ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przygotowanie i realizacja szkoleń z komunikacji interpersonalnej dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi” realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przygotowanie i realizacja szkoleń z komunikacji interpersonalnej dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi” realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Szczegóły informacji

Przygotowanie i realizacja szkoleń z komunikacji interpersonalnej dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi” realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Marszałkowski

Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: 109289-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-04-18 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-04-18 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2011-04-07 przez Marek Szorc

Treść:

                                                     Ełk, dnia 06.04.2011 r.

 
BZP.271.17.2011
 

Przygotowanie i realizacja szkoleń z komunikacji interpersonalnej dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi” realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

 tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

·       Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i realizacja szkoleń z komunikacji interpersonalnej dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. „NOVUS       – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi” realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1)      Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy do 30.09. 2011 r.

2)      Wykonawca przeprowadzi zajęcia dla 60 pracowników samorządowych. Zajęcia mają dotyczyć umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną oraz ich przełożenia na codzienne sytuacje zawodowe. Ich głównym celem jest zwiększenie efektywności komunikowania się w obrębie wydziałów, pomiędzy wydziałami jak również z podmiotami zewnętrznymi.

3)      Wykonawca przeprowadzi sześć trzydniowych zajęć dla 6 grup uczestników, po 10 osób każda.

4)      Równolegle mogą się odbywać zajęcia maksymalnie dla 1 grupy. Zajęcia muszą odbywać się wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30–15:30.

5)      Dokładne godziny ustalone zostaną w porozumieniu z Urzędem Miasta Ełku. Miejsce do zajęć udostępni na swój koszt Urząd Miasta Ełku.

6)      Jeden dzień zajęć to 9 godzin lekcyjnych. W sumie przewiduje się 162 h zajęć, tj. 18 dni zajęć.

7)      Szkolenia będą przebiegały w formie warsztatowej. Wykonawca zobowiązuje się przygotować i dostarczyć szczegółowy harmonogram szkoleń tydzień po podpisaniu umowy. Harmonogram szkoleń będzie ustalany przy współudziale Zamawiającego.

8)      Wykonawca zobowiązuje się wszelkie pomoce naukowe (rzutnik, laptop, flipchart itp.) zorganizować na własny koszt.

9)      Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania materiałów szkoleniowych w wersji papierowej na koszt własny dla każdego uczestnika szkolenia, które zostaną przekazane uczestnikom na początku każdego szkolenia oraz dostarczenia tych materiałów na każde szkolenie. Materiały zostaną opatrzone informacją o współfinansowaniu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz powinny być oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logotypem Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zasady oznaczenia materiałów znajdują się na stronie: http://www.funduszestrukturalne.gov.pl/NSS/programy/krajowe/pokl/Promocja+EFS/

10) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wszystkie przygotowane do szkoleń materiały szkoleniowe w formie elektronicznej na płycie CD do 2 dni po zakończonym szkoleniu.

11) Wykonawca zobowiązuje się do wydania certyfikatów dla każdego uczestnika na zakończenie każdego szkolenia. Wzór certyfikatu zostanie uzgodniony z Zamawiającym i powinien zostać opatrzony informacją o współfinansowaniu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz powinien być oznaczony logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logotypem Europejskiego Funduszu Społecznego. Koszt zaprojektowania, wypełnienia, wydruku i dostarczenia certyfikatu na szkolenie leży po stronie Wykonawcy.

12) W sytuacji, gdy wskazany szkoleniowiec nie będzie mógł się stawić na miejsce w ustalonym dniu szkolenia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia szkoleniowca posiadającego odpowiednie równoważne kwalifikacje do przeprowadzenia szkolenia.

13) Wskazówki metodyczne:

                   I.            Proces dydaktyczny powinien zapewnić uczestnikom wymierne efekty w postaci znajomości i umiejętności, m.in. takie jak:

a)     Stosują celowo podstawowe narzędzia efektywnej komunikacji,

b)     Analizują przykładowe naturalne dla urzędu sytuacje komunikacyjne pod kątem osiągania celów,

c)     W symulowanych sytuacjach identyfikują bariery komunikacyjne i przeformułowują komunikaty, by ich uniknąć,

d)    Identyfikują własne mocne strony w komunikacji i korzystają z nich,

e)     Dostrzegają związek między emocjami i trudnościami w komunikacji,

f)      Oddzielają rolę od osoby w procesie obsługi interesantów,

g)     Znają i potrafią zastosować celowo podstawowe narzędzia efektywnej komunikacji w zespole,

h)     Analizują sytuacje trudne w zespole pod kątem ich przyczyn komunikacyjnych,

i)       Postrzegają współpracowników, jako klientów wewnętrznych,

j)       Identyfikują własne mocne strony we współpracy zespołowej,

k)     Analizują potrzeby zespołu pod kątem potrzebnych mu kompetencji i predyspozycji,

l)       Definiują cele indywidualne w kontekście celów urzędu,

m)   Potrafią zaplanować działania służące rozwiązaniu problemów komunikacyjnych wewnątrz zespołu,

n)     Analizują sytuacje konfliktowe i planują interwencję z pozycji osoby trzeciej lub strony.

                II.            Uczestnicy wskutek warsztatów:

a)     Przećwiczą poznane narzędzia komunikacyjne w przykładowych sytuacjach kontaktu z interesantami,

b)     Przeanalizują ich osobistą użyteczność, by z nich świadomie korzystać, wybierając najskuteczniejsze,

c)     Określą własne mocne strony i obszary do rozwoju w komunikacji z interesantami,

d)    Doświadczą sukcesu w osiąganiu celów komunikacyjnych.

             III.            Proces dydaktyczny powinien uwzględniać specyfikę pracy w JST.

             IV.            W trakcie kształcenia słuchaczy należy wykorzystywać pełną gamę dostępnych, właściwie dobranych, nowoczesnych materiałów i środków dydaktycznych.

                V.            Kształcenie słuchaczy powinno uwzględniać najnowsze osiągnięcia metodyki prowadzenia warsztatów.

14) W przypadku przeprowadzenia przez szkoleniowca usługi niezgodnie z programem szkolenia i harmonogramem godzinowym, jak również w przypadku negatywnych opinii uzyskanych podczas badania ewaluacyjnego Zamawiający ma prawo żądać zmiany szkoleniowca.

15) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością.

16) Wykonawca zobowiązuje się przygotować, wydrukować wg danych przekazanych przez Zamawiającego oraz dostarczyć na miejsce szkolenia listę obecności uczestników szkolenia, a także kontrolować poświadczenie udziału w szkoleniu przez uczestników szkolenia. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania listy obecności uczestników szkolenia Zamawiającemu.

17) Podpisanie umowy odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

18) Zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa w sytuacji:

a.       Nie będzie możliwa rekrutacja odpowiedniej liczby urzędników z UM Ełk na poszczególne szkolenia.

II.1.4).Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień
80500000-9Usługi szkoleniowe
 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Ostateczny termin realizacji zamówienia -    30 wrzesień 2011 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),co  najmniej jednego szkolenia o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, w ramach którego realizowane było chociaż jedno szkolenie/temat z zakresu komunikacji interpersonalnej.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia w tym:

1.           osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:

a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

 

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 
1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).

2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa w sytuacji gdy:

a) nie będzie możliwa rekrutacja odpowiedniej liczby urzędników z UM Ełk na poszczególne szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.

1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pt. "NOVUS – program rozwoju administracji
samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi" realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1
Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia – tak.

IV.4.18 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 07.04.2011 pod nr 109289-2011                                          

                                                                     06.04 .2011r.                 

                                                               PREZYDENT MIASTA

                                                              Tomasz Andrukiewicz

 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-04-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-04-07 11:54:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-04-07 12:35:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-06-13 08:56:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3152 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony