ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa mebli biurowych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa mebli biurowych.

Szczegóły informacji

Zakup i dostawa mebli biurowych.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY Sp. z o. o.

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 344739-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-12 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-12 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna” , 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4. Pokój nr 8.

Ogłoszono dnia: 2008-12-02 przez Bartosz Detkiewicz

Treść:

 

Ełk: zakup i dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 344739 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o., 19-300 EŁK, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 2, woj. Warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 01 01, fax. 087 621 78 18.
  • Adres strony internetowej : www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa mebli biurowych.
1) Biurko gabinetowe – 1 szt., 2.) Biurko proste (stół konferencyjny) – 1 szt., 3) Pomocnik z szafką i szufladami – 1 szt., 4) Regał wysoki szeroki – 1 szt., 5) Komoda niska szeroka z półką szklaną – 1 szt., 6) Szafa aktowa wysoka szeroka zamykana - 8 szt., 7) Szafa aktowa wysoka wąska zamykana – 2 szt., 8) Szafa aktowa wysoka 1/3 zamknięta – 4 szt., 9) Szafka niska szeroka zamykana – 2 szt., 10) Szafka średnia szeroka otwarta – 1 szt., 11) Szafa ubraniowa drzwi przesuwne – 1 szt., 12) Szafka mobilna pod ksero – 1 szt., 13) Biurko z kontenerem – 12 szt., 14) Biurko proste – 1 szt., 15) Dostawka półokrągła do biurka na nogach metalowych – 1 szt., 16) Stolik okolicznościowy kwadratowy – 1 szt., 17) Szafa metalowa do przechowywania rysunków – 1 szt., 18) Szafa aktowa metalowa – 2 szt., 19) Szuflada pod klawiaturę – 13 szt., 20) Krzesło konferencyjne – 13 szt., 21) Krzesło obrotowe – 12 szt., 22) Fotel obrotowy skórzany – 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali 3 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto każda. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa w rozdziale V SIWZ. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wraz z ofertą muszą złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru przedstawionego na załączniku nr 5 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa powyżej Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Niezachowanie odpowiedniej formy dokumentu będzie równoznaczne z jego nie złożeniem. Dla zachowania formy kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem konieczne jest umieszczenie na każdej stronie dokumentu klauzuli poświadczenia za zgodność z oryginałem wraz z podpisem osoby/osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z przyjętą reprezentacją Wykonawcy) w taki sposób aby tożsamość tej osoby/osób była z łatwością identyfikowalna (np. podpis opatrzony imienną pieczęcią lub czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska), ewentualnie poświadczenie może się znaleźć na jednej ze stron dokumentu z adnotacją o ilości poświadczanych za zgodność z oryginałem stron. 2. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w ust. 1 lit. a) musi złożyć każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, lit. b) każdy lub wspólnie, lit. c) wspólnie. 3. W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału są potwierdzane za zgodność z oryginałem lub/i podpisywane w imieniu Wykonawcy przez pełnomocnika musi zostać złożone stosowne pisemne pełnomocnictwo, pod rygorem uznania dokumentów za nie złożone w prawidłowej formie lub/i złożenia ich przez osobę nieupoważnioną. 4. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna” , 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4. Pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna” , 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4. Pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. „Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych wraz ze składowiskiem odpadów w Siedliskach k/Ełku” ubiega się o dofinansowanie z budżetu Wspólnoty Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Oś priorytetowa II: Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi. Działanie 2.1: Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bartosz Detkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-02 14:25:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-02 15:22:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-12-18 15:06:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3853 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony