ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonywanie operatów szacunkowych określających wartości praw do nieruchomości na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Miasta Ełk w 2013 roku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonywanie operatów szacunkowych określających wartości praw do nieruchomości na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Miasta Ełk w 2013 roku

Szczegóły informacji

Wykonywanie operatów szacunkowych określających wartości praw do nieruchomości na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Miasta Ełk w 2013 roku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 244503-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-30 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-11-30 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2012-11-20 przez Sebastian Szabroński

Treść:

 

Ełk:Wykonywanie operatów szacunkowych określających wartości praw do nieruchomości na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Miasta Ełk w 2013 roku

Numer ogłoszenia: 244503-2012 ; data zamieszczenia: 20.11.2012 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie operatów szacunkowych określających wartości praw do nieruchomości na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Miasta Ełk w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie operatów szacunkowych określających wartości praw do nieruchomości na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Miasta Ełk 2013 roku, tj. 1). Oznaczanie przedmiotu odrębnej własności lokali komunalnych w oparciu o posiadaną przez Zleceniodawcę dokumentację techniczną budynków oraz wykonywanie operatów szacunkowych określających wartości praw do nieruchomości lokalowych i garaży (jako nieruchomości lokalowych lub gruntowych) na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Gminy Miasta Ełk, wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. Nr 102 poz. 651 z 2010r. z późn. zm.) oraz przepisów szczególnych. Zakres przedmiotowy: nieruchomości lokalowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 1994r o własności lokali, celem sprzedaży w trybie przetargu bądź bezprzetargowo na rzecz najemców, oraz garaże jako nieruchomości lokalowe lub gruntowe. 2). Wykonywanie operatów szacunkowych określających wartości praw do nieruchomości gruntowych niezabudowanych na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Miasta Ełk, wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. Nr 102 poz. 651 z 2010r. z późn. zm) oraz przepisów szczególnych: a) za każdą pierwszą wycenianą nieruchomość w ujęciu wieczysto-księgowym objętą jednym zleceniem oraz za każdą pierwszą wycenianą działkę wchodzącą w skład jednej nieruchomości, celem obrotu, o którym mowa w art. 13 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, a także celem ustalenia opłaty planistycznej po zbyciu nieruchomości, sprzedaży nieruchomości użytkownikowi wieczystemu (współużytkownikom wieczystym) lub przekształcenia prawa użytkowania (współużytkowania) wieczystego w prawo własności (współwłasności), za każdą pierwszą wycenianą nieruchomość w ujęciu wieczysto-księgowym objętą jednym zleceniem do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania infrastruktury technicznej, budowy lub modernizacji drogi, za każdą pierwszą wycenianą działkę wchodzącą w skład jednej nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu dokonanego podziału geodezyjnego oraz za każdą pierwszą wycenianą nieruchomość w ujęciu wieczysto-księgowym objętą jednym zleceniem do celów aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. b) za każdą następną wycenianą nieruchomość w ujęciu wieczysto-księgowym powyżej pierwszej, o której mowa w pozycji drugiej pkt a), objętą jednym zleceniem oraz za każdą następną wycenianą działkę powyżej pierwszej, o której mowa w pozycji drugiej pkt a), wchodzącą w skład jednej nieruchomości, celem obrotu, o którym mowa w art. 13 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, a także za każdą następną wycenianą nieruchomość w ujęciu wieczysto-księgowym, powyżej pierwszej, o której mowa w pozycji drugiej pkt a), objętą jednym zleceniem do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania infrastruktury technicznej, budowy lub modernizacji drogi, za każdą następną wycenianą działkę wchodzącą w skład jednej nieruchomości, powyżej pierwszej, o której mowa w pozycji drugiej pkt a), objętą jednym zleceniem do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu dokonanego podziału geodezyjnego, oraz za każdą następną wycenianą nieruchomość w ujęciu wieczysto-księgowym, powyżej pierwszej, o której mowa w pozycji drugiej pkt a), powyżej pierwszej, objętą jednym zleceniem celem aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: - nieruchomości z pozycji 1) - około 100, - nieruchomości z pozycji 2a) - około 100, - nieruchomości z pozycji 2b) - około 320, Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: - osobę posiadającą uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta

/-/

Artur Urbański

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony