ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku” Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku”

Szczegóły informacji

„Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: 313777-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-11-30 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-11-30 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2010-11-05 przez Marek Szorc

Treść:

Ełk, dnia 04.11.2010 r.
BZP- 341/53/2010

Budowę budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I”

w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku”

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

 tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

·       Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Budowę budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I”

w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną w zakresie I- go etapu.

Projektowany zespół budynków Techno-Parku łączy w sobie funkcję inkubatora przedsiębiorczości oraz inkubatora technologicznego, centrum dydaktycznego i konferencyjnego oraz części związanej z zarządzeniem projektu Techno-Parku.

Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowych robót budowlanych w skład których. oprócz wykonania robót budowlanych i wykończeniowych. wchodzi wykonanie:

 -instalacji wodociągowej,
-instalacji kanalizacyjnej,

 -instalacji ogrzewania pompami ciepła,

 -instalacji wentylacji mechanicznej,
 -instalacji wentylacji pożarowej,
 -instalacji klimatyzacji,
 -instalacji elektrycznej,

 -instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego,

 -instalacji sygnalizacji włamania i napadu,

 -instalacji monitoringu,
 -instalacji kontroli dostępu,

 -instalacji okablowania strukturalnego,

- częściowe wyposażenie obiektu (biurka z kontenerami 20 szt. i krzesła obrotowe 40 szt.)

 

Zamówienie obejmuje budowę czterech obiektów kubaturowych o zróżnicowanych funkcjach, lecz

stanowiących funkcjonalnie i przestrzennie wspólną całość. Są to następujące:

- budynek biurowy z łącznikiem – obiekt częściowo podpiwniczony o 3-kondygnacjach

nadziemnych, część łącznika nie podpiwniczona o 2-kondygnacjach nadziemnych,

- hala produkcyjno-usługowa nr 1 – nie podpiwniczona, parterowa,

- hala produkcyjno-usługowa nr 2 – nie podpiwniczona, o 2-kondygnacjach

nadziemnych.

Ponadto zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowego zagospodarowania terenu wraz z uzbrojeniem terenu związanego z realizacją inwestycji takich jak:

- wykonanie dróg wewnętrznych (w tym pożarowych) wraz z  placami manewrowymi,

- budowa miejsc postojowych dla aut osobowych (58 miejsc postojowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) wraz z częścią postojową dla aut ciężarowych,

- wykonanie dojść, chodników oraz placów,

- wykonanie terenów zielonych jak trawniki oraz wykonanie nasadzeń drzew i krzewów,

- budowa i montaż elementów małej architektury jak osłony śmietnikowe, kosze na śmieci, ławki,

kwietniki,

- budowa przyłącza wodociągowego,

- budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej,

- budowa przyłącza kanalizacji deszczowej,

- budowa przyłącza elektroenergetycznego wraz z oświetleniem terenu,

- budowa kanalizacji teletechnicznej,

- budowa instalacji pomp ciepła.

Wszystkie miejsca włączenia powyższych przyłączy zlokalizowane są bezpośrednio

na obszarze objętym inwestycją. Wynika to z wykonania we wcześniejszym etapie

realizacji inwestycji doprowadzenia poszczególnych przyłączy do terenu inwestycji

jak również wykonanie dwóch zjazdów z drogi publicznej (z ul. Podmiejskiej) na teren

inwestycji.
 

Parametry projektowanego kompleksu budynków:

Dla I etapu:

Powierzchnia zabudowy: 2.148,15 m2

Powierzchnia netto:        3.189,51 m2

Szerokość budynku:            51,49 m

Długość budynku:             87,965 m

Wysokość budynku:            11,80 m

Kubatura:                    14.717,37 m3

 

Parametry zagospodarowania terenu:

Powierzchnia terenu objętego inwestycją = 19.757,00 m2 = 100,00%

dla I etapu inwestycji

Powierzchnia zabudowy                         =   2.148,15 m2 = 1  0,87%

w tym obiektów małej architektury         =        30,00 m2 =    0,02%

Powierzchnia utwardzona                       =   5.508,84 m2 =   27,88%

w tym drogi wewnętrzne                        =   3.422,83 m2 =   17,32%

w tym chodniki i podesty                        =   1.350,01 m2 =     6,83%

w tym miejsca parkingowe                      =     736,00 m2 =      3,73%

Powierzchnia biologicznie czynna             = 12.100,01 m2 =    61,25%

 

Poszczególne obiekty wchodzące w skład Techno-Parku zaliczają się do następujących kategorii  wg Prawa Budowlanego:

- budynek biurowy – kategoria XVI,

- łącznik – kategoria XVI,

- hala produkcyjno-usługowa nr 1 - kategoria XVIII,

- hala produkcyjno-usługowa nr 2 - kategoria XVIII.

Charakterystyka obiektów kubaturowych:

- Budynek biurowy to obiekt o trzech kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej opartej na ścianach wykonanych z bloczków silikatowych oraz stropach żelbetowych, budynek zwieńczony stropodachem nie wentylowanym o spadku 3%, ściany wykończone panelami aluminiowymi na podkonstrukcji systemowej oraz elementami z tynku mineralnego, od frontu budynku fasada aluminiowo-szklana.

- Łącznik to obiekt o dwóch kondygnacjach nadziemnych, nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej opartej na ścianach z bloczków silikatowych oraz  stropach żelbetowych, budynek zwieńczony stropodachem nie wentylowanym o spadku 3%, ściany wykończone panelami aluminiowymi na podkonstrukcji systemowej oraz w części z tynku mineralnego.

- Hala nr 1 to obiekt parterowy, nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej

opartej na ścianach z bloczków silikatowych oraz wiązarach stalowych, budynek zwieńczony

dachem o spadku 5,2%, ściany wykończone blachą elewacyjną trapezową ocynkowaną na podkonstrukcji systemowej.

- Hala nr 2 to obiekt o dwóch kondygnacjach nadziemnych, nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej opartej na  ścianach z bloczków silikatowych oraz stropach żelbetowych, budynek zwieńczony stropodachem nie wentylowanym o spadku 3%, ściany wykończone

blachą elewacyjną trapezową ocynkowaną na podkonstrukcji systemowej.

Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:

a) projekty budowlano - wykonawcze, przedmiary robót (przykładowe), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące

b) projekt umowy, której wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.

Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia.

W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia i wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne i przedmiary robót (przykładowe). W ofercie wycenie podlega wyłącznie zakres określony w dokumentacji. Załączony przedmiar robót określa orientacyjnie zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.

 

2. Gwarancja- 36 miesięcy

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień
 
45000000 - 7 Roboty budowlane
45233100 - 2 Roboty drogowe
45300000 - 0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne
 

II.1.6)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Ostateczny termin realizacji zamówienia -   07 maja 2012 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 
III.1) WADIUM
 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 175 000 PLN (sto siedemdziesiąt pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wniesione w następujących formach:

– w pieniądzu

– w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z

tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

– w gwarancjach bankowych,

– gwarancjach ubezpieczeniowych,

– poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia

9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.

Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy

zamawiającego

NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538

Uwaga!

Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za

zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

 
III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

            Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

            Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i złożoności, polegających na wykonaniu budynków o wartości co najmniej 5 000 000 PLN każda.

Dodatkowo Wykonawca powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w realizacji instalacji ogrzewania z wykorzystaniem pomp ciepła.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

                    Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 

Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym:

-     osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych,
-     osobę o uprawnieniach kierownika robót sanitarnych,
-     osobę o uprawnieniach kierownika robót elektrycznych
 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 
 
 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a) Posiadanie wolnych środków wysokości min. 1 000 000 PLN lub zdolności kredytowej zapewniającej zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości.

 b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:

a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

e)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

            Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

            Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2 

 

III.4.3)  Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 
1. Oferta na wykonanie zamówienia 
2. Parafowany projekt umowy

3. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji, w tym 1 egz.

   sporządzony do oferty luzem,

4.W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego zał nr 7 do SIWZ (informacja o podwykonawcach)

5.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
 

Zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia jest dopuszczalna, gdy:

- występują istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również polegające na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,

Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie z powodu:

- wydłużonego terminu postępowania przetargowego,

- warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku, uniemożliwiających

prowadzenie robót budowlanych

- wystąpienia siły wyższej, zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne

 - działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron

 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku,           ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23 .11 .2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia -Tak

IV.4.18) Inne informacje.

Zadanie współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej 1 Przedsiębiorczość,

Działanie 1.1 „Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw”,

Podziałanie 1.1.2 „Tworzenie parków technologicznych, przemysłowych i inkubatorów przedsiębiorczości

Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 
 

IV.4.19 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 05.11.2010 pod  nr 313777 - 2010

 
 

                                                                    Z up. PREZYDENTA

                                                                     Z-ca Prezydenta Miasta

                                                                    Artur Urbański

______________________________________________________________________________________________________________

Ełk, 18.11.2010r.

URZĄD MIASTA EŁKU

Nr sprawy BZP-341/53/2010

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku”

 

Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.:

 

1). SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

 

23.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

 

na dzień:

 

26.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

 

Podpis

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta

Artur Urbański

 ______________________________________________________________________________________________________________

Ełk, 24.11.2010r.

URZĄD MIASTA EŁKU

Nr sprawy BZP-341/53/2010

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku – Etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Techno- Parku w Ełku”

 

Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.:

 

1). SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

 

26.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

 

na dzień:

 

30.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

 

Podpis

 

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta

Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-11-05 10:58:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-11-05 12:13:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-12-23 09:15:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4982 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony