ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz opublikowanie w telewizji kablowej informacji dotyczącej realizacji projektu „Modernizacja ulicy Mickiewicza – II etap” Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz opublikowanie w telewizji kablowej informacji dotyczącej realizacji projektu „Modernizacja ulicy Mickiewicza – II etap”

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz opublikowanie w telewizji kablowej informacji dotyczącej realizacji projektu „Modernizacja ulicy Mickiewicza – II etap”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: :

Termin składania ofert / wniosków: 2010-10-22 15:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku pok. 114

Ogłoszono dnia: 2010-10-18 przez M. Klimowicz

Treść:

Ełk, dn. 14 października 2010 r. 
SR.3034-3/2009

Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie oraz opublikowanie w telewizji kablowej informacji dotyczącej realizacji projektu „
Modernizacja ulicy Mickiewicza – II etap

Zapytanie ofertowe

 Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 117 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
I. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty

Opracowanie oraz opublikowanie w telewizji kablowej informacji dotyczącej realizacji inwestycji w ramach projektu „Modernizacja ulicy Mickiewicza – II etap”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury.

a) ilość plansz w pełnym rozmiarze – 2,

b) Informacje które powinny zawierać plansze:

  • znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;
  • flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
  • herb województwa warmińsko-mazurskiego z podpisem „WOJEWODZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE”;
  • logo Warmii i Mazur;
  • napis „Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;
  • herb Miasta Ełk z podpisem „MIASTO EŁK”;
  • opis projektu tj. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;
  • hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”;
  • zdjęcia.

c) Informacja o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powinna zajmować co najmniej 25% powierzchni plansz.

d) Tło plansz w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE.

e) Miasta emisji plansz: Ełk, Augustów, Gołdap, Olsztyn, Olecko, Giżycko, Łomża, Orzysz, Grajewo.

            Plansze powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia i Mazury, które dostępne są na stronie www.rpo.warmia.mazury.pl

III. Czas emisji:

Od 8 do 21 listopada 2010 r.

 IV. Oferta powinna zawierać:

Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (ceny brutto).

V. Miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4 do dnia 22 października b.r. w godzinach pracy Urzędu czyli od 730 do 1530. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę można przesłać pocztą, jednak te które dotrą do siedziby Urzędu Miasta w Ełku po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone (liczy się data wpływu do urzędu). Ofertę można przesłać drogą elektroniczną na adres: m.klimowicz@um.elk.pl

VI. Sposób oceny ofert.
  1. Najkorzystniejsza oferta zostanie wyłoniona poprzez porównanie złożonych ofert, czyli ceny brutto.
  2. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana zainteresowanym podmiotom 26 października br. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie. Zlecenie z wybranym wykonawcą zostanie podpisane do 29 października b.r.
VII. Osoba do kontaktu.
Osoba do kontaktu:

Magdalena Klimowicz, tel. 087 73 26 144, e – mail: m.klimowicz@um.elk.pl

 
Prezydent Miasta Ełku
Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
M. Klimowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-10-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
M. Klimowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-10-18 11:49:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-10-18 11:49:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-11-05 11:19:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2615 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony