Termin załatwienia wniosku - w ciągu jednego miesiąca, w sprawach szczególnych w ciągu dwóch miesięcy
Miejsce odbioru
Urząd Miasta w Ełku, Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, pok. 235
Wymagane Dokumenty
Wniosek o zmianę naliczenia opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste w związku z zmianą wartości nieruchomości oraz operat szacunkowy sporządzony przez rzeczoznawcę majątkowego dowodzący o istnieniu przesłanek do aktualizacji opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste lub zarząd
Czas realizacji
Opłaty
Tryb odwoławczy
Uwagi
Podstawa prawna