ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Decyzje o warunkach zabudowy i decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie o wynikach analizy dot. postępowania w spr ustalenia wz dla rozbudowy ist. budynku mieszkalnego jednorodzinnego i zmianie sposobu użytkowania na budynek mieszkalno-usługowy (usługi medyczne - gabinety lekarskie). Lokalizacja inwestycji - obręb 3 miasta Ełku, ul. J. Kochanowskiego 40, działka nr 3241.

Informacja ogłoszona dnia 2024-03-04 13:57:37 przez Julita Stupak, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

PG-PP.6730.1.2024.JS
Ełk, dnia 4 marca 2024 r.
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
 
W nawiązaniu do prowadzonego postępowania w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na rozbudowie istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego i zmianie sposobu użytkowania na budynek mieszkalno-usługowy (usługi medyczne – gabinety lekarskie) na działce oznaczonej nr 3241 ob. 3 miasta Ełku przy ul. J. Kochanowskiego 40, informuję jak niżej.
Działając zgodnie z art. 61 ust. 5a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.), tut. organ przeprowadził analizę w zakresie kontynuacji parametrów, cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy oraz intensywności wykorzystania terenu, z której wynika, że niemożliwe jest ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji, zgodnie z treścią wniosku.
W myśl przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wydanie decyzji o warunkach zabudowy jest możliwe jedynie w przypadku łącznego spełnienia warunków art. 61 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a co w analizowanym wniosku nie zostanie spełnione.
 
W związku z powyższym, w terminie od 5 do 11 marca br., można zapoznać się z pełną dokumentacją z przeprowadzonej analizy, która jest do wglądu w tut. Urzędzie w pokoju nr 233, i odnieść się do złożonych zastrzeżeń. Po tym terminie zostanie wydana decyzja.
 
Z up. PREZYDENTA
Marta Herbszt
Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego
i Gospodarki Nieruchomościami
 

 

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Julita Stupak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-04 13:57:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Julita Stupak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-04 13:57:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Julita Stupak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-04 13:57:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
23 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony