ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa i adaptacja budynku pokoszarowego na budynek mieszkalny przy ul. Dąbrowskiego i Kościuszki w EłkuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa i adaptacja budynku pokoszarowego na budynek mieszkalny przy ul. Dąbrowskiego i Kościuszki w Ełku

Szczegóły informacji

Przebudowa i adaptacja budynku pokoszarowego na budynek mieszkalny przy ul. Dąbrowskiego i Kościuszki w Ełku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 194209 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-08-11 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-08-11 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2010-07-21 przez Sebastian Szabroński

Treść:

Ełk, dnia 20.07.2010 r.

BZP- 341/43/2010

 

Przebudowa i adaptacja budynku pokoszarowego na budynek mieszkalny

przy ul. Dąbrowskiego i Kościuszki w Ełku

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Przebudowa i adaptacja budynku pokoszarowego na budynek mieszkalny

przy ul. Dąbrowskiego i Kościuszki w Ełku

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja budynku pokoszarowego na cele mieszkalne przy ul. Dąbrowskiego i Kościuszki w Ełku. Budynek posiada pełne podpiwniczenie, 4 kondygnacje nadziemne i poddasze nieużytkowe. Budynek posiada 2 klatki schodowe żelbetowe połączone korytarzem . Na każdej kondygnacji nad ziemia mieściły się izby żołnierskie, świetlice, pomieszczenia kadry itp. W pomieszczeniach piwnicznych znajdowały się pomieszczenia magazynowe i techniczne oraz kotłownia. Budynek postawiony został w technologii tradycyjnej z cegły pełnej ceramicznej ze stropami typu Kleina i więźbie dachowej płatwiowo – kleszczowej. Przebudowa i adaptacja budynku polega na uzyskaniu lokali mieszkalnych, część lokali na parterze w przyszłości będzie przeznaczone na lokale usługowe. W piwnicach należy wykonać komórki lokatorskie, węzeł cieplny oraz pomieszczenia gospodarczo-administracyjne.

Prace na w/w obiekcie polegają na:

Branża budowlana:

  1. roboty rozbiórkowe: koryt ściekowych, ścianek działowych i murów, posadzek z wykładzin

i płytek PCV oraz terakoty, skucie tynków i glazur, przewodów i kominów wentylacyjnych,

pokrycia dachowego, .

  1. demontażu istniejącej instalacji wod – kan i co, instalacji nawiewnej, kotłów.

  2. wykonanie wykopów.

  3. wykonywanie ław fundamentowych żelbetowych

  4. wykonanie stropów z płyt „cegła żeranska” - rampa wzdłuż ściany zewnętrznej północnej

  5. wykonanie ścian gr 24 cm , 38cm

  6. wykonanie ścianek działowych

8. wykonanie nowych otworów drzwiowych

9. wykonanie nowych stropów na belkach stalowych z płytami WPS nad kotłownią

10. wykonanie nowych balkonów

11.wykonanie tarasu ziemnego wzdłuż ściany frontowej

12. wykonanie nowych tynków

13. wykonanie sufitów podwieszanych

14. wykonanie nowych posadzek i podłóg

15. wykonanie nowego pokrycia z papy i pokrycie blachą powlekaną, wykonanie

obróbek blacharskich

16. wymurowanie kominów

17. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

18. wykonanie wykończenia ścian wewnętrznych(szpachlowanie, malowanie ,układanie

glazury itp.)

19. wykonanie podłóg z wykładzin, terakoty i paneli podłogowych

20. wykonanie i montaż nowych parapetów drewnianych

21. wykonanie nowych balustrad schodowych

22. wykonanie balkonów

22. wykonanie docieplenia elewacji

 

Branża elektryczna:

  1. wykonanie zasilania w energię elektryczną lokali z opomiarowaniem na korytarzach

  2. wykonannie instalacji wewnętrznej,

  3. wykonanie instalacji okablowania teleinformatycznego przewodem UTP kategorii

co najmniej 5+ zakończonych po stronie lokalu podwójnym gniazdem 2xRJ45

  1. wykonanie instalacji oświetleniowej administracyjnej

  2. przebudowa istniejącej instalacji odgromowej

 

Branża sanitarna:

1. wykonanie nowej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,

2. wykonanie nowej instalacji c. o. z opomiarowaniem do każdego lokalu.

3. wykonanie węzła cieplnego,

4. wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej od rury spustowej do pierwszej studni rewzyjnej,

5. wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej od budynku do pierwszej studni rewizyjnej

 

UWAGA:

zagospodarowanie terenu zostanie zlecone w ramach odrębnego postępowania przetargowego w 2011 roku.

 

W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej, oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w założonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany. Załączony kosztorys ślepy wraz z przedmiarem określa orientacyjnie zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.

 

Gwarancja - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego

 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień

45000000-7 Roboty budowlane

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Ostateczny termin realizacji zamówienia - 21.01.2012 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000 PLN (sto tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wniesione w następujących formach:

w pieniądzu

w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z

tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

w gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych,

poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego.

 

NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538

Uwaga!

Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za

zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i złożoności, polegających na wykonaniu remontów obiektów mieszkalnych lub użyteczności publicznej; lub adaptacji obiektów budowlanych na obiekty mieszkalne lub na obiekty użyteczności publicznej. Każda z wykonanych robót powinna być o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym:

- osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych;

- osobę o uprawnieniach kierownika robót sanitarnych;

- osobę o uprawnieniach kierownika robót elektrycznych;

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 500 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości.

b) Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

e)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).

2. Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5 do SIWZ).

3. W przypadku korzystania z podwykonawców Zał. Nr 7 do SIWZ.

4. Wypełniony i parafowany Harmonogram rzeczowo-finansowy, stanowiący Załącznik do umowy

 

5.Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji, w tym 1 egz. luzem.

6.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w następujących okolicznościach:

- w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych,

- w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji wykonania i odbioru robót,

Zmianę terminu umowy dopuszcza się w przypadku:

- wydłużonego terminu postępowania przetargowego,

- wystąpienia robót dodatkowych,

- warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia – nie

IV.4.18 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 21.07.2010 pod nr  194209-2010.

20 . 07 .2010 r. Podpis

PREZYDENTA MIASTA

Tomasz Andrukiewicz

______________________________________________________________________________________________________________

Ełk, 26.07.2010r.

URZĄD MIASTA EŁKU

Nr sprawy BZP-341/43/2010

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: Przebudowa i adaptacja budynku pokoszarowego na budynek mieszkalny przy ul. Dąbrowskiego i Kościuszki w Ełku

Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.


1). SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

05.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),

na dzień:

09.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Podpis

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta


Artur Urbański

______________________________________________________________________________

Ełk, 03.08.2010r.

URZĄD MIASTA EŁKU

Nr sprawy BZP-341/43/2010

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: Przebudowa i adaptacja budynku pokoszarowego na budynek mieszkalny przy ul. Dąbrowskiego i Kościuszki w Ełku


Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.:



1). SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:


09.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),


na dzień:


11.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).


Podpis

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta


Artur Urbański

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-21 09:32:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-21 10:26:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-01 14:30:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4268 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony