ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opracowanie projektów zmiany w części miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Ełk - Obwodnica Północna i Ełk - Konieczki, z podziałem na dwie częściDrukuj informację Zamówienie publiczne: Opracowanie projektów zmiany w części miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Ełk - Obwodnica Północna i Ełk - Konieczki, z podziałem na dwie części

Szczegóły informacji

Opracowanie projektów zmiany w części miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Ełk - Obwodnica Północna i Ełk - Konieczki, z podziałem na dwie części

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 135950-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-04-16 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-04-16 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk

Ogłoszono dnia: 2013-04-08 przez Marek Szorc

Treść:

Nr sprawy: O-ZP.271.18.2013                                                                                                                   Ełk, dnia 08.04.2013
 

Opracowanie projektów zmiany w części miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Ełk - Obwodnica Północna i Ełk - Konieczki, z podziałem na dwie części.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów zmiany w części miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Ełk - Obwodnica Północna i Ełk - Konieczki, z podziałem na dwie części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie projektów zmiany w części miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Ełk - Obwodnica Północna i Ełk - Konieczki, z podziałem na dwie części. Część I Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: sporządzenie projektu zmiany w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA, zwanej EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA II, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.) oraz: prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, ideogramu sieciowego, opracowania ekofizjograficznego i rastrów planu w formacie zgodnym z programem EWMAPA oraz Geoxa. Projektowany obszar objęty planem wynosi około 6,7 ha. Rysunek projektu planu winien być wykonany w skali 1:1000 Liczba mieszkańców na terenie objętym planem - mniejsza niż 2000. Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo - finansowy, który stanowić będzie załącznik do umowy. Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z dnia 19 września 2003r. poz 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.). Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.). Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia Pożądany termin wykonania zamówienia do 448 dni od dnia zawarcia umowy. Ustala się następujące etapy realizacji przedmiotu zamówienia: Etap I - sporządzenie koncepcji planu oraz uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko, Etap II - sporządzenie projektu planu do opiniowania przez komisję urbanistyczno -architektoniczną, Etap III - sporządzenie projektu planu do uzgodnień i opiniowania przez właściwe organy, inne niż komisja urbanistyczno - architektoniczna, Etap IV - wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień i przygotowanie planu w wersji do wyłożenia do publicznego wglądu, Etap V - wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do ustaleń projektu planu, w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, Etap VI - przygotowanie projektu planu do uchwalenia, Etap VII - czynności wykonywane po uchwaleniu planu. Część II Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: sporządzenie projektu zmiany w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA oraz zmiany w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Ełk - Konieczki, zwanej EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA III, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.) oraz: prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, ideogramu sieciowego, opracowania ekofizjograficznego i rastrów planu w formacie zgodnym z programem EWMAPA oraz Geoxa. Projektowany obszar objęty planem wynosi około 12,2 ha. Rysunek projektu planu winien być wykonany w skali 1:1000 Liczba mieszkańców na terenie objętym planem - mniejsza niż 2000. Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo - finansowy, który stanowić będzie załącznik do umowy. Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z dnia 19 września 2003r. poz 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.). Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.). Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia Pożądany termin wykonania zamówienia do 448 dni od dnia zawarcia umowy. Ustala się następujące etapy realizacji przedmiotu zamówienia: Etap I - sporządzenie koncepcji planu oraz uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko, Etap II - sporządzenie projektu planu do opiniowania przez komisję urbanistyczno -architektoniczną, Etap III - sporządzenie projektu planu do uzgodnień i opiniowania przez właściwe organy, inne niż komisja urbanistyczno - architektoniczna, Etap IV - wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień i przygotowanie planu w wersji do wyłożenia do publicznego wglądu, Etap V - wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do ustaleń projektu planu, w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, Etap VI - przygotowanie projektu planu do uchwalenia, Etap VII - czynności wykonywane po uchwaleniu planu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 448.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia , nie spełnia.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej 3 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian o powierzchni objętej opracowaniem min. 5 ha (każdego/każdej z nich). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: - osobę która posiada prawa do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej lub kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie; - osobę o uprawnieniach rzeczoznawcy majątkowego i wpisanego do Centralnego Rejestru Rzeczoznawców Majątkowych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·           III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Marsz, J. Piłsudskiego, 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ełku, ul. Marsz, J. Piłsudskiego, 19-300 Ełk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie projektu zmiany w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA, zwanej EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA II.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: sporządzenie projektu zmiany w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA, zwanej EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA II, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.) oraz: prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, ideogramu sieciowego, opracowania ekofizjograficznego i rastrów planu w formacie zgodnym z programem EWMAPA oraz Geoxa. Projektowany obszar objęty planem wynosi około 6,7 ha. Rysunek projektu planu winien być wykonany w skali 1:1000 Liczba mieszkańców na terenie objętym planem - mniejsza niż 2000. Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo - finansowy, który stanowić będzie załącznik do umowy. Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z dnia 19 września 2003r. poz 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.). Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.). Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia Pożądany termin wykonania zamówienia do 448 dni od dnia zawarcia umowy. Ustala się następujące etapy realizacji przedmiotu zamówienia: Etap I - sporządzenie koncepcji planu oraz uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko, Etap II - sporządzenie projektu planu do opiniowania przez komisję urbanistyczno -architektoniczną, Etap III - sporządzenie projektu planu do uzgodnień i opiniowania przez właściwe organy, inne niż komisja urbanistyczno - architektoniczna, Etap IV - wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień i przygotowanie planu w wersji do wyłożenia do publicznego wglądu, Etap V - wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do ustaleń projektu planu, w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, Etap VI - przygotowanie projektu planu do uchwalenia, Etap VII - czynności wykonywane po uchwaleniu planu..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 448.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sporządzenie projektu zmiany w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA oraz zmiany w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Ełk - Konieczki, zwanej EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA III.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sporządzenie projektu zmiany w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA oraz zmiany w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Ełk - Konieczki, zwanej EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA III, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.) oraz: prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, ideogramu sieciowego, opracowania ekofizjograficznego i rastrów planu w formacie zgodnym z programem EWMAPA oraz Geoxa. Projektowany obszar objęty planem wynosi około 12,2 ha. Rysunek projektu planu winien być wykonany w skali 1:1000 Liczba mieszkańców na terenie objętym planem - mniejsza niż 2000. Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo - finansowy, który stanowić będzie załącznik do umowy. Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z dnia 19 września 2003r. poz 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.). Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.). Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia Pożądany termin wykonania zamówienia do 448 dni od dnia zawarcia umowy. Ustala się następujące etapy realizacji przedmiotu zamówienia: Etap I - sporządzenie koncepcji planu oraz uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko, Etap II - sporządzenie projektu planu do opiniowania przez komisję urbanistyczno -architektoniczną, Etap III - sporządzenie projektu planu do uzgodnień i opiniowania przez właściwe organy, inne niż komisja urbanistyczno - architektoniczna, Etap IV - wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień i przygotowanie planu w wersji do wyłożenia do publicznego wglądu, Etap V - wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do ustaleń projektu planu, w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, Etap VI - przygotowanie projektu planu do uchwalenia, Etap VII - czynności wykonywane po uchwaleniu planu..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 448.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych

w dniu 08.04.2013r. pod numerem 135950-2013

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta

Artur Urbański

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony