ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku - 2013r. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku - 2013r.

Szczegóły informacji

Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku - 2013r.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 69590 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-03-05 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-03-05 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2013-02-19 przez Marek Szorc

Treść:

O-ZP.271.09.2013  

Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku - 2013r

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku - 2013r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicach gminnych na terenie miasta Ełku - 2013 r. tj. a). Dostawa i montaż nowych znaków (wraz z urządzeniami mocującymi) i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. * b). Mycie oznakowania pionowego. c) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: 1. Znaki. - Dostawa z montażem znaków trójkątnych 750 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków kwadratowych 600x600 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków prostokątnych 600x750 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków okrągłych o śr. 600 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków prostokątnych 600x900 mm - 20 szt. - Dostawa z montażem tabliczek do znaków - 40 szt. - Dostawa z montażem zapory drogowej pojedynczej - 6 szt. - Dostawa z montażem tablicy prowadzącej szerokiej - 4 szt. 2. Dostawa z montażem lustra drogowego okrągłego (antyroszeniowego) Ø 800 - 4 szt. 3. Dostawa z montażem pylonów U-5a - 6 szt. 4. Dostawa z montażem ozdobnych słupków łańcuchowych ( żeliwne, czarne, wys. min 80 cm z ozdobnym łańcuchem dł. 1,50 m, czarnym - 10 szt. 5. Dostawa z montażem progów zwalniających typu Geyr (szer. 6 m ) lub równoważny- 2 szt. 6. Dostawa z montażem słupków stalowych ocynkowanych ogniowo,bez szwu ( śr.60 mm,ścianka 3,6mm) dł. 3,60 m - 40 szt. 7. Dostawa z montażem słupków stalowych ocynkowanych ogniowo, bez szwu (śr. 60 mm, ścianka 3,6mm ) dł. 4,40 m - 40 szt. 8. Dostawa z montażem stalowych słupków wspornikowych zagiętych pod kątem prostym,ocynkowanych ogniowo, bez szwu (śr. 60 mm, ścianka 3,6mm ) dł. 5,20 m - 4 szt. 9. Dostawa z montażem grodzenia typu AGORA kod 007211 wersja produkcyjna wraz ze słupkami typu AGORA kod 005236 prod. KOMSERWIS lub równoważne (tj. podobne) - elementy stalowe ocynkowane i całość pomalowana farbą trójwarstwową: grunt reaktywny oparty na żywicy poliwinylowo- butyranowej, podkład etoksydowo-poliamidowy, farba nawierzchniowa poliuretanowa (utwardzana alifatycznym izocyjanianem) w kolorze czarnym. - 20 szt. 10. Dostawa z montażem barier ochronnych stalowych ocynkowanych do wygrodzenia pasów ruchu z profili zamkniętych o wymiarach 1,00mx2,00m ze słupkami stalowymi ocynkowanymi z kotwami w grunt (50x40mm) - 10 szt. 11. Dostawa z montażem tabliczek z nazwą ulicy, obustronnej z centralnym mocowaniem na podkladzie ocynkowanym, dwukrotnie wyoblonych, (gr. Blachy 1,25mm) malowanych proszkowo(nadruk solwentowy), (Folia II generacji, wzór. wg. Załącznika nr 7) - 40 szt. 12. Dostawa z montażem stojaków na rowery z elementów stalowych ocynkowanych(całość pomalowana farbą trójwarstwowo: grunt reaktywny oparty na żywicy poliwinylowo-butyranowej, podkłąd etoksydowo-poliamidowy, farba nawierzchniowo poliuretanowa utwardzana alifatycznym izocyjanianem) w kolorze czarnym (stojak na 5 rowerów) - 3 szt. 13. Dostawa z montażem barier sprężystych SP- 04 ze słupkiem dwuteowym co 2m - 20 mb 14. Dostawa z montażem słupków rozłącznych do pylonu U-5a - 8 szt. 15. Dostawa z montażem taśmy Bandimexl ub Bandit (lub równoważnych) szer. 12,5mm (rolka 25mb) - 3 szt. 16. Dostawa z montażem zapinek do taśmy szer. 12,5mm (paczka 50szt) - 3 paczki. 17. Mycie znaków od A do D - 1000 szt. 18. Mycie słupków do znaków - 500 szt. 19. Mycie tablic E-1 - 5 szt. * Znaki drogowe powinny być nowe, małe (M) wykonane na podkładzie ocynkowanym z folii odblaskowej II generacji. * Wszystkie znaki powinny być mocowane na uchwyt uniwersalny. * W cenie zawarta jest utylizacja starego oznakowania, montaż i wartość znaku z urządzeniami mocującymi. Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 34.99.22.00-9, 34.99.60.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na dostarczeniu oznakowania pionowego dróg i lub innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - wraz z ich montażem o wartości min. 100 000,00 zł. każda. Dopuszcza się aby w ramach żądanej wartości dostawy wykonywane było również mycie znaków. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: - osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanychi co najmniej 2 osoby z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wzór formularza oferty. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano wBiuletynie Zamówień Publicznychw dniu

19.02.2013r. pod numerem 69590 - 2013
 
 
Ełk,19.02.2013r.
 
 
 
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
/-/
Artur Urbański
 _________________________________________________________________________________________
Urząd Miasta w Ełku
numer sprawy: O-ZP.271. 09.2013

dotyczy: „Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku - 2013r.”

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Numer ogłoszenia w BZP: 80878-2013r.; data zamieszczenia: 27.02.0102r.

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 69590 - 2013 data 19.02.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·       Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

·       Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).

W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicach gminnych na terenie miasta Ełku - 2013 r. tj. a). Dostawa i montaż nowych znaków (wraz z urządzeniami mocującymi) i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. * b). Mycie oznakowania pionowego. c) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: 1. Znaki. - Dostawa z montażem znaków trójkątnych 750 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków kwadratowych 600x600 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków prostokątnych 600x750 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków okrągłych o śr. 600 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków prostokątnych 600x900 mm - 20 szt. - Dostawa z montażem tabliczek do znaków - 40 szt. - Dostawa z montażem zapory drogowej pojedynczej - 6 szt. - Dostawa z montażem tablicy prowadzącej szerokiej - 4 szt. 2. Dostawa z montażem lustra drogowego okrągłego (antyroszeniowego) Ø 800 - 4 szt. 3. Dostawa z montażem pylonów U-5a - 6 szt. 4. Dostawa z montażem ozdobnych słupków łańcuchowych ( żeliwne, czarne, wys. min 80 cm z ozdobnym łańcuchem dł. 1,50 m, czarnym - 10 szt. 5. Dostawa z montażem progów zwalniających typu Geyr (szer. 6 m ) lub równoważny- 2 szt. 6. Dostawa z montażem słupków stalowych ocynkowanych ogniowo,bez szwu ( śr.60 mm,ścianka 3,6mm) dł. 3,60 m - 40 szt. 7. Dostawa z montażem słupków stalowych ocynkowanych ogniowo, bez szwu (śr. 60 mm, ścianka 3,6mm ) dł. 4,40 m - 40 szt. 8. Dostawa z montażem stalowych słupków wspornikowych zagiętych pod kątem prostym,ocynkowanych ogniowo, bez szwu (śr. 60 mm, ścianka 3,6mm ) dł. 5,20 m - 4 szt. 9. Dostawa z montażem grodzenia typu AGORA kod 007211 wersja produkcyjna wraz ze słupkami typu AGORA kod 005236 prod. KOMSERWIS lub równoważne (tj. podobne) - elementy stalowe ocynkowane i całość pomalowana farbą trójwarstwową: grunt reaktywny oparty na żywicy poliwinylowo- butyranowej, podkład etoksydowo-poliamidowy, farba nawierzchniowa poliuretanowa (utwardzana alifatycznym izocyjanianem) w kolorze czarnym. - 20 szt. 10. Dostawa z montażem barier ochronnych stalowych ocynkowanych do wygrodzenia pasów ruchu z profili zamkniętych o wymiarach 1,00mx2,00m ze słupkami stalowymi ocynkowanymi z kotwami w grunt (50x40mm) - 10 szt. 11. Dostawa z montażem tabliczek z nazwą ulicy, obustronnej z centralnym mocowaniem na podkladzie ocynkowanym, dwukrotnie wyoblonych, (gr. Blachy 1,25mm) malowanych proszkowo(nadruk solwentowy), (Folia II generacji, wzór. wg. Załącznika nr 7) - 40 szt. 12. Dostawa z montażem stojaków na rowery z elementów stalowych ocynkowanych(całość pomalowana farbą trójwarstwowo: grunt reaktywny oparty na żywicy poliwinylowo-butyranowej, podkłąd etoksydowo-poliamidowy, farba nawierzchniowo poliuretanowa utwardzana alifatycznym izocyjanianem) w kolorze czarnym (stojak na 5 rowerów) - 3 szt. 13. Dostawa z montażem barier sprężystych SP- 04 ze słupkiem dwuteowym co 2m - 20 mb 14. Dostawa z montażem słupków rozłącznych do pylonu U-5a - 8 szt. 15. Dostawa z montażem taśmy Bandimexl ub Bandit (lub równoważnych) szer. 12,5mm (rolka 25mb) - 3 szt. 16. Dostawa z montażem zapinek do taśmy szer. 12,5mm (paczka 50szt) - 3 paczki. 17. Mycie znaków od A do D - 1000 szt. 18. Mycie słupków do znaków - 500 szt. 19. Mycie tablic E-1 - 5 szt. * Znaki drogowe powinny być nowe, małe (M) wykonane na podkładzie ocynkowanym z folii odblaskowej II generacji. * Wszystkie znaki powinny być mocowane na uchwyt uniwersalny. * W cenie zawarta jest utylizacja starego oznakowania, montaż i wartość znaku z urządzeniami mocującymi. Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..

W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicach gminnych na terenie miasta Ełku - 2013 r. tj. a). Dostawa i montaż nowych znaków (wraz z urządzeniami mocującymi) i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. * b). Mycie oznakowania pionowego. c) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: 1. Znaki. - Dostawa z montażem znaków trójkątnych 750 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków kwadratowych 600x600 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków prostokątnych 600x750 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków okrągłych o śr. 600 mm - 35 szt. - Dostawa z montażem znaków prostokątnych 600x900 mm - 20 szt. - Dostawa z montażem tabliczek do znaków - 40 szt. - Dostawa z montażem zapory drogowej pojedynczej - 6 szt. - Dostawa z montażem tablicy prowadzącej szerokiej - 4 szt. 2. Dostawa z montażem lustra drogowego okrągłego (antyroszeniowego) Ø 800 - 4 szt. 3. Dostawa z montażem pylonów U-5a - 6 szt. 4. Dostawa z montażem ozdobnych słupków łańcuchowych ( żeliwne, czarne, wys. min 80 cm z ozdobnym łańcuchem dł. 1,50 m, czarnym - 10 szt. 5. Dostawa z montażem progów zwalniających typu Geyr (długość 6 m, szerokość nie mniej niż 60 cm, wysokość nie mniej niż 5 cm i nie więcej niż 8 cm.) lub równoważny- 2 szt. 6. Dostawa z montażem słupków stalowych ocynkowanych ogniowo,bez szwu ( śr.60 mm,ścianka 3,6mm) dł. 3,60 m - 40 szt. 7. Dostawa z montażem słupków stalowych ocynkowanych ogniowo, bez szwu (śr. 60 mm, ścianka 3,6mm ) dł. 4,40 m - 40 szt. 8. Dostawa z montażem stalowych słupków wspornikowych zagiętych pod kątem prostym,ocynkowanych ogniowo, bez szwu (śr. 60 mm, ścianka 3,6mm ) dł. 5,20 m - 4 szt. 9. Dostawa z montażem grodzenia typu AGORA kod 007211 wersja produkcyjna wraz ze słupkami typu AGORA kod 005236 prod. KOMSERWIS lub równoważne (tj. podobne) - elementy stalowe ocynkowane i całość pomalowana farbą trójwarstwową: grunt reaktywny oparty na żywicy poliwinylowo- butyranowej, podkład etoksydowo-poliamidowy, farba nawierzchniowa poliuretanowa (utwardzana alifatycznym izocyjanianem) w kolorze czarnym. - 20 szt. 10. Dostawa z montażem barier ochronnych stalowych ocynkowanych do wygrodzenia pasów ruchu z profili zamkniętych o wymiarach 1,00mx2,00m ze słupkami stalowymi ocynkowanymi z kotwami w grunt (50x40mm) - 10 szt. 11. Dostawa z montażem tabliczek z nazwą ulicy, obustronnej z centralnym mocowaniem na podkladzie ocynkowanym, dwukrotnie wyoblonych, (gr. Blachy 1,25mm) malowanych proszkowo(nadruk solwentowy), (Folia II generacji, wzór. wg. Załącznika nr 7) - 40 szt. 12. Dostawa z montażem stojaków na rowery z elementów stalowych ocynkowanych(całość pomalowana farbą trójwarstwowo: grunt reaktywny oparty na żywicy poliwinylowo-butyranowej, podkłąd etoksydowo-poliamidowy, farba nawierzchniowo poliuretanowa utwardzana alifatycznym izocyjanianem) w kolorze czarnym (stojak na 5 rowerów) - 3 szt. 13. Dostawa z montażem barier sprężystych SP- 04 ze słupkiem dwuteowym co 2m - 20 mb 14. Dostawa z montażem słupków rozłącznych do pylonu U-5a - 8 szt. 15. Dostawa z montażem taśmy Bandimexl ub Bandit (lub równoważnych) szer. 12,5mm (rolka 25mb) - 3 szt. 16. Dostawa z montażem zapinek do taśmy szer. 12,5mm (paczka 50szt) - 3 paczki. 17. Mycie znaków od A do D - 1000 szt. 18. Mycie słupków do znaków - 500 szt. 19. Mycie tablic E-1 - 5 szt. * Znaki drogowe powinny być nowe, małe (M) wykonane na podkładzie ocynkowanym z folii odblaskowej II generacji. * Wszystkie znaki powinny być mocowane na uchwyt uniwersalny. * W cenie zawarta jest utylizacja starego oznakowania, montaż i wartość znaku z urządzeniami mocującymi. Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..

 
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
 
 
 
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony