Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: REKRUTACJA DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIASTO EŁK NA ROK SZKOLNY 2019/2020Drukuj informacjęSprawa: REKRUTACJA DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIASTO EŁK NA ROK SZKOLNY 2019/2020Szczegóły informacji
REKRUTACJA DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIASTO EŁK NA ROK SZKOLNY 2019/2020
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Edukacji
Ogłoszono dnia: 2018-02-01 13:19:41
Termin załatwienia
Zgłoszenie kandydata do szkoły obwodowej 11.02.2019r. - 08.04.2019r. Rekrutacja dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem danej szkoły podstawowej zgodnie z harmonogramem.
Osoba kontaktowa
Małgorzata Pikus/Tomasz Sadziński
Miejsce załatwienia
- Szkoła Podstawowa nr 1 w Ełku, ul. Koszykowa 1, tel. 87 732 64 14
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Danuty Siedzikówny "Inki" w Ełku, ul. Małeckich 1, tel. 87 732 60 20
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. H. Sienkiewicza w Ełku, ul. Grodzieńska 1, tel. 87 732 60 40
- Szkoła Podstawowa nr 4 im. Prof. Wł. Szafera w Ełku, ul. Prof. Wł. Szafera 2, tel. 87 732 60 50
- Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M.M. Kolbego 11, tel. 87 732 60 71
- Szkoła Podstawowa Sportowa nr 6, ul. Suwalska 15, tel. 87 732 63 70
- Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku, ul. Kilińskiego 48, tel. 87 732 60 90
Telefon kontaktowy
87 732 6145 / 87 732 6175
Adres e-mail
um@um.elk.pl
Sposób załatwienia
1. Do szkoły podstawowej kandydaci przyjmowani są z urzędu (szkoła obwodowa) na podstawie zgłoszenia rodziców dzieci w szkole w terminie od 11.02.2019r. - 08.04.2019r.
Granice obwodów określa UCHWAŁA NR XXVIII.310.17 RADY MIASTA EŁKU z dnia 20 kwietnia 2017r.
2. Kandydaci zamieszkali poza obwodem publicznej szkoły podstawowej mogą być przyjęcie do klasy I po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli dana publiczna szkoła podstawowa nadal dysposnuje wolnymi miejscami.
3. Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Ełk, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem publicznej szkoły podstawowej
Rodzaj czynności
|
Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym
|
Terminy w postępowaniu uzupełniającym
|
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
|
27.05.2019 r.
- 07.06.2019 r. |
19 – 20.08.2019r.
|
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę
w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności ustawowych. |
24 – 28.06.2019 r.
|
21 – 22.08.2019 r.
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
|
1.07.2019 r.
godz. 14:00 |
23.08.2019 r.
godz. 14:00 |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia - w postaci pisemnego oświadczenia.
|
5.07.2019 r.
|
28.08.2019 r.
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
|
8.07.2019 r.
|
30.08.2019 r.
|
Miejsce odbioru
Dokumenty są udostępnione w szkołach podstawowych.
Wymagane Dokumenty
Określa szkoła podstawowa.
Opłaty
Nie podlega opłacie.
Podstawa prawna
• Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018r. poz. 996 z późn. zm.) z dnia 14 grudnia 2016r.;
• uchwała Nr XXVIII.310.17 Rady Miasta Ełku z dnia 20 kwietani 2017 r.;
• zarządzenie NR 64.2019 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 30 stycznia 2019r.