ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Renowacja zabytkowego miejskiego Parku „Solidarności” w Ełku.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Renowacja zabytkowego miejskiego Parku „Solidarności” w Ełku.

Szczegóły informacji

Renowacja zabytkowego miejskiego Parku „Solidarności” w Ełku.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 320541-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-09 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-09 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2008-11-18 przez Marek Szorc

Treść:

 

BZP- 341/33/2008
 
Renowacja zabytkowego miejskiego Parku „Solidarności” w Ełku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja zabytkowego miejskiego Parku „Solidarności” w Ełku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest renowacja alejek i placów zabytkowego miejskiego Parku Solidarności w Ełku.
2. Zakres robót obejmuje:
  • zerwanie istniejącej nawierzchni chodników,
  • wykonanie nowej nawierzchni chodników: część nawierzchni z kostki granitowej z płyt gr. 8 cm - boki łupane (faktura obróbcza płaszczyzny eksponowanej – piaskowana), część nawierzchni chodników z kostki granitowej 8/11 z elementami mozaiki granitowej 4/6 i 5/7,
  • wykonanie podsypki piaskowej z kruszywa ostro - ziarnistego o granulacji 0-2 mm lub 0-4 mm, gr. 5 cm,
  • wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółka) gr. 20 cm,
  • wymiana istniejących krawężników ulicznych wokół parku na krawężniki granitowe,
  • wykonanie nawierzchni przy Pomniku Solidarności z płyt granitowych gr. 8 cm w polach podzielonych elementami z kostki granitowej 8/11,
  • wymiana istniejących ławek parkowych i koszy na śmieci,
  • montaż tablic informacyjnych,
  • demontaż istniejącego oświetlenia parkowego i montaż nowego,
  • budowa kanalizacji teletechnicznej,
  • wykonanie w miejscach niebezpiecznych wygrodzenia w postaci słupków ulicznych z łańcuchami,
  • ustawienie donic kwiatowych,
  • zamontowanie żeliwnych punktów czerpalnych wody pitnej z przyłączami wodociągowymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar robót i kosztorysy ślepe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część SIWZ.
  1. Do ceny oferty należy wliczyć koszty organizacji ruchu na czas budowy, uporządkowanie terenu i usunięcie powstałych ewentualnych szkód przy realizowaniu zadania na drogach dojazdowych, obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej.
  2. Umowa będzie rozliczana kosztorysem powykonawczym na podstawie wycenionego przedmiaru robót za rzeczywiście wykonany zakres prac budowlanych, określony na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez wykonawcę, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru.
W celu ustalenia jednostkowych cen za wykonanie poszczególnych elementów robót, wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wyceny robót na bazie załączonego przedmiaru. Kosztorys ślepy jest dokumentem pomocniczym do skalkulowania ceny poszczególnych pozycji przedmiaru.
Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego sporządzenia tabeli zawierającej wycenę robót na bazie załączonego przedmiaru w tabeli należy podać cenę jednostkową, a także wartość pozycji.
5. Wykonawca przedłoży harmonogram robót przed ich rozpoczęciem do zaakceptowania przez inwestora.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45 21 21 20-3 Parki
45 11 27 11-2 Roboty w zakresie kształtowania parków
45 33 00 00-9 Roboty instalacyjne i sanitarne
45 31 61 00-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Wymagany termin wykonania całości zamówienia: 10 sierpnia 2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia robót budowlanych,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.:
2.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: osobę o uprawnieniach kierownika robót drogowych, osobę o uprawnieniach kierownika robót sanitarnych i osobę o uprawnieniach kierownika robót elektrycznych,
2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres
działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu ciągów komunikacyjnych lub placów z kostki kamiennej o powierzchni nie mniejszej niż 3500 m2 każda w tym przynajmniej 1 robotę zrealizowaną w ramach generalnego wykonawstwa w zakresie renowacji parków zlokalizowanych w strefie ochrony konserwatora zabytków,
3. wykazują obrót roczny w wysokości co najmniej 8 000 000 PLN, uzyskiwanych każdego roku w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych,
4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, których dotyczy zamówienie,
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych.
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
  • warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
  • warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
  • warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
 
    Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
 
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
  • wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
  • wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.
 
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
  • jest niezgodna z ustawą,
  • jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
  • zawiera błędy w obliczeniu ceny,
  • wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,
  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1.
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu, wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania.
1.6. Informację o personelu kierowniczym (Zał. Nr 3) z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót drogowych, kierownika robót  sanitarnych, kierownika robót elektrycznych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.
1.6.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (personelu kierowniczego), jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.7. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 Zał. Nr 4.
1.8. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
1.9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
2. Inne wymagane dokumenty:
2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przedmiaru robót załączonego do przekazanej dokumentacji technicznej i sporządzony według zaleceń art. III pkt 4, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.
2.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5.
2.3. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego - Zał. Nr 6.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 18.11.2008r. pod nr. 320541-2008
 
 
Zastępca Prezydenta Miasta Włodzimierz Szelążek

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-11-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-11-18 14:46:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-11-18 15:41:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-04-09 15:14:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4138 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony