ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku.

Szczegóły informacji

Dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY Sp. z o. o.

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 338525-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-08 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-08 09:15:00

Miejsce złożenia oferty: Biuro Zarządu Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z siedzibą w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4 pok. nr 8.

Ogłoszono dnia: 2008-11-28 przez Bartosz Detkiewicz

Treść:

 

Ełk: Dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku.

Numer ogłoszenia: 338525 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6217818, fax 087 6217818.
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku..
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku.
Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
09134100-8 – olej napędowy.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku.
    2. Dostawa oleju napędowego dokonywana będzie w ilości zgłoszonej każdorazowo przez Zamawiającego.
    3. Dostawa oleju napędowego przez Wykonawcę dokonywana będzie w terminie dwóch dni od daty zgłoszenia.
    4. Wielkość lub zakres zamówienia:
      1. Szacowana ilość zamawianego oleju napędowego wyniesie – 43.200 litrów
      2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia. W przypadku niewykorzystania w/w ilości oleju napędowego Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
    5. Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami:
      1. Dostarczany olej napędowy musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825 z późn. zm.).
      2. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectwa jakości oleju napędowego na każde żądanie Zamawiającego.
      3. Wykonawca pokryje wszystkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanego oleju napędowego (niezgodności z normami).
    6. Wykonawca będzie wystawiał faktury za dostarczony olej napędowy na koniec każdego miesiąca z terminem płatności 21 dni. Do faktury dołączone zostaną dokumenty potwierdzające: odbiór produktu, datę odbioru, rodzaj, ilość i cenę jednostkową brutto z dnia zakupu oraz stały opust.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8.
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z rozdziałem VII SIWZ)
Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
  1. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2).
  4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  5. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, ważna na dzień składania ofert.
  6. Dokument potwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do występowania w imieniu firmy o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych.
  7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VII pkt 2, 4. składa dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt 2, 4 Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
  • najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z siedzibą w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4 pok. nr 8.
 
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
 
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
 
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 8.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zarządu Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z siedzibą w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4 pok. nr 8.
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
 
 
                                                                                                           PREZES ZARZĄDU
PGO „EKO-MAZURY” Sp. z o.o.
EDWARD PALCZEWSKI

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-11-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bartosz Detkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-11-28 11:33:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-11-28 12:16:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-12-11 15:34:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3902 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony