ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa ulicy Wileńskiej w Ełku- I etapDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa ulicy Wileńskiej w Ełku- I etap

Szczegóły informacji

Budowa ulicy Wileńskiej w Ełku- I etap

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 130725 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-06-17 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-06-17 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2010-05-21 przez Sebastian Szabroński

Treść:

Ełk, dnia 20.05.2010 r.

BZP- 341/29/2010

 

Budowa ulicy Wileńskiej w Ełku- I etap

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Budowa ulicy Wileńskiej w Ełku- I etap

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Wileńskiej od PT 0+000,00 do KT 0+407,10 i Grodzieńskiej od PT 0+000,00 do KT 0+104,15 wraz z infrastrukturą (zakres oznaczony na projekcie zagospodarowania ul. Wileńskiej i Grodzieńskiej-I etap), polegająca na wykonaniu następujących robót:

Branża drogowa:

1) Roboty ziemne z wywiezieniem nadmiaru ziemi,

2) Rozebranie istniejącej nawierzchni z trelinki,

3) Wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni;

- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego standard i betonu asfalltowego 0/16 gr. 5 cm,

- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20, gr. 6 cm,

- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/25 gr. 8 cm,

- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,

- warstwa kruszywa stabilizowanego cementem o RM=1,5 MPa, gr. 15 cm

4) Wykonanie konstrukcji nawierzchni wjazdów, zjazdów i parkingów,

- nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm, szary i czerwony,

- podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 3 cm,

- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. 20 cm,

5) Wykonanie konstrukcja chodników i opasek;

- nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm, szara,

6) Wykonanie konstrukcji nawierzchni ścieżek rowerowych;

- nawierzchnia z kostki betonowej bez fazy gr. 6 cm, czerwona,

- podsypka cementowo- piaskowa 1:4, gr. 3 cm,

- podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego gr.15 cm,

7) Wykonanie konstrukcji nawierzchni wysp rozdzielających;

- nawierzchnia z kostki kamiennej gr. 9-11 cm, szara,

- podsypka cementowo- piaskowa 1:4, gr. 3 cm,

- podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego gr. 15 cm,

8) Wykonanie krawężników przy jezdni ulic kamienne;

- zjazdy i wjazdy krawężniki z betonu wipro- prasowanego o wym. 15x30 cm.

9) Naprawa i przebudowa studzienek przyokiennych piwnicznych,

10) Wykonanie zieleni- trawników i zasadzenie drzew,

11) Pielęgnacja drzew i trawników przez okres jednego roku (od daty odbioru końcowego)

Branża sanitarna

1) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PCV? 250, 315, 400 i 500

2) zabezpieczenie istniejących gazociągów stalowych ?100

Branża elektryczna:

  1. oświetlenie uliczne, słupy typu SAL-8 z lampami OUSb-70W i słupy SAL-6 z oprawami

OPC- S-70W, (I-etap 29 szt.)

2) przebudowa linii kablowych SN należących do PKP Energetka S.A.

 

Uwaga:

Przebudowę kolidujących kablowych linii energetycznych Nn i Sn wykona PGE Dystrybucja Białystok Sp. z o.o. we własnym zakresie (nie wchodzi w zakres przetargu). Prace należy prowadzić w koordynacji z Zakładem Sieci w Ełku.

 

W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia i wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne i przedmiary robót (przykładowe). Załączony przedmiar robót określa orientacyjnie zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.

W ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego.

Przed rozpoczęciem robót wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy harmonogram prac przewidzianych do zrealizowania w ramach umowy.

 

2. Gwarancja - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień

45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232452-5 Roboty odwadniające

34928500-3 Oświetleniowy sprzęt uliczny

34928510-6 Uliczne słupy oświetleniowe

45231220-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Ostateczny termin realizacji zamówienia - 30.06.2012 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000 PLN (sto tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wniesione w następujących formach:

w pieniądzu

w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z

tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

w gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych,

poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia

9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.

Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy

zamawiającego

 

NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538

Uwaga!

Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za

zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawanakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i złożoności, polegających na wykonaniu dróg o nawierzchni mineralno bitumicznej o powierzchni jezdni nie mniejszej niż 4 000 m2 (każda).

Wykonawca powinien wykazać również doświadczenie w realizacji sieci sanitarnych tj. zrealizowanie co najmniej jednej roboty o podobnej złożoności obejmującej wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w obszarach zwartej zabudowy (tj. na terenie miejskim). Wartość wykonanych robót nie powinna być mniejsza niż wartość złożonej oferty w części dotyczącej uzbrojenia w sieci sanitarne.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym:

- osobę o uprawnieniach kierownika robót drogowych

- osobę o uprawnieniach kierownika robót sanitarnych,

- osobę o uprawnieniach kierownika robót elektrycznych

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 500 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości.

b) Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

e)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).

2. Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5).

3.W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego

(Zał. Nr 6).

4.Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji, w tym 1 egz. luzem..

5.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

6. Zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych, sporządzone przez oferenta, z rozbiciem na poszczególne branże.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana przedmiotu umowy może nastąpić z powodu:

- istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,

- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

 

2. Zmiana terminu wykonania zamówienia może ulec zmianie z powodu:

- wydłużonego terminu postępowania przetargowego

- wystąpienia robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy

- z powodu okoliczności siły wyższej, zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne

- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron

 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia - nie

IV.4.18 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 21.05.2010 pod nr 130725-2010.

20.05.2010r.

PREZYDENT MIASTA

Tomasz Andrukiewicz

_____________________________________________________________________________________________________________-_

Ełk, 07.06. 2010r.

URZĄD MIASTA EŁKU

Nr sprawy BZP-341/29/2010

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: Budowa ulicy Wileńskiej w Ełku- I etap”.

 

Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.

 

1). w SEKCJI II: Przedmiot zamówienia, pkt II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, ppkt 1. Opis przedmiotu zamówienia, w części dotyczącej branży drogowej, nadaje nowe brzmienie:

Branża drogowa:

    1) Roboty ziemne z wywiezieniem nadmiaru ziemi,

    2) Rozebranie istniejącej nawierzchni z trelinki,

3) Wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni;

- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego standard i betonu asfalltowego 0/16 gr. 5 cm,

- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20, gr. 6 cm,

- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/25 gr. 8 cm,

- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,

- warstwa kruszywa stabilizowanego cementem o RM=1,5 MPa, gr. 15 cm

4) Wykonanie konstrukcji nawierzchni wjazdów, zjazdów i parkingów,

- nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm, szary i czerwony,

- podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 3 cm,

- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. 20 cm,

5) Wykonanie konstrukcja chodników i opasek;

- nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm, szara,

 

8) Wykonanie krawężników przy jezdni ulic z betonu wipro- prasowanego o wym. 20x30 cm na ławie betonowej.

 

10) Wykonanie zieleni- trawników i zasadzenie drzew,

11) Pielęgnacja drzew i trawników przez okres jednego roku (od daty odbioru końcowego).

Do wyceny należy ująć dwa betonowe progi zwalniające zgodnie z projektem robót drogowych.”

2). w SEKCJI II: Przedmiot zamówienia, pkt II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, ppkt 1. Opis przedmiotu zamówienia, w części dotyczącej branży sanitarnej, dodaje zapis:

Do wyceny należy ująć wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem.

W ogłoszonym przetargu przewidziano do wykonania kanał deszczowy następujących odcinków: od studni D47 do st. D12 i K2, od st. D1 do st. D24, od st. D3 do st. Di2, od st. D5 do st. D23 i od st. D11 do st. D15 „:

3). w SEKCJI II: Przedmiot zamówienia, pkt II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, ppkt 1. Opis przedmiotu zamówienia, w części dotyczącej branży elektrycznej, zmienia zapis:

1) oświetlenie uliczne, słupy typu SAL-8 z lampami OUSb-70W i słupy SAL-6 z oprawami

OPC- S-70W, (I-etap 29 szt.)”

na zapis:

    1) oświetlenie uliczne, słupy typu SAL-8 z lampami OUSb-70W i słupy SAL-6 z oprawami

OPC- S-70W, (I-etap 26 szt.)”

4). SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

 

11.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),

 

na dzień:

 

15.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Podpis

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta


Artur Urbański

___________________________________________________________________________________________________________

Ełk, 10.06. 2010r.

URZĄD MIASTA EŁKU

Nr sprawy BZP-341/29/2010


Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: Budowa ulicy Wileńskiej w Ełku- I etap”.


Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.


1). w SEKCJI III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM, pkt. III.1) WADIUM, Informacje na temat wadium, nadaje nowe brzmienie:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wniesione w następujących formach:

w pieniądzu

w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z

tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

w gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych,

poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego.


NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538

Uwaga!

Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za

zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.”


2). SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:


15.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),


na dzień:


17.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).



Podpis

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta


Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-05-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-05-21 09:52:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-21 11:05:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-07-22 07:59:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3951 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony