ˆ

Wymagania dla dokumentów elektronicznych

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

OBWIESZCZENIE WOJEWODY WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO - WIN-II.7820.1.24.2021 - Olsztyn, 20.09.2022 r. „ Rozbudowa drogi krajowej nr 65 na odcinku Ełk-Nowa Wieś Ełcka polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej od km 71+033 do km 74+584,30 ”.

Załączniki

  • WIN-II.7820.1.24.2021 obwieszczenie (PDF, 90.4 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2022-09-21 11:46:12 | Data wytworzenia informacji: 2022-09-21 | OBWIESZCZENIE Zgodnie z art. 49 w związku z art. 98 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), Wojewoda Warmińsko-Mazurski podaje do publicznej wiadomości, że zostało zawieszone pos

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jarosław Mierzwiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-21 11:43:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jarosław Mierzwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-28 11:14:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Mierzwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-28 11:14:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
36 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wymagania techniczne dla dokumentów przesyłanych do Urzędu Miasta Ełku drogą elektroniczną

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane Profilem Zaufanym lub ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
 
2. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do doręczenia za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej nie może przekraczać 5 MB, rozmiar załącznika nie może przekraczać 3,5MB.
 
3. Pisma wnoszone za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej sporządza się w formacie danych XML na podstawie wzorów dokumentów elektronicznych umieszczonych w centralnym repozytorium lub lokalnym repozytorium.
 
4. Formaty danych, w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism musi być zgodny z załącznikiem do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. Nr 206, poz. 1216), tj.:
  • .DOC,
  • .DOCX,
  • .GIF,
  • .JPG (.JPEG),
  • .ODS,
  • .ODT,
  • .PDF,
  • .PNG,
  • .RTF,
  • .SVG,
  • .TIF (.TIFF),
  • .TXT,
  • .XLS,
  • .XLSX,
  • .XML.
5. Dokument w wersji elektronicznej może zostać doręczony również na następujących informatycznych nośnikach danych:
  • Płyta CD
  • Płyta DVD
  • Pamięć USB
Uwaga: dokument elektroniczny doręczany na informatycznym nośniku danych jest przekazywany odbiorcy wraz z tym nośnikiem.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Michał Kociński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Michał Kociński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-01 10:48:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Kociński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-01 10:58:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Kociński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-04-28 10:44:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2796 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »