Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do złożenia oferty na przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów pod inwestycje przy ul. Krzemowej w Ełku”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do złożenia oferty na przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów pod inwestycje przy ul. Krzemowej w Ełku”Szczegóły informacji
Zaproszenie do złożenia oferty na przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów pod inwestycje przy ul. Krzemowej w Ełku”
Status: w toku
Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: ''''
Termin składania ofert / wniosków: 2011-08-10 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-08-10 09:30:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku pok. 106
Ogłoszono dnia: 2011-07-29 przez B. Remiszewska
Treść:
Zapraszam do złożenia oferty na przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów pod inwestycje przy ul. Krzemowej w Ełku” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Audyt zewnętrzny projektu realizowanego w ramach RPO Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
1.2. Szczegółowy zakres audytu określają „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” z dnia 13 kwietnia 2010 r.
Umowa o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 została zawarta pomiędzy Gminą Miastem Ełk, a Województwem Warmińsko-Mazurskim z siedzibą w Olsztynie dnia 14 października 2010 r.
Obecna wartość projektu wynosi 2 454 523,35 zł.
a) wydatki kwalifikowane: 2 452 932,49 zł w tym:
- środki EFRR: 2 084 992,61 zł,
- wkład własny Beneficjenta: 367 939,88 zł.
Zakres rzeczowy projektu obejmujeswoim zakresem kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych tj.: budowę nawierzchni jezdni ulic, budowę nawierzchni chodników, zjazdów i zatok postojowych, wykonanie trawników w granicach pasa drogowego, wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, wykonanie kanalizacji deszczowej, sanitarnej i sieci wodociągowej, wykonanie oświetlenia ulicznego, przebudowękolidujących odcinków sieci uzbrojenia podziemnego.
Realizacja projektu rozpoczęła się w marcu 2010 r., termin rzeczowego zakończenia realizacji projektu to 15 listopada 2011 r., natomiast zakończenie finansowe zgodnie z umową o dofinansowanie powinno nastąpić do dnia 29.12.2011 r.
1.4. Termin realizacji zamówienia: do 05.09.2011 r.
2. Warunki udziału w postępowaniu.
2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty które:
a) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych,
b) nie byli karani za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) są uprawnione do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. z 2009 r., Nr 77, poz. 649.) lub posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240) lub w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego,
d) posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie audytowania zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych, związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych, w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego,
e) spełniają określony w „Wytycznych dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” z dnia 13 kwietnia 2010 r. wymóg bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta.
2.2. W celu potwierdzenia spełniania określonych w pkt. 2.1 warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) wykaz wykonanych audytów obejmujących badanie prawidłowości wykorzystania środków publicznych przy realizacji projektów infrastrukturalnych zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami dot. ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,
e) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób wskazanych w w/w wykazie,
f) oświadczenie podmiotu składającego ofertę oraz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu dot. bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta zgodnie z formularzami stanowiącymi załącznik nr 5a i 5b do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.
2.3. Wymagane dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu podmiotu składającego ofertę.
3. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
3.1. Pisemną ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.
3.2. Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3.3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
3.4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela podmiotu, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
3.5. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę udzielającą pełnomocnictwa lub osobę upoważnioną do podpisywania oferty.
3.6. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku (ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, pok. 106 - sekretariat) w terminie do 10.08.2011 r. do godz. 9.00.
3.7. Ofertę należy złożyć w zamkniętym i nieprzeźroczystym opakowaniu zaadresowanym z dopiskiem: „Oferta – audyt zewnętrzny dot. projektu „Kompleksowe uzbrojenie terenów pod inwestycje przy ul. Krzemowej w Ełku”
4. Informacje dodatkowe:
4.1. Otwarcie ofert nastąpi w „Zespole Inwestycji” Sp. z o.o. w Ełku
(ul. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk) dnia 10.08.2011 r. o godz. 9.30.
4.2. Umowa zostanie zawarta z podmiotem, który będzie spełniał wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a także złoży najkorzystniejszą ofertę pod względem cenowym.
4.3. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póżn. zm.) bez zastosowania przepisów tej ustawy.
4.4. Wszelkie pytania i wątpliwości dot. niniejszego postępowania należy kierować do pracownika „Zespołu Inwestycji” Sp. z o.o. w Ełku – Bogumiły Remiszewskiej,
tel. 87 732 62 71.
Artur Urbański