ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan ogólny Gminy Miasta Ełku

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Miasta Ełku oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko

Informacja ogłoszona dnia 2023-12-11 12:37:56 przez Sylwia Dobrzyń, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, 11 grudnia 2023 roku

PG-PP.6721.4.2023.SD
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Miasta Ełku oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
ogłaszam o podjęciu przez Radę Miasta Ełku uchwały nr LVIII.635.2023 z dnia 29 listopada 2023 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Miasta Ełku oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.
Wnioski do wyżej wymienionej uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Miasta Ełku oraz do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać w terminie do 15 stycznia 2024 roku, na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego na adres: Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, e- mail: , skrzynka podawcza ePUAP: /umelk/SkrytkaESP.
Formularz dostępny jest w siedzibie tutejszego urzędu oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku w zakładce: Poradnik interesanta – Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami - Referat Planowania Przestrzennego – pismo w sprawie aktu planowania przestrzennego
Wnoszący uwagi lub wnioski podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu (zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
W myśl art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w związku z przetwarzaniem przez Prezydenta Miasta danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.35)), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
 
Z up. PREZYDENTA
Marta Herbszt
Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego
i Gospodarki Nieruchomościami

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Dobrzyń
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-11 12:33:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sylwia Kosińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-11 12:37:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sylwia Kosińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-18 10:52:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
174 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony