Wyniki zamówień publicznych
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku” Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku”Szczegóły informacji
„Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE
Nr UZP: 313777-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-11-30 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-11-30 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
Ogłoszono dnia: 2010-11-05 przez Marek Szorc
Treść:
„Budowę budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I”
w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowę budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I”
w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku”
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną w zakresie I- go etapu.
Projektowany zespół budynków Techno-Parku łączy w sobie funkcję inkubatora przedsiębiorczości oraz inkubatora technologicznego, centrum dydaktycznego i konferencyjnego oraz części związanej z zarządzeniem projektu Techno-Parku.
Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowych robót budowlanych w skład których. oprócz wykonania robót budowlanych i wykończeniowych. wchodzi wykonanie:
-instalacji ogrzewania pompami ciepła,
-instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego,
-instalacji sygnalizacji włamania i napadu,
-instalacji okablowania strukturalnego,
- częściowe wyposażenie obiektu (biurka z kontenerami 20 szt. i krzesła obrotowe 40 szt.)
Zamówienie obejmuje budowę czterech obiektów kubaturowych o zróżnicowanych funkcjach, lecz
stanowiących funkcjonalnie i przestrzennie wspólną całość. Są to następujące:
- budynek biurowy z łącznikiem – obiekt częściowo podpiwniczony o 3-kondygnacjach
nadziemnych, część łącznika nie podpiwniczona o 2-kondygnacjach nadziemnych,
- hala produkcyjno-usługowa nr 1 – nie podpiwniczona, parterowa,
- hala produkcyjno-usługowa nr 2 – nie podpiwniczona, o 2-kondygnacjach
Ponadto zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowego zagospodarowania terenu wraz z uzbrojeniem terenu związanego z realizacją inwestycji takich jak:
- wykonanie dróg wewnętrznych (w tym pożarowych) wraz z placami manewrowymi,
- budowa miejsc postojowych dla aut osobowych (58 miejsc postojowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) wraz z częścią postojową dla aut ciężarowych,
- wykonanie dojść, chodników oraz placów,
- wykonanie terenów zielonych jak trawniki oraz wykonanie nasadzeń drzew i krzewów,
- budowa i montaż elementów małej architektury jak osłony śmietnikowe, kosze na śmieci, ławki,
- budowa przyłącza wodociągowego,
- budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- budowa przyłącza kanalizacji deszczowej,
- budowa przyłącza elektroenergetycznego wraz z oświetleniem terenu,
- budowa kanalizacji teletechnicznej,
- budowa instalacji pomp ciepła.
Wszystkie miejsca włączenia powyższych przyłączy zlokalizowane są bezpośrednio
na obszarze objętym inwestycją. Wynika to z wykonania we wcześniejszym etapie
realizacji inwestycji doprowadzenia poszczególnych przyłączy do terenu inwestycji
jak również wykonanie dwóch zjazdów z drogi publicznej (z ul. Podmiejskiej) na teren
Parametry projektowanego kompleksu budynków:
Powierzchnia zabudowy: 2.148,15 m2
Powierzchnia netto: 3.189,51 m2
Szerokość budynku: 51,49 m
Długość budynku: 87,965 m
Wysokość budynku: 11,80 m
Kubatura: 14.717,37 m3
Parametry zagospodarowania terenu:
Powierzchnia terenu objętego inwestycją = 19.757,00 m2 = 100,00%
Powierzchnia zabudowy = 2.148,15 m2 = 1 0,87%
w tym obiektów małej architektury = 30,00 m2 = 0,02%
Powierzchnia utwardzona = 5.508,84 m2 = 27,88%
w tym drogi wewnętrzne = 3.422,83 m2 = 17,32%
w tym chodniki i podesty = 1.350,01 m2 = 6,83%
w tym miejsca parkingowe = 736,00 m2 = 3,73%
Powierzchnia biologicznie czynna = 12.100,01 m2 = 61,25%
Poszczególne obiekty wchodzące w skład Techno-Parku zaliczają się do następujących kategorii wg Prawa Budowlanego:
- budynek biurowy – kategoria XVI,
- hala produkcyjno-usługowa nr 1 - kategoria XVIII,
- hala produkcyjno-usługowa nr 2 - kategoria XVIII.
Charakterystyka obiektów kubaturowych:
- Budynek biurowy to obiekt o trzech kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej opartej na ścianach wykonanych z bloczków silikatowych oraz stropach żelbetowych, budynek zwieńczony stropodachem nie wentylowanym o spadku 3%, ściany wykończone panelami aluminiowymi na podkonstrukcji systemowej oraz elementami z tynku mineralnego, od frontu budynku fasada aluminiowo-szklana.
- Łącznik to obiekt o dwóch kondygnacjach nadziemnych, nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej opartej na ścianach z bloczków silikatowych oraz stropach żelbetowych, budynek zwieńczony stropodachem nie wentylowanym o spadku 3%, ściany wykończone panelami aluminiowymi na podkonstrukcji systemowej oraz w części z tynku mineralnego.
- Hala nr 1 to obiekt parterowy, nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej
opartej na ścianach z bloczków silikatowych oraz wiązarach stalowych, budynek zwieńczony
dachem o spadku 5,2%, ściany wykończone blachą elewacyjną trapezową ocynkowaną na podkonstrukcji systemowej.
- Hala nr 2 to obiekt o dwóch kondygnacjach nadziemnych, nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej opartej na ścianach z bloczków silikatowych oraz stropach żelbetowych, budynek zwieńczony stropodachem nie wentylowanym o spadku 3%, ściany wykończone
blachą elewacyjną trapezową ocynkowaną na podkonstrukcji systemowej.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekty budowlano - wykonawcze, przedmiary robót (przykładowe), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące
b) projekt umowy, której wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.
Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia.
W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia i wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne i przedmiary robót (przykładowe). W ofercie wycenie podlega wyłącznie zakres określony w dokumentacji. Załączony przedmiar robót określa orientacyjnie zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.
2. Gwarancja- 36 miesięcy
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Ostateczny termin realizacji zamówienia - 07 maja 2012 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 175 000 PLN (sto siedemdziesiąt pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
– w pieniądzu
– w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
– w gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,
– poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.
Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy
NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538
Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za
zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i złożoności, polegających na wykonaniu budynków o wartości co najmniej 5 000 000 PLN każda.
Dodatkowo Wykonawca powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w realizacji instalacji ogrzewania z wykorzystaniem pomp ciepła.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym:
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Posiadanie wolnych środków wysokości min. 1 000 000 PLN lub zdolności kredytowej zapewniającej zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości.
b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
e)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji, w tym 1 egz.
4.W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego zał nr 7 do SIWZ (informacja o podwykonawcach)
5.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia jest dopuszczalna, gdy:
- występują istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również polegające na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie z powodu:
- wydłużonego terminu postępowania przetargowego,
- warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku, uniemożliwiających
prowadzenie robót budowlanych
- wystąpienia siły wyższej, zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne
- działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23 .11 .2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia -Tak
Zadanie współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej 1 Przedsiębiorczość,
Działanie 1.1 „Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw”,
Podziałanie 1.1.2 „Tworzenie parków technologicznych, przemysłowych i inkubatorów przedsiębiorczości
Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
IV.4.19 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 05.11.2010 pod nr 313777 - 2010
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
______________________________________________________________________________________________________________
Ełk, 18.11.2010r. URZĄD MIASTA EŁKU Nr sprawy BZP-341/53/2010 Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku” Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.: 1). SEKCJA IV: PROCEDURA Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia: 23.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat). na dzień: 26.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat). Podpis Z up. PREZYDENTA Z-ca Prezydenta Miasta Artur Urbański
______________________________________________________________________________________________________________
Ełk, 24.11.2010r.
URZĄD MIASTA EŁKU
Nr sprawy BZP-341/53/2010
Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku”
Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.:
1). SEKCJA IV: PROCEDURA
Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:
26.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
na dzień:
30.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
Podpis
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Szorc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-11-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Szorc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-11-05 10:58:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-11-05 12:13:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-12-23 09:15:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4982 raz(y) |