ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Załatw sprawy urzędowe przez Internet

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wirtualne biuro obsługi

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-06-30 13:47:24 przez Michał Kociński

Akapit nr - brak tytułu

Witamy w dziale, w którym znajdą Państwo informacje o sprawach załatwianych w Urzędzie Miasta Ełku.
 
Dla Państwa wygody prezentujemy poniżej przydatne informacje na temat sposobów oraz warunków umożliwiających właściwą realizację usług świadczonych przez Urząd Miasta Ełku.
 
Wychodząc naprzeciw mieszkańcom urząd miasta oprócz tradycyjnego sposobu przyjmowania wniosków w formie papierowej, udostępnia również możliwość załatwiania spraw drogą ELEKTRONICZNĄ przy użyciu elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
 
W tym celu niezbędne jest (metoda jest całkowicie bezpłatna):
  1. Posiadanie konta na platformie ePUAPRejestracja krok po kroku (str. 2 - 13)
  2. Założenie Profilu zaufanegoInstrukcja jak uzyskać profil zaufany (str. 14 - 29)
  3. Potwierdzenie profilu zaufanego w Punkcie Potwierdzania Profili Zaufanych:
Punkt Potwierdzania Profili Zaufanych mieści sie w:
Urzędzie Miasta Ełku
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, pok. 246 (II piętro)
19-300 Ełk
 
Spełnienie wyżej wymienionych warunków daje możliwość załatwiania spraw urzędowych (we wszystkich instytucjach publicznych, nie tylko w Urzędzie Miasta Ełku) w formie elektronicznej.
Metoda ta jest bezpieczna, a zarazem skuteczna. Złożenie pisma przy użyciu profilu zaufanego jest równoznaczne z przesłaniem pisma pocztą lub osobistym dostarczeniem pisma do urzędu, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.
 
Poniżej Katalog usług, które w Urzędzie Miasta Ełku możesz załatwić elektronicznie:
Katalog usług
« powrót do poprzedniej strony