Wyniki zamówień publicznych
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa ulicy Bahrkego w Ełku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa ulicy Bahrkego w EłkuSzczegóły informacji
Przebudowa ulicy Bahrkego w Ełku
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 18981 - 2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-02-19 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-19 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
Ogłoszono dnia: 2010-01-28 przez Sebastian Szabroński
Treść:
Ełk, dnia 27.01.2010 r.
BZP- 341/04/2010
Przebudowa ulicy Bahrkego w Ełku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Bahrkego w Ełku
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Bahrkego na odcinku PPT1-km 0+000,00 do KPT1-km 0+373,00 z infrastrukturą w Ełku zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ i polegająca na wykonaniu następujących robót:
Branża drogowa:
1) roboty ziemne w ulicy Bahrkego i części ul. Kolonia – wywiezieni nadmiaru ziemi,
2) nawierzchni jezdni, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/20, gr. 4 cm
3) zatoka autobusowa, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm – czerwona,
4) zatoki parkingowe i zjazdy, kostka betonowa gr. 8 cm szara (parkingi) i kostka barwiona czerwona na pozostałych,
5) chodniki, kostka betonowa szara gr. 6 cm, na strefie przejść dla pieszych barwiona czerwona,
6) ciągi rowerowe, kostka betonowa gr. 6 cm, bezfazowa barwiona grafitowo,
7. wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy,
8) wykonawca zobowiązany jest do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego,
9) wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu do poszczególnych posesji przyległych do ul. Bahrego i Kolonia,
10) wykonanie trawników,
11) pielęgnacja trawników przez okres jednego roku
Branża sanitarna:
-
budowa kanału deszczowego z rur PCV kl. SLITE fi 315, wpustów ulicznych i odwodnienia liniowego,
-
demontaż istniejących rurociągów PCV fi 200, wpustów ulicznych, pokryw betonowych z włazami żeliwnymi na istniejących studniach rewizyjnych fi 1200 kanalizacji sanitarnej,
-
montaż pierścieni odciążających, pokryw betonowych i 3 włazów żeliwnych D400 na istniejących studniach fi 1200 kanalizacji sanitarnej.
Branża elektryczna:
1) budowa oświetlenia ulicznego ul. Bahrkego i części ul. Kolonia,
2) przebudowa urządzeń elektroenergetycznych (kabla SN i NN), kolidujących z projektowanym
układem komunikacyjnym,
-
demontaż słupów linii oświetleniowej typu WZ przy ul. Bahrkego,
-
osłonięcie istniejących i projektowanych linii kablowych rurami osłonowymi.
Uwaga:
Zakres robót nie obejmuje wykonania dróg oznaczonych w projekcie na odcinku PPT2-km 0+000,00 do KPT2-km 0+308,87 i PPT3-km 0+000,00 do KPT3-km 0+102,65
W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia i wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne i przedmiary robót (przykładowe). Załączony przedmiar robót określa orientacyjnie zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.
Przed rozpoczęciem robót wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy harmonogram prac przewidzianych do zrealizowania w ramach umowy.
2. Okres gwarancji 36 miesięcy
3. Zmiana wykonania przedmiotu zamówienia jest dopuszczalna, gdy:
- występują istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie z powodu:
- wystąpienia robót dodatkowych, a nie ujętych w projekcie niemożliwych do przewidzenia przed
zawarciem umowy,
- okoliczności siły wyższej, zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne
- działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
2. Kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,
45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych,
45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych,
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków,
45232452-5 Roboty odwadniające,
34928500-3 Oświetleniowy sprzęt uliczny,
34928510-6 Uliczne słupy oświetleniowe,
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Ostateczny termin realizacji zamówienia - 20 maj 2011 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
– w pieniądzu
– w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
– w gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,
– poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego
NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538
Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia robót budowlanych,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.:
2.1. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanym personelem legitymujący się uprawnieniami budowlanymi:
- kierownika robót drogowych,
- kierownika robót sanitarnych,
- kierownika robót elektrycznych,
2.2. posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegających na wykonaniu dróg o nawierzchni mineralno bitumicznej o powierzchni jezdni nie mniejszej niż 3 000 m2 (każda).
Wykonawca powinien wykazać również doświadczenie w realizacji sieci sanitarnych tj. zrealizowanie co najmniej jednej roboty o podobnej złożoności obejmującą wykonanie sieci kanalizacji deszczowej na obszarze miasta.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 250 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 250 000 PLN
4. posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, których dotyczy zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
-
warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
-
warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
-
warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
-
warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu określają przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie, dokumenty:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1).
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2).
1.3. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji.
1.4. Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5).
1.5.W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego
(Zał. Nr 6).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia:
2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 Prawa zamówień publicznych(zał. nr 7)
2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W stosunku do osób fizycznych wymagane jest oświadczenie w wymienione w pkt. X.2.1 SIWZ.
2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.4.. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego oraz zdolności finansowych wykonawca składa:
3.1. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zgodnie z warunkami określonymi w warunkach udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 SIWZ (Zał. Nr 3), z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane roboty były wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone , a także wskazujących ich wartość i termin realizacji oraz inne wymagane w SIWZ cechy.
3.2. Informację o personelu kierowniczym (Zał. Nr 4) oraz oświadczenia o posiadaniu przez wskazane osoby stosownych uprawnień kierownika robót drogowych, kierownika robót elektrycznych, kierownika robót sanitarnych.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3.3. Informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 250 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 250 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga się przedłożenia informacji o której mowa w pkt X ppk 3.3 SIWZ dotyczącej tych podmiotów.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
3.4. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia robót budowlanych.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia oraz w przypadku, podmiotów na których zasobach wykonawca będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817 ).
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane
wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.4 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 28.01.2010 pod nr 18981-2010.
27.01.2010r. Podpis
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sebastian Szabroński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-01-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sebastian Szabroński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-01-28 08:57:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-01-28 09:52:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-03-10 08:13:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3673 raz(y) |