ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Ełku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Ełku

Szczegóły informacji

Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Ełku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 23371-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-03-07 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-03-07 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2013-02-14 przez Sebastian Szabroński

Treść:

Ełk: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Ełku

 

Numer ogłoszenia: 23371-2013 ; data zamieszczenia: 14.02.2013 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Ełku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15 w ramach projektu pn. Zwiększenie wydajności energetycznej budynków edukacyjnych, dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska. Zakres robót obejmuje: Budynek szkoły: 1) prace rozbiórkowe nawierzchni utwardzonych, 2) wykonanie wykopów, 3) ocieplenie budynku z wykonaniem elewacji wg projektu, 4) naprawa nawierzchni utwardzonych, 5) wymiana obróbek blacharskich z naprawą pokrycia dachu oraz zabezpieczeniem dolnych odcinków rur spustowych wg projektu, 6) osadzenie kominów wentylacyjnych wg SST B.03.01. Pkt.2.2.2., 7) przebudowa zadaszenia wejścia głównego wg projektu, 8) remont wiatrołapu (ścian i sufitu - demontaż boazerii, przygotowanie podłoża, ułożenie tynku mozaikowego do 1,5m. wysokości ściany oraz malowanie farbami emulsyjnymi) przy wejściu głównym, 9) wymiana zadaszeń nad wejściami szczytowymi do budynku (2szt.) na daszki aluminiowe systemowe wg projektu, 10) wykonanie zadaszenia nad wejściem do kotłowni jako daszki aluminiowe systemowe z wypełnieniem płytą akrylową lub płytą komorową z poliwęglanu o wymiarach 1,90x7,20m, 11) pokrycie okładzinami terakotowymi wejścia do kotłowni (schody i spocznik), 12) wymiana okien piwnicznych drewnianych na PCV o wymiarach 2,5x0,9m - 2szt. oraz 1,0x0,4m -14szt., zgodne z SST nr.B.13.00, 13) wymiana drzwi drewnianych na ALU pełne o wymiarach: 1,0x2,1m-2szt. (drzwi zewnętrzne strona wschodnia budynku) oraz drzwi drewnianych wiatrołapu na ALU (strona zachodnia budynku) o szybach P4 1,65x3,25(1,65x2,10)m-1szt., zgodne z SST nr.B.13.00, 14) wymiana zabezpieczeń okien w postaci ramy z kształtownika L 30x30mm z wypełnieniem siatką ocynkowaną w powłoce PE o oczkach 30x30mm i wymiarach 2,5x0,9cm - 2szt.; elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, 15) wymianie instalacji odgromowej w obrębie dachu (zwody poziome) drutem ocynkowanym FeZn fi=8mm. Budynek łącznika szkoły z salą gimnastyczną: 16) ocieplenie budynku z wykonaniem elewacji wg projektu, 17) wymiana obróbek blacharskich z naprawą pokrycia dachowego wg projektu, 18) osadzenie kominów wentylacyjnych wg SST B.03.01. Pkt.2.2.2., 19) wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku od strony zachodniej jako daszki aluminiowe systemowe z wypełnieniem płytą akrylową lub płytą komorową z poliwęglanu o wymiarach 1,20x2,50m. Budynek zaplecza sali gimnastycznej: 20) rozebranie istniejących warstw dachu, 21) ocieplenie budynku z wykonaniem elewacji wg projektu, 22) wymiana obróbek blacharskich z zabezpieczeniem dolnych odcinków rur spustowych (rura żeliwna do 2m wysokości z osadnikiem deszczowym) wg projektu, 23) wykonanie pokrycia dachowego wg projektu, 24) wykonanie zadaszenia i zabezpieczenia centrali wentylatorów na dachu budynku. Ogrodzenie panelowe z furtką o wysokości do 3,0m; na słupkach stalowych 4x4cm w rozstawie do 2,5m; siatka ocynkowana w powłoce PE długości 13,0mb; zadaszenie z płyty akrylowej lub płyty komorowej z poliwęglanu o wymiarach 3,2x5,5m.; łaty z kształtownika L lub rura kwadratowa w rozstawie do 0,4m.; elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, 25) wymiana zabezpieczeń okien w postaci ramy z kształtownika L 30x30mm z wypełnieniem siatką ocynkowaną w powłoce PE o oczkach 30x30mm o wymiarach 1,2x1,0m.-21szt. oraz 1,4x0,6m-2szt; elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo - na parterze wschodniej i północnej elewacji budynku. Budynek sali gimnastycznej: 26) ocieplenie budynku z wykonaniem elewacji wg projektu, 27) wymiana obróbek blacharskich z naprawą pokrycia dachowego wg projektu, 28) zabezpieczenie dolnych odcinków rur spustowych (rura żeliwna do 2m wysokości z osadnikiem deszczowym), 29) wymiana drzwi drewnianych na ALU o szybie P4 i wymiarach 2,80x2,10(1,80x2,10)m-1szt. drzwi zewnętrzne strona północna budynku, zgodne z SST nr.B.13.00, 30) wymiana zabezpieczeń okien w postaci ramy z kształtownika L 30x30mm z wypełnieniem siatką ocynkowaną w powłoce PE o oczkach 30x30mm o wymiarach 1,15x2,90m.-16szt. oraz 1,15x3,0m-16szt; elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo - ściana zachodnia budynku Elementy z demontażu nadające się do ponownego użytku wykonawca przekaże Użytkownikowi obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne. Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia wykonanie prac opisanych w projekcie takich jak: przebudowa pomieszczeń kotłowni, wymiana instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie wentylacji mechanicznej zrealizowanych w 2012 roku. Wycenie podlega zakres prac opisany w punktach 1-30. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 000 PLN..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.26.21.00-2, 45.26.12.14-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.26.23.20-0, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.22.32.10-1, 45.44.22.00-9, 45.43.11.00-8, 45.43.21.14-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.23.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty..

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu ocieplenia elewacji budynku o wartości min. 500 000,00 PLN brutto (każda). Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: - osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych - osobę o uprawnieniach kierownika robót elektrycznych, Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 300 000,00 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Uwaga: Jeżeli posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa wykazywana będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia ich na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w następujących okolicznościach: a)w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiającego, b)w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji wykonania i odbioru robót, 2. Zmianę terminu umowy dopuszcza się w przypadku: a)wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o których mowa w pkt. 1.a), b)warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, ,19 - 300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Współpracy Trans granicznej Litwa-Polska.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta

/-/

Artur Urbański

________________________________________________________________________________________________________________

URZĄD MIASTA EŁKU

dotyczy: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Ełku

numer sprawy: O-ZP.271.02.2013


Numer ogłoszenia: 31215-2013 ; data zamieszczenia: 28.02.2013 r.


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 23371 - 2013 data 14.02.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

    W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

    W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

PREZYDENT MIASTA

/-/

Tomasz Andrukiewicz

 

 

 

 

 

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony