ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA EŁK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI Drukuj informację Zamówienie publiczne: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA EŁK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

Szczegóły informacji

UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA EŁK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 401106-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-12-16 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-12-16 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

Ogłoszono dnia: 2010-12-08 przez Marek Szorc

Treść:

Ełk, dnia 08.12.2010 r.

BZP- 341/61/2010
 
 
 
 

UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW
MIASTA EŁK         
WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

 tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

·       Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA EŁK           WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest:

1.1. ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Ełk wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje:

5)ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych

6)ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku

7)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego

8)ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia

9)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

10)ubezpieczenia komunikacyjnych (AC, OC, NNW, Assistance)

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji (SIWZ):

Załącznik nr 1 do SIWZ: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki wymagane oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń”,

Załącznik nr 4 do SIWZ: „Warunki wymagane – definicje pojęć i wymagana treść klauzul dodatkowych”

Załącznik nr 5 do SIWZ: „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane”,

Załącznik nr 7 do SIWZ: „Wykaz pojazdów”

Załącznik nr 8 do SIWZ: „Wykaz zabezpieczeń przeciwkradzieżowych i przeciwpożarowych”

Załącznik Nr 9 do SIWZ – „Przebieg ubezpieczeń (szkodowość)”
 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:

Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 3 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w chwili przeprowadzania procedury spełnione będą przesłanki art. 67 ust. 1 punkt 6) ustawy, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

 
II.1.5) Wspólny słownik zamówień

66515100-4 (usługi ubezpieczenia od ognia),

66515400-7 (usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów),

66515000-3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty),

66516400-4 (usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej),

66516000-0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej),

66516100-1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej),

66514110-0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych),

66512100-3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków)

 

II.1.6)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia 01.01.2011r
 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 
III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 
III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, a w szczególności prowadzenie działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r., Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), działanie w formie spółki akcyjnej lub Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych i posiadanie zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia.

 

    Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

 
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

a) koncesję, zezwolenie lub licencję

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

           

III.4.3)  Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
 

cena-80 %                                                                                                                                

 klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane- 20 %

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.

 

1.      Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli:

a)                  wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie zamawiającego,

b)                 zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia,

c)                  zmiany są korzystne dla zamawiającego i wynikają z okoliczności o charakterze obiektywnym,

d)                 w danym rodzaju ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych, objętego zakresem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia,

e)                  w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków, objętego przedmiotem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości ubezpieczonych osób,

f)                  w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia/sumy gwarancyjnej
w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka.

2.      Zmiany umowy, o których mowa powyżej, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.

3.      Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

4.      Warunkiem dokonania zmian, o których mowa jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:

a)      opis zmiany,

b)      uzasadnienie zmiany,

c)      obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w § 10 umowy, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.

 
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku,           ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia -nie

 
 

IV.4.18 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 08.12.2010r. pod nr 401106

 
 

                                                                                                  Zup. PREZYDENTA

                                                                                                                     Z-ca Prezydenta Miasta

                                                                                                                          Artur Urbański

 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-12-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-12-08 13:32:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-12-08 14:32:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-12-23 09:27:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3149 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony