ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Decyzja środowiskowa - decyzja o środowiskowych uwarunkowaniachDrukuj informacjęSprawa: Decyzja środowiskowa - decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach

Szczegóły informacji

Decyzja środowiskowa - decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Mienia Komunalnego

Ogłoszono dnia: 2008-09-19 11:39:30

Termin załatwienia

Zgodnie z art. 35 § 3 KPA – do jednego miesiąca od daty złożenia wymaganych dokumentów. Jednak do powyższego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności (uzyskanie opinii i uzgodnień innych organów), okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu (art.35 § 5 KPA).

Osoba kontaktowa

Roman Gorczyca

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta Ełk
Wydział Mienia Komunalnego, pokój nr 373
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk

Telefon kontaktowy

087 73 26 126

Adres e-mail

AqCElhwueZuYZr0M37CXj4HmHTQ3qDK3zqX2EKIkcYzptBMk47uNuAIH0H/GUu9mIQ9AyiyirF5DsPJkwREtWQ==

Sposób załatwienia

1. Złożenie wniosku.
2. Wszczęcie postępowania.
3. Wystąpienie do właściwych organów o opinię w sprawie oceny oddziaływania na środowisko.
4. Wydanie postanowienia dotyczącego konieczności oceny oddziaływania na środowisko.
5. Wystąpienie do właściwych organów o uzgodnienie warunków decyzji środowiskowej - fakultatywnie.
6. Wydanie decyzji administracyjnej.

Miejsce odbioru

Urząd Miasta Ełk
Wydział Mienia Komunalnego, pokój nr 373
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek.

2. Wymagane dokumenty:

1) poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmującej przewidziany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obszar, na który oddziaływać będzie przedsięwzięcie,

2) wypis z ewidencji gruntów obejmujący przewidziany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obszar, na który oddziaływać będzie przedsięwzięcie,

3) raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko */ karta informacyjna przedsięwzięcia (w 3 egzemplarzach + zapis elektroniczny) zawierająca niżej wymienione dane:

- rodzaj, skala i usytuowanie przedsięwzięcia,

- powierzchnia zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowy sposób ich wykorzystania i pokrycia szata roślinną,

- rodzaj technologii (w odniesieniu do istniejącej i planowanej działalności,

- ewentualne warianty przedsięwzięcia,

- przewidywana ilość wykorzystywanej wody i innych wykorzystywanych surowców, materiałów, paliw oraz energii,

- rozwiązania chroniące środowisko,

- rodzaje i przewidywane ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązań chroniących środowisko,

- możliwość transgranicznego oddziaływania na środowisko,

- obszary  podlegające ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, znajdujących się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia.

(* rodzaj dokumentu – raport lub karta informacyjna przedsięwzięcia, uzależniony jest od kwalifikacji przedsięwzięcia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko – Dz.U. Nr 257, poz.2573 z późn. zm. Raport wymagany jest dla przedsięwzięć wymienionych w § 2 a informacja dla przedsięwzięć wymienionych w § 3 ww. rozporządzenia ).

3) w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika inwestora należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa zgodnie z art. 33 Kpa.

3. Pokwitowanie dokonanej opłaty skarbowej.

 

Czas realizacji

Zgodnie z art. 35 § 3 KPA – do jednego miesiąca od daty złożenia wymaganych dokumentów. Jednak do powyższego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności (uzyskanie opinii i uzgodnień innych organów), okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu (art.35 § 5 KPA).

Opłaty

205 zł (na rachunek bankowy Urzędu Miasta Ełk Nr: 74 1020 4724 0000 3702 0051 2699.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji przysługuje stronom do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 3 paździenika 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony