ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa, montaż i uruchomienie elementów monitoringu miejskiego w ramach budowy Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Miasta Ełku 2013 Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa, montaż i uruchomienie elementów monitoringu miejskiego w ramach budowy Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Miasta Ełku 2013

Szczegóły informacji

Dostawa, montaż i uruchomienie elementów monitoringu miejskiego w ramach budowy Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Miasta Ełku 2013

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 444432 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-11-08 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-11-08 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk

Ogłoszono dnia: 2013-10-31 przez Marek Szorc

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony