Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz druk broszur informacyjnych Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz druk broszur informacyjnychSzczegóły informacji
Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz druk broszur informacyjnych
Status: rozstrzygnięty
Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: #
Termin składania ofert / wniosków: 2011-05-06 15:30:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-05-09 12:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku pok. 114
Ogłoszono dnia: 2011-04-27 przez M. Klimowicz
Treść:
Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie oraz druk broszur informacyjnych
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
Opracowanie oraz druk broszur informacyjnych dla projektu pn.: „Modernizacja ulicy Mickiewicza – II etap” który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury.
a) rozmiar broszury: A4, składana na trzy części z profilowanym zgięciem w dwóch miejscach,
- znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;
- flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
- herb województwa warmińsko-mazurskiego;
- logo Warmii i Mazur, które jest zawsze umieszczone na zewnątrz ciągu znaków bądź logotypów;
- Napis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;
- opis projektu tj. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;
- hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”
Broszury powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia
i Mazury, które dostępne są na stronie www.rpo.warmia.mazury.pl.
IV. Oferta powinna zawierać:
Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok.114 (sekretariat prezydenta) do dnia 6 maja b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na opracowanie oraz druk broszur informacyjnych do projektu „Modernizacja ulicy Mickiewicza – II etap””.
VI. Sposób oceny ofert.
- Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
- Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu.
Prezydent Miasta Ełku
Tomasz Andrukiewicz