Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA EŁK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI Drukuj informację Zamówienie publiczne: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA EŁK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMISzczegóły informacji
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA EŁK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 401106-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-12-16 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-12-16 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
Ogłoszono dnia: 2010-12-08 przez Marek Szorc
Treść:
Ełk, dnia 08.12.2010 r.
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW
MIASTA EŁK
WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA EŁK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Ełk wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje:
5)ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych
6)ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku
7)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
8)ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia
9)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
10)ubezpieczenia komunikacyjnych (AC, OC, NNW, Assistance)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji (SIWZ):
Załącznik nr 1 do SIWZ: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki wymagane oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń”,
Załącznik nr 4 do SIWZ: „Warunki wymagane – definicje pojęć i wymagana treść klauzul dodatkowych”
Załącznik nr 5 do SIWZ: „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane”,
Załącznik nr 8 do SIWZ: „Wykaz zabezpieczeń przeciwkradzieżowych i przeciwpożarowych”
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:
Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 3 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w chwili przeprowadzania procedury spełnione będą przesłanki art. 67 ust. 1 punkt 6) ustawy, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
66515100-4 (usługi ubezpieczenia od ognia),
66515400-7 (usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów),
66515000-3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty),
66516400-4 (usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej),
66516000-0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej),
66516100-1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej),
66514110-0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych),
66512100-3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków)
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, a w szczególności prowadzenie działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r., Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), działanie w formie spółki akcyjnej lub Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych i posiadanie zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
cena-80 %
klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane- 20 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli:
a) wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie zamawiającego,
b) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia,
c) zmiany są korzystne dla zamawiającego i wynikają z okoliczności o charakterze obiektywnym,
d) w danym rodzaju ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych, objętego zakresem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia,
e) w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków, objętego przedmiotem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości ubezpieczonych osób,
f) w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia/sumy gwarancyjnej
w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka.
2. Zmiany umowy, o których mowa powyżej, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w § 10 umowy, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia -nie
IV.4.18 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 08.12.2010r. pod nr 401106
Zup. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Szorc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-12-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Szorc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-12-08 13:32:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-12-08 14:32:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-12-23 09:27:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3149 raz(y) |