Załatw sprawy urzędowe przez Internet
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wirtualne biuro obsługi
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-06-30 13:47:24 przez Michał Kociński
Akapit nr - brak tytułu
Witamy w dziale, w którym znajdą Państwo informacje o sprawach załatwianych w Urzędzie Miasta Ełku.
Dla Państwa wygody prezentujemy poniżej przydatne informacje na temat sposobów oraz warunków umożliwiających właściwą realizację usług świadczonych przez Urząd Miasta Ełku.
Wychodząc naprzeciw mieszkańcom urząd miasta oprócz tradycyjnego sposobu przyjmowania wniosków w formie papierowej, udostępnia również możliwość załatwiania spraw drogą ELEKTRONICZNĄ przy użyciu elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
W tym celu niezbędne jest (metoda jest całkowicie bezpłatna):
- Posiadanie konta na platformie ePUAP – Rejestracja krok po kroku (str. 2 - 13)
- Założenie Profilu zaufanego – Instrukcja jak uzyskać profil zaufany (str. 14 - 29)
- Potwierdzenie profilu zaufanego w Punkcie Potwierdzania Profili Zaufanych:
Punkt Potwierdzania Profili Zaufanych mieści sie w:
Urzędzie Miasta Ełku
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, pok. 246 (II piętro)
19-300 Ełk
Spełnienie wyżej wymienionych warunków daje możliwość załatwiania spraw urzędowych (we wszystkich instytucjach publicznych, nie tylko w Urzędzie Miasta Ełku) w formie elektronicznej.
Metoda ta jest bezpieczna, a zarazem skuteczna. Złożenie pisma przy użyciu profilu zaufanego jest równoznaczne z przesłaniem pisma pocztą lub osobistym dostarczeniem pisma do urzędu, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.
Poniżej Katalog usług, które w Urzędzie Miasta Ełku możesz załatwić elektronicznie:
Katalog usług