ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie projektu: „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie projektu: „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”

Szczegóły informacji

Wykonanie projektu: „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: 9574 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-01-31 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-01-31 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2011-01-20 przez Marek Szorc

Treść:

Ełk, dnia 18.01.2011 r.

Nr sprawy: BZP.271.03.2011

 

Wykonanie projektu: Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

 tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

·       Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Wykonanie projektu: Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”

 
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

A. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu „Zastosowania odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”. Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ

Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:

1.Przedstawienie do akceptacji dwóch koncepcji projektowych rozwiązań konstrukcyjnych i architektonicznych rozmieszczenia i zamontowania paneli fotowoltaicznych i kolektorów solarnych nad parkingiem (konstrukcja płaska wolno stojąca lub typu żagiel), terenu zieleni wokół basenu od strony wschodniej i południowej (konstrukcja płaska, wolno stojąca lub typu żagiel) w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy.

2.Przedstawienie do akceptacji dwóch koncepcji projektowych oraz rozwiązań konstrukcyjnych, architektonicznych i materiałowych instalacji paneli fotowoltaicznych (konstrukcja półprzepuszczalnego zadaszenia części tarasu przyległego – układ części nośnej przyległy do ściany basenu pochylony pod kątem ~30o - 60o) do strony południowej basenu. ściana i zadaszenie (instalacja PV) winny uwzględniać kontynuacje funkcji basenu i perspektywiczne wykorzystanie na cele rekreacyjno – kulturalne. W koncepcji projektowej należy uwzględnić funkcjonalność, warunki nasłonecznienia niecki basenowej oraz warunki klimatyczno techniczne eksploatacji instalacji w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy.

3. Projekt modernizacji układu zasilania Parku Wodnego z wykorzystaniem kolektorów słonecznych:

a) Projekt konstrukcji dla zespołu kolektorów i paneli fotowoltaicznych – siłownia solarna (dopuszcza się montaż paneli PV na południowe ścianie budynku basenu i tarasie).

b) Projekt zespołu kolektorów solarnych na potrzeby ogrzewania wody basenowej, co i cwu.

c) Projekt sieci przyłączeniowej instalacji solarnych z instalacjami technicznymi w budynku

Parku Wodnego.

d) Projekt układu sieci wewnętrznej w zakresie przygotowania podłączenia nowo

projektowanej OŹE z istniejącą siecią wewnętrzna.

e) Projekt węzła cieplnego w zakresie przygotowania ciepłej wody prysznicowej, basenowej,

c. w. u. i c. o.

f) Projekt modernizacji węzła c. w. u. W zakresie uzyskania optymalnej i stałej temperatury

wody prysznicowej (370 C + 10 C).

g) Projekt modernizacji węzła zasilającego z sieci zewnętrznej miejskiej i uzgodnienia z

dostawcą energii.

4.Projekt układu wentylacyjno – klimatyzacyjnego: podniesienie sprawności

energetycznego układu min 85% hali basenowej.

5.Projekt układu wentylacyjno – klimatyzacyjnego pozostałych pomieszczeń technicznych

i biurowych w Parku Wodnym - podniesienie sprawności układu do 75%

6.Projekt elektrowni solarnej o mocy 50 kW i projekt podłączenia do istniejącego układu

zasilania Parku Wodnego w Ełku:

a) Zastosowanie układów oszczędzających pobór energii elektrycznej:

-oświetlenie energooszczędne, falowniki układu kompensacji mocy biernej itp.

b) Projekt podłączenia układu instalacji elektrowni solarnej do sieci zewnętrznej

- uzyskanie certyfikatu „zielonej energii” i bilansowanie produkowanej i oddawanej energii

do sieci zewnętrznej.
 

7.Projekt instalacji odzysku ciepła z ciepłych ścieków basenowych.

8. Projekt układu elektrycznego w zakresie prac modernizacyjnych.

9Projekt systemu sterowania i regulacji urządzeń technologicznych AKPiA.

10. Projekt systemu wizualizacji, zdalnego nadzoru i oceny parametrów technicznych,

eksploatacyjnych i kosztowych pracy układów OŹE.

11. Projekt przyłączy wodno-kanalizacyjnych i energetycznych do modernizowanych układów

budynku,

12..Projekt prac remontowych i naprawczych powstałych w wyniku potrzeb

projektu modernizacji układu energetycznego basenu.

13.Projekt zagospodarowania terenu basenu wokół planowanych modernizowanych obiektów

technicznych - w tym projekt zieleni.

Wykonanie wszelkich uzgodnień i prac związanych z uzyskaniem wszystkich zgód

i uzgodnień z organami administracyjnymi i dostawcami nośników ciepła i energii.

Pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji zamówienia, jak i po zakończeniu

inwestycji w okresie gwarancji-36 miesięcy od daty odbioru końcowego zrealizowanej

inwestycji.

W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia, jak również przygotowanie dokumentacji przetargowej w zakresie opisu przedmiotu zamówienia niezbędnym do przeprowadzenia procedury przetargowej w celu wyłowienia Wykonawcy prac budowlano -montażowych oraz pozwolenia na budowę w terminie 60dni od daty przekazanej dokumentacji projektowej Zamawiającemu.

B. Zakres dokumentacji projektowej i wymagania, jakie powinna spełniać dokumentacja projektowa oraz realizacja robót.

1.Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:

a) sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych obejmującą swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia;

b) wykonanie badań geotechnicznych pod projektowane obiekty;

c) uzyskanie stosownych uzgodnień oraz warunków przyłączenia projektowanych sieci;

d) opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich branż uwzględniającej wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202 poz. 2072),, dokumentacja opracowana w formie planów, rysunków, opisów i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, lokalizację elementów przedsięwzięcia, uwarunkowania wykonania przedsięwzięcia;

e) opracowanie w układzie kosztorysowym, przedmiarów robót dla wszystkich branż;kosztorysy inwestorskie ze zbiorczym zestawieniem kosztów

f) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania Robót Budowlanych dla wszystkich branż;

g) przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, odpowiednich decyzji i pozwoleń w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody realizacji inwestycji, decyzję lokalizacyjną)

2.Forma i zakres dokumentacji projektowej musi spełniać wymogi wszystkich przepisów w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.

  1. Na podstawie opracowanego projektu Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszystkie wymagane prawem pozwolenia i uzgodnienia właściwych organów.
  2. Dokumentację projektową należy opracować w podziale na projekt budowlany oraz projekt wykonawczy. Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy muszą zawierać wszystkie branże, jakie będą wynikać z zakresu projektu.

Przewiduje się następujące branże:

a) architektoniczną,
b) konstrukcyjno-budowlaną,
c) sieci elektryczne,

d) sieci wodno-kanalizacyjne,

e) technologiczną

5. Zamawiający zaleca wykonanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem maksymalnych kosztów wykonania inwestycji w wysokości nie przekraczającej kwoty 3 900tys. PLN brutto.

6. Zamawiający wymaga , aby Projektant w opracowanej dokumentacji określił właściwości

materiałów, zastosowanych urządzeń za pomocą cech technicznych, przy przestrzeganiu

Polskich Norm przenoszących europejskie normy(bez podania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp.

7 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące ilości egzemplarzy projektów:

a) projekt budowlany (wersja papierowa) – 6 egz.

b) projekt wykonawczy (wersja papierowa) – 4 egz.

c) pozostałe elementy dokumentacji projektowej (badania geotechniczne, opinie, uzgodnienia itp.) – 2 egz. w wersji papierowej.

8. Należy dostarczyć wszystkie elementy dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej na płycie CD, DVD lub pamięci przenośnej w formacie plików PDF i DWG (AutoCad) lub kompatybilnym. Poza tym Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych pozwoleń, decyzji i opinii.

9. Przed sporządzeniem oferty przez Wykonawcę zaleca się:

1) dokonanie wizji lokalnej

2) zdobycia wszelkich informacji , które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. Nr 7 do SIWZ Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU).

D. Cena ofertowa zaproponowana przez Wykonawców jest ceną ryczałtową, w cenie projektu należy ująć koszty nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji jak i również w okresie gwarancyjnym-36 miesięcy po zakończeniu i odbiorze inwestycji. Inwestycja wg opracowanej dokumentacji realizowana będzie do listopada 2011 r.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień
 
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
 

II.1.6)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Ostateczny termin realizacji zamówienia -   30 kwietnia 2011 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 
III.1) WADIUM
 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 PLN (trzy tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wniesione w następujących formach:

– w pieniądzu

– w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z

tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

– w gwarancjach bankowych,

– gwarancjach ubezpieczeniowych,

– poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia

9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.

Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy

zamawiającego
 

NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538

Uwaga!

Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za

zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

 
III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

            Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

            Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 1 zadania, polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy lub przebudowy instalacji c.o. ,c.w.u.               i elektrycznej związanej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z zastosowaniem między innymi ogniw fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych, o wartości min. 25.000,00 zł (brutto).

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

                    Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym:

- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży: architektonicznej,

osobę z uprawnieniami projektowymi w branży: ogólnobudowlanej- konstrukcyjnej,

- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży sanitarnej

-  osobę z uprawnieniami projektowymi w branży elektrycznej

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia

 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:

a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

d)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (Zał. Nr 3 do SIWZ).

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

            Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2 

 

III.4.3)  Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 
1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).

2. Wypełniony i parafowany załącznik Nr 1 do umowy (wycena prac projektowych)

3.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.

1.      Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w przypadku:

-zastosowania rozwiązań zamiennych wprowadzonych w trakcie opracowania dokumentacji na wniosek Zamawiającego

 2. Zmianę terminu umowy dopuszcza się w przypadku:

 - wydłużonego terminu postępowania przetargowego,

- zastosowania rozwiązań zamiennych wprowadzonych w trakcie opracowania dokumentacji na wniosek  Zamawiającego

 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku,           ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia -Tak

IV.4.18) Inne informacje.

Inwestycja będzie finansowana ze środków własnych i Europejskiego Funduszu Rozwoje Regionalnego, Osi Priorytetowej 6 -”Środowisko Przyrodnicze”, Działanie 6.2- Ochrona środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia           I Mazury na lata 2007-2013

 

IV.4.19 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 20.01.2011 pod nr 9574-2011

 
 
 Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
 
                                                           

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-01-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-01-20 10:45:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-01-20 11:34:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-25 14:28:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3514 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony