ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: " Projekt techniczny wraz z budową sieci przyłączeniowej oraz węzłów i adaptacją pomieszczeń” W RAMACH PROJEKTU: „BUDOWA SIECI SZEROKOPASMOWEJ AGLOMERACJI MIASTA EŁKU” Drukuj informację Zamówienie publiczne: " Projekt techniczny wraz z budową sieci przyłączeniowej oraz węzłów i adaptacją pomieszczeń” W RAMACH PROJEKTU: „BUDOWA SIECI SZEROKOPASMOWEJ AGLOMERACJI MIASTA EŁKU”

Szczegóły informacji

" Projekt techniczny wraz z budową sieci przyłączeniowej oraz węzłów i adaptacją pomieszczeń” W RAMACH PROJEKTU: „BUDOWA SIECI SZEROKOPASMOWEJ AGLOMERACJI MIASTA EŁKU”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: 427302 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2011-01-17 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-01-17 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2010-12-31 przez Marek Szorc

Treść:

Ełk, dnia 31.12.2010 r.
BZP- 341/64/2010
  
" Projekt techniczny wraz z budową sieci przyłączeniowej oraz węzłów i adaptacją pomieszczeń”
W RAMACH PROJEKTU:

„BUDOWA SIECI SZEROKOPASMOWEJ AGLOMERACJI MIASTA EŁKU”

 
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

 tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

·       Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 
 " Projekt techniczny wraz z budową sieci przyłączeniowej oraz węzłów i adaptacją pomieszczeń”
W RAMACH PROJEKTU:

„BUDOWA SIECI SZEROKOPASMOWEJ AGLOMERACJI MIASTA EŁKU”

 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia w ramach projektu "Budowa sieci szerokopasmowej aglomeracji Miasta Ełku" jest "Projekt techniczny wraz z budową sieci przyłączeniowej oraz węzłów i adaptacja pomieszczeń” obejmujący opracowanie koncepcji budowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego wraz z uzyskaniem jego pozytywnej opinii, opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z wszelkimi niezbędnymi decyzjami, uzgodnieniami i pozwoleniami oraz pozytywną opinią Zamawiającego na budowę kanalizacji teletechnicznej, światłowodów wraz z węzłami przyłączeniowymi oraz na wykonanie adaptacji budowlanych. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wybudować zgodnie z ww. dokumentacją projektową: kanalizację teletechniczną, światłowody (z montażem i pomiarami) wraz z węzłami przyłączeniowymi i montażem wyposażenia oraz wykonać adaptacje budowlane.

 

W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym opłaty z tytułu nadzorów ze strony gestorów sieci, archeologa, koszty sporządzenia map do celów projektowych oraz inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w SIWZ i SST, a które należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy, sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu i uzyskania dodatkowych informacji koniecznych oraz przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w założonym przez Wykonawcę przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonych dokumentów.

Oferent powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.

 

2. Okres gwarancji – 60 miesięcy

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień

45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych

                    i linii   energetycznych

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach

II.1.6)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Ostateczny termin realizacji zamówienia -   15 maja 2012 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 
III.1) WADIUM

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000 PLN (czterdzieści tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wniesione w następujących formach:

– w pieniądzu

– w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z

tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

– w gwarancjach bankowych,

– gwarancjach ubezpieczeniowych,

– poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia

9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.

Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy

zamawiającego
 

NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538

Uwaga!

Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za

zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

 
III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

            Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

    Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia niespełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie na terenie miasta kanalizacji teletechnicznej o długości minimum 5 000 mb., a także wykonania w/w okresie co najmniej jednego zadania polegającego na montażu kabla światłowodowego o długości minimum 5 000 mb wraz ze spawaniem oraz stosownymi pomiarami reflektometrycznymi.

Ponadto wykonawca musi wykazać posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),co najmniej jednej usługi projektowej polegającej na zaprojektowaniu rurociągu lub kanalizacji teletechnicznej o długości minimum 5 000 mb.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

                    Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym:

-osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych lub drogowych

-osobę o uprawnieniach kierownika robót teletechnicznych

-osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania infrastruktury

telekomunikacyjnej.
 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a) Posiadanie wolnych środków wysokości min. 200 000PLN lub zdolności kredytowej zapewniającej zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości.

 b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:

a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości (zał. Nr 4 do SIWZ), daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  (zał. Nr 5 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia (zał. Nr 8 do SIWZ), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

e) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

f)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

            Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

            Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2 

 

III.4.3)  Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).

2. Wypełniony i parafowany harmonogram rzeczowo-finansowy (Zał. Nr 7 do SIWZ) z podaniem cen:

a) Dokumentacji projektowej 
b) Adaptacji pomieszczeń pod CZS 
c) Kanalizacji teletechnicznej - siec przyłączeniowa 
d) Światłowodu - sieć przyłączeniowa 

-stwierdzony brak w ofercie przedmiotowego harmonogramu rzeczowo-finansowego lub nie ujęcie w nim chociaż jednej z żądanych pozycji z uwagi na to, że dokument taki nie podlega uzupełnieniu w trakcie badania ofert, oferta taka podlegać będzie odrzuceniu.

3.W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego

 (Zał. Nr 9 do SIWZ).

4.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
 

1. Zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia jest dopuszczalna, gdy:

- w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia, w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych,

- w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji wykonania i odbioru robót

 

2. Wydłużenie terminu wykonania umowy dopuszcza się w przypadku:

- wydłużonego terminu postępowania przetargowego,
- wystąpienia robót dodatkowych, 

- warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych

- udokumentowanej opieszałości urzędów i instytucji wydających na etapie opracowywania dokumentacji projektowej budowlanej stosowne uzgodnienia, postanowienia, decyzje itp.

 

3. Dopuszcza się możliwość skrócenia terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem akceptacji nowego terminu wykonania przez wszystkie strony umowy. 

 
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku,           ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2011godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia -Tak

IV.4.18) Inne informacje.

Inwestycja będzie finansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007- 2013 - Oś priorytetowa: Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego - Działanie: Tworzenie infrastruktury społeczeństwa informacyjnego oraz ze środków własnych.

 

IV.4.19 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 31.12.2010r. pod nr 427302-2010

 PREZYDENT MIASTA
Tomasz Andrukiewicz
 
                                                       

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-12-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-12-31 17:38:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-12-31 18:20:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-07 08:57:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3262 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony