Wyniki zamówień publicznych
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10” Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10”Szczegóły informacji
„Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 192443 - 2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-08-04 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-08-04 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2010-07-20 przez Sebastian Szabroński
Treść:
Ełk, dnia 19.07.2010 r.
BZP- 341/41/2010
„Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10 w Ełku
Wykonanie instalacji okablowania sieciowego komputerowego wraz z instalacją dedykowaną zasilającą 230V.
Instalację złożoną z fabrycznie nowych elementów zawartych w przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ.
Instalację należy wykonać zgodnie z normą EN/PN 50173 w oparciu o osprzęt kategorii co najmniej 5+. Należy dokonać pomiarów oraz przygotować dokumentację powykonawczą sieci:
Pomiary linii logicznych miedzianych należy wykonać miernikiem dynamicznym, który posiada oprogramowanie umożliwiające pomiar parametrów według aktualnie obowiązujących standardów i charakteryzującym się minimum III stopniem dokładności. Pomiar każdego toru transmisyjnego powinien zawierać:
-
Specyfikację (normę) wg, której jest wykonywany pomiar
-
Mapa połączeń
-
Impedancja
-
Rezystancja pętli stałoprądowej
-
Prędkość propagacji
-
Opóźnienie propagacji
-
Tłumienie
-
Zmniejszenie przesłuchu zbliżnego
-
Sumaryczne zmniejszenie przesłuchu zbliżnego
-
Stratność odbiciowa
-
Zmniejszenie przesłuchu zdalnego
-
Zmniejszenie przesłuchu zdalnego w odniesieniu do długości linii
transmisyjnej -
Sumaryczne zmniejszenie przesłuchu zdalnego w odniesieniu do długości linii
transmisyjnej -
Współczynnik tłumienia w odniesieniu do zmniejszenia przesłuchu
-
Sumaryczny współczynnik tłumienia w odniesieniu do zmniejszenia
przesłuchuI -
Informację o końcowym rezultacie pomiaru
-
Raporty pomiarowe wszystkich torów transmisyjnych należy zawrzeć w
dokumentacji powykonawczej i przekazać inwestorowi przy odbiorze
inwestycji
Zaprojektowanie i budowa przyłącza telekomunikacyjnego łączącego budynki UM nr 6 i 10 przy ulicy Piłsudskiego w Ełku wraz z instalacją kabla optotelekomunikacyjnego zgodnie z ogólną koncepcją graficzną trasy, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ.
Przyłącze na odcinku ok. 0,12 km kanalizacji teletechnicznej z wykorzystaniem rur FI 110 z materiału HDPE, studni kablowych typu SKO-1 i SKO-2, zaprojektowanie kabla światłowodowego typu XOTKtd o minimalnej ilości włókien 12J wraz z zapasami zgodnie z wytycznymi wykonanie robót budowlanych na potrzeby budowy ww. przyłącza teletechnicznego oraz kabla optotelekomunikacyjnego wraz z instalacją we wskazanych punktach zakończeń pasywnej części sieci.
-
Wymagania dotyczące wyboru trasy
Trasa projektowanego przyłącza kanalizacji teletechnicznej powinna być odzwierciedleniem
ogólnej koncepcji graficznej trasy, zgodnie z załącznikiem graficznym i powinna być
usytuowana w sposób wykorzystujący najdogodniejsze warunki terenowe pozwalające na spełnienie wymagań co do odległości w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi obiektami uzbrojenia terenowego. Trasa kanalizacji nie powinna przebiegać przez tereny o dużej agresywności gruntu na poboczach
Na terenach o zwiększonym zagrożeniu uszkodzeniami mechanicznymi rurociągi
powinny być dodatkowo chronione w miejscach zwiększonego nacisku powierzchniowego zgodnie z odpowiednimi normami.
-
Parametry kanalizacji teletechnicznej.
Należy zaprojektować i wybudować jednootworową kanalizację z rur fi110 z materiału HDPE zgodnie z normami TP S.A. oraz studnie kablowe. W miejscach skrzyżowania projektowanej kanalizacji z wjazdami, nawierzchniami asfaltowymi, oraz wzdłuż istniejących drzew i krzewów szlachetnych przejścia należy wykonać metodą mechaniczną, tj. przeciskiem lub przewiertem sterowanym z zastosowaniem odpowiedniej rury grubościennej. Przecisk należy wykonać na głębokości min. 1,0m. Kanalizację teletechniczną należy układać w ziemi na głębokości min. 1,0m z zastosowaniem obowiązujących norm i rozporządzeń branżowych. W miejscach skrzyżowań z uzbrojeniem podziemnym i na skrzyżowaniu z drogami i wjazdami należy stosować odpowiednie rury grubościenne.
-
Kabel optotelekomunikacyjny
Należy zaprojektować i wybudować kabel optotelekomunikacyjny typu XOTKtd o minimalnej ilości 12 włókien 12J zapasy technologiczne kabla optotelekomunikacyjnego (nie mniej niż 10m) należy zaprojektować i zainstalować punktach początkowych i końcowych linii oraz w punktach istotnych kabel należy zakończyć na rozdzielnicy optycznej złączami typu SC/PC w projektowanej szafie telekomunikacyjnej.
Należy wykonać pomiary parametrów optycznych traktu światłowodowego za pomocą reflektometru, a wyniki pomiarów zamieścić w dokumentacji powykonawczej.
2. Warunki gwarancji:
Gwarancja - 36 miesięcy gwarancji dostawcy sprzętu od daty odbioru końcowego. Czas przywrócenia ciągłości pracy dostarczonego sprzętu musi być nie większy niż 8 godzin roboczych, od momentu zgłoszenia awarii. Dostawca, na prośbę zamawiającego udostępnieni sprzętu zastępczy do czasu usunięcia usterki.
3. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w Wytycznych, a które należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy.
Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń. Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonych Wytycznych do projektu i budowy elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z ogólnie przyjętych przepisów i norm dokumentacji.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych
dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia.
Oferent powinien przeanalizować informacje zawarte w SIWZ i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę oraz kosztorys ofertowy. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia przed ich wbudowaniem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny słownik zamówień
32421000-0 Okablowanie sieciowe
32410000-0 Lokalna sieć komputerowa
32412100-5 Sieć telekomunikacyjna
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Ostateczny termin realizacji zamówienia - 31.08.2010 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 PLN ( jeden tysiąc zł) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
– w pieniądzu
– w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
– w gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,
– poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.
Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy
NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538
Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za
zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch zadań o odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia w zakresie budowy przyłącza telekomunikacyjnego.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym:
a) osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania robót telekomunikacyjnych
b) osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie wykonania robót telekomunikacyjnych
c) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji teletechnicznych
d) osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru
e) osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
e)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).
2. Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5do SIWZ).
3. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji, w tym 1 egz.
sporządzony do oferty luzem,
4.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia – tak
IV.4.18) Inne Informacje: Projekt „Transgraniczne Centra Aktywności Lokalnej” jest wdrażany w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Programu Współpracy Transgranicznej „Litwa – Polska”, który ma na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju obszaru przygranicznego Litwy i Polski, poprzez podniesienie ekonomicznej, społecznej i terytorialnej spójności. Program jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa.
IV.4.19) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 20.07.2010 pod nr 192443-2010.
19 . 07 .2010 r. Podpis
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Włodzimierz Szelążek
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sebastian Szabroński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-07-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sebastian Szabroński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-07-20 07:52:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-07-20 08:19:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-08-09 09:06:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4589 raz(y) |