ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miasta w EłkuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku

Szczegóły informacji

Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 378015-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-31 08:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-31 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

Ogłoszono dnia: 2008-12-23 przez Marek Szorc

Treść:

 

      BZP-341/38/2008

Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych i druków dla Urzędu Miasta w Ełku. Wspólny Słownik Zamówień : Kod CPV 30192000-1,30197644-2 , 30100000-0, 22900000-9.
 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na rok 2009 określony został w załączniku do niniejszej specyfikacji Załącznik nr1 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy”, natomiast na lata 2010 i 2011 będzie on aktualizowany zgodnie z potrzebami.
3. Dodatkowe warunki preferowane przez Zamawiającego:
3.1.W ramach dostaw wszystkie materiały muszą być oznakowane i zapakowane oryginalnie.
3.2.Płatność faktur raz na kwartał.
3.3.Szybkość dostaw materiałów i druków - natychmiastowa lub w ciągu 24 godzin.
3.4.Natychmiastowa wymiana towaru wadliwego na towar dobrej jakości.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Kod CPV 30192000-1,30197644-2 , 30100000-0, 22900000-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie
z wymaganiami ustawowymi,
3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia
4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 
    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o dokumenty załączone do oferty.
  •  
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
UWAGA:
Dokumenty winny być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę, (za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które winno zostać złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii)
 
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty:
 
1.1. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającegoodpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wstawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminu składania ofert,
1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) – przy wykorzystaniu wzoru jak w zał. Nr 3 do SIWZ,
1.4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ,
1.5.Wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ.
1.6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
2. Inne dokumenty
2.1 Parafowany wzór umowy- zał Nr 4.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
  • 1. Cena - 90
  • 2. Dodatkowe warunki preferowane - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 23.12.2008r. pod nr 378015-2008
Z up. Prezydenta Miasta
Zastępca Prezydenta Miasta Artur Urbańki

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-23 13:28:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-23 14:30:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-01-06 11:08:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4113 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony