ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wyłapywanie bezdomnych psów z terenu miasta Ełku oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wyłapywanie bezdomnych psów z terenu miasta Ełku oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt.

Szczegóły informacji

Wyłapywanie bezdomnych psów z terenu miasta Ełku oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 358188-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-11-15 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-11-15 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2010-11-05 przez Marek Szorc

Treść:

Ełk, dnia 04.11.2010 r.
BZP- 341/56/2010
 

Wyłapywanie bezdomnych psów z terenu miasta Ełku oraz zapewnienie im opieki         w schronisku dla bezdomnych zwierząt.

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

 tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

·       Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Wyłapywanie bezdomnych psów z terenu miasta Ełku oraz zapewnienie im opieki                    w schronisku dla bezdomnych zwierząt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie bezdomnych psów z terenu miasta Ełku oraz zapewnienie im opieki  w schronisku dla bezdomnych zwierząt.

1. Wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki psów z terenu miasta Ełku oraz ich transport  do schroniska  ( w miejscowości, w której wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi psami), a w przypadkach koniecznych  do zakładu   weterynaryjnego na terenie miasta Ełku.

2. Dokonanie  odłowu psa, który pogryzł człowieka i dostarczenie go do lekarza weterynarii w celu poddania obserwacji w czasie nie dłuższym niż 4 godziny,  w pozostałych przypadkach w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia,

3. Zapewnienie wyłapanym i przetrzymywanym psom w schronisku należytej opieki   weterynaryjnej,

4. Zapewnienie właściwego traktowania i odżywiania zwierząt w schronisku,

5. Prowadzenie ewidencji elektronicznej przyjmowania i wydawania psów wraz z numerami      wszczepionych elektronicznych identyfikatorów „czipów”,

6. Wykonywanie szczepień psów zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi,

7. Przejęcie  na podstawie protokołu przejęcia,  w dniach od 25.11.2010r. do 30.11.2010r.,  w   uzgodnieniu z Kierownikiem Azylu, wszystkich psów przebywających w Azylu dla bezdomnych zwierząt w Siedliskach i przetransportowanie ich do schroniska ( w miejscowości, w której wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi psami),

8. Wspólne podejmowanie działań zmierzających do czynnej adopcji psów oraz przekazywania ich nowym opiekunom,

9. Wyłapywanie bezdomnych psów  będzie następowało w terminie określonym w p-kcie 2, po telefonicznym zgłoszeniu przez pracowników  Straży Miejskiej lub upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Ełku – Wydziału Mienia Komunalnego, którzy wskażą Wykonawcy lokalizację bezdomnego psa,

10. Wykonanie odłowienia psa powinno być potwierdzone przez Straż Miejską lub pracownika Wydziału Miennia Komunalnego urzędu Miasta Ełku,,

11. Wykonawca zapewnia całodobowy kontakt pod numerem telefonu.......................................,

12. Przedkładanie wraz z fakturą następującego zestawienia:

            a). ilość psów odłowionych oraz przewiezionych do schroniska  wraz z podaniem dat i   miejsc ich odłowienia,

            b). ilości psów oddanych do adopcji i poddanych eutanazji,

            c). rozliczenie miesięczne pobytu psów w schronisku

            d). zestawienie numerów wszczepionych elektronicznych identyfikatorów „czipów”,

13. Przy zawarciu umowy Wykonawca ma obowiązek wystąpić do Prezydenta Miasta Ełku z    wnioskiem o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed       bezdomnymi zwierzętami.

Szacunkowa ilość bezdomnych psów z terenu miasta Ełku – ok. 200 sztuk rocznie.

Szacunkowa ilość psów do odebrania z Azylu w Siedliskach – ok. 70 sztuk.

Usługa powinna być wykonywana w oparciu  o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z  Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt ( Dz. U. z 2003r. Nr 106, poz.1002 z późn.zm.), Ustawą z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt ( Dz. U. z 2008r.  Nr 213, poz. 1342 z późn.zm.), Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt  ( Dz. U. Nr 158, poz. 1657), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt ( Dz. U. Nr 116, poz. 753), Ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn.zm.)

Termin wykonania zamówienia: od 25.11.2010r. do 30.11.2011r.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień
 

98380000-0 usługi psiarni

85200000-1 usługi weterynaryjne

 

II.1.6)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

termin zakończenia -  30.11.2011r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000 PLN (dziewięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
– w pieniądzu

w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

– w gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,

poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia                 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy  zamawiającego

 
NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538
Uwaga!

Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – w szczególności istnieje konieczność posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt wydanego w formie decyzji przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług, (ustawa z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku)

 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

           Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

   Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Posiadanie samochodu przystosowanego do transportu zwierząt minim szt. 1

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

            Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

   

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

           

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:

a) koncesję, zezwolenie lub licencję

b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3)  Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).
2. Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5 do SIWZ ).

4.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa

lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.

W razie wystąpienia istotnych zmian w przepisach regulujących prowadzenie schroniska dla zwierząt nie znanych w dniu zawarcia umowy, Wykonawca może rozwiązać umowę z zachowaniem 6 miesięcznego okresu wypowiedzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku,           ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia -Nie

IV.4.19 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 05.11.2010r. pod nr 358188-2010

 
data 04.11.2010r.         
                          
 

                                                                     Z up. PREZYDENTA

                                                                     Z-ca Prezydenta Miasta

                                                                    Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-11-05 10:02:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-11-05 10:22:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-11-18 09:45:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2789 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony