Wyniki zamówień publicznych
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OPRACOWANIE PROJEKTU ZAMIENNEGO PRZEBUDOWY ul. MICKIEWICZA - II ETAPDrukuj informację Zamówienie publiczne: OPRACOWANIE PROJEKTU ZAMIENNEGO PRZEBUDOWY ul. MICKIEWICZA - II ETAPSzczegóły informacji
OPRACOWANIE PROJEKTU ZAMIENNEGO PRZEBUDOWY ul. MICKIEWICZA - II ETAP
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 215631 - 2008
Termin składania ofert / wniosków: 2008-09-22 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-09-22 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4,19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2008-09-12 przez Marek Szorc
Treść:
BZP- 341/09/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI OPRACOWANIE PROJEKTU ZAMIENNEGO PRZEBUDOWY ul. MICKIEWICZA - II ETAP
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4 19-300 Ełk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU ZAMIENNEGO PRZEBUDOWY ul. MICKIEWICZA - II ETAP II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zamiennego projektu „Przebudowy ulicy Mickiewicza- II etap” opracowanego przez biuro projektów :POLTRAS Sp. z o.o. Zakład Usług Projektowych Białystok w 2004 roku. Projekt wielobranżowy stanowi załącznik do SIWZ. Projekt zamienny powinien obejmować następujące elementy: - poszerzenie zaprojektowanych pasów jezdni z 3,0 m do 3,5 m, - wyznaczenie jednostronnej (dwukierunkowej) ścieżki rowerowej w miarę dysponowania terenem, - uwzględnienie lokalizacji dodatkowych wjazdów na posesje uzgodnionych przez zarządcę drogi, - dostosowanie sygnalizacji świetlnej do zmienionych parametrów drogi, - uzyskanie (aktualizacja) warunków technicznych od zarządców sieci sanitarnych i energetycznych, - opracowanie projektów zamiennych sieci i instalacji kolidujących ze zmienioną geometrią drogi wg załącznika do SIWZ Zakres opracowania obejmuje następujące elementy:
Projekt budowlany przekazać należy w 6 egzemplarzach. Przedmiary, SST, kosztorys inwestorski z ZZK w 2 egz. jak również w wersji elektronicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 22 grudnia 2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia usług projektowych, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający uprawnienia do projektowania w zakresie branży drogowej, sanitarnej, gazowniczej, elektrycznej i teletechnicznej, 3. Posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch projektów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (t.j każdy z przedstawionych projektów musi obejmować swoim zakresem wykonanie projektu dróg publicznych o długości do 400 mb z sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniach), 4. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. IX..5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, c) warunek określony w pkt. IX. 4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, d) warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, e) warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane: 1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1 1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wstawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminu składania ofert, 1.5. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia Zał. Nr 3 z kopiami uprawnień (wymienionych w pkt. IX p. pkt.2) i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. 1.6. Wykaz projektów zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX p. pkt. 3 Zał. Nr 4 1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
2. Inne wymagane dokumenty:
2.1. Parafowany projekt umowy- Zał. Nr 5 i parafowany i wypełniony załącznik do umowy 2.2. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego Zał. Nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: .22.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat) IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 12.09.2008 pod nr. 215631-2008
Prezydent Miasta Tomasz Andrukiewicz
|
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Szorc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-09-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Szorc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-09-17 12:17:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-09-17 14:40:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-09-26 10:47:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5771 raz(y) |