ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Petycje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZBIORCZA INFORMACJA O PETYCJACH ROZPATRZONYCH PRZEZ PREZYDENTA MIASTA EŁKU W ROKU 2017

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-06-29 12:24:41 przez Jakub Rybakiewicz

Akapit nr - brak tytułu

Informacja o petycjach rozpatrzonych przez Prezydenta Miasta Ełku w 2017 roku.
 
BK.152.2018
 
Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z 2014, poz. 1195 z późn. zm.) przedstawiam zbiorczą informację o petycjach rozpatrzonych przez Prezydenta Miasta Ełku w 2017 roku. W okresie sprawozdawczym rozpatrzono 2 petycje.
 
1. Petycja w sprawie zanknięcia przejścia przy budynku komunalnym przy ul. Pięknej 9 w Ełku.
Data wpływu petycji: 21 marca 2017 roku.
Sposób załatwienia petycji: Pismem z dnia 25 maja 2017 roku Nr BK.152.1.2017 Prezydent Miasta Ełku udzielił odpowiedzi. Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku.
 
2. Petycja w sprawie przyznania prawa do ulg w przejazdach komunikacji miejskiej.
Data wpływu petycji: 20 września 2017 roku.
Sposób załatwienia petycji: Pismem z dnia 11 grudnia 2017 roku Nr BK.152.2.2017 Prezydent Miasta Ełku udzielił odpowiedzi. Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku.
 
 
 
Tomasz Andrukiewicz
Prezydent Miasta Ełku
« powrót do poprzedniej strony