ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10” Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10” 

Szczegóły informacji

„Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10” 

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 192443 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-08-04 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-08-04 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2010-07-20 przez Sebastian Szabroński

Treść:

Ełk, dnia 19.07.2010 r.

BZP- 341/41/2010

Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10” 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10” 

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Budowa przyłącza światłowodowego do budynku przy ul. Piłsudskiego 10 w Ełku

Wykonanie instalacji okablowania sieciowego komputerowego wraz z instalacją dedykowaną zasilającą 230V.

Instalację złożoną z fabrycznie nowych elementów zawartych w przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ.

Instalację należy wykonać zgodnie z normą EN/PN 50173 w oparciu o osprzęt kategorii co najmniej 5+. Należy dokonać pomiarów oraz przygotować dokumentację powykonawczą sieci:

Pomiary linii logicznych miedzianych należy wykonać miernikiem dynamicznym, który posiada  oprogramowanie umożliwiające pomiar parametrów według aktualnie obowiązujących standardów i charakteryzującym się minimum III stopniem dokładności. Pomiar każdego toru transmisyjnego powinien zawierać:

  • Specyfikację (normę) wg, której jest wykonywany pomiar

  • Mapa połączeń

  • Impedancja
  • Rezystancja pętli stałoprądowej

  • Prędkość propagacji

  • Opóźnienie propagacji

  • Tłumienie
  • Zmniejszenie przesłuchu zbliżnego

  • Sumaryczne zmniejszenie przesłuchu zbliżnego

  • Stratność odbiciowa

  • Zmniejszenie przesłuchu zdalnego

  • Zmniejszenie przesłuchu zdalnego w odniesieniu do długości linii
    transmisyjnej

  • Sumaryczne zmniejszenie przesłuchu zdalnego w odniesieniu do długości linii
    transmisyjnej

  • Współczynnik tłumienia w odniesieniu do zmniejszenia przesłuchu

  • Sumaryczny współczynnik tłumienia w odniesieniu do zmniejszenia
    przesłuchuI

  • Informację o końcowym rezultacie pomiaru

  • Raporty pomiarowe wszystkich torów transmisyjnych należy zawrzeć w
    dokumentacji powykonawczej i przekazać inwestorowi przy odbiorze
    inwestycji

 

Zaprojektowanie i budowa przyłącza  telekomunikacyjnego  łączącego budynki UM nr 6 i 10 przy ulicy Piłsudskiego w Ełku wraz z instalacją kabla optotelekomunikacyjnego zgodnie z ogólną  koncepcją graficzną trasy, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ.

Przyłącze na  odcinku ok. 0,12 km kanalizacji teletechnicznej z wykorzystaniem rur FI 110 z materiału HDPE, studni kablowych typu SKO-1 i SKO-2, zaprojektowanie kabla światłowodowego typu XOTKtd o minimalnej ilości włókien 12J wraz z zapasami zgodnie z wytycznymi wykonanie robót budowlanych na potrzeby budowy ww. przyłącza teletechnicznego oraz kabla optotelekomunikacyjnego wraz z instalacją we wskazanych punktach zakończeń pasywnej części sieci.

 

  • Wymagania dotyczące wyboru trasy

Trasa projektowanego przyłącza kanalizacji teletechnicznej powinna być odzwierciedleniem

ogólnej koncepcji graficznej trasy, zgodnie z załącznikiem graficznym i powinna być

usytuowana w sposób wykorzystujący najdogodniejsze warunki terenowe pozwalające na spełnienie wymagań co do odległości w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi obiektami uzbrojenia terenowego. Trasa kanalizacji nie powinna przebiegać przez tereny o dużej agresywności gruntu na poboczach

Na terenach o zwiększonym zagrożeniu uszkodzeniami mechanicznymi rurociągi

powinny być dodatkowo chronione w miejscach zwiększonego nacisku powierzchniowego zgodnie z odpowiednimi normami.

 

  • Parametry kanalizacji teletechnicznej.

Należy zaprojektować i wybudować jednootworową kanalizację z rur fi110 z materiału HDPE zgodnie z normami TP S.A. oraz studnie kablowe. W miejscach skrzyżowania projektowanej kanalizacji z wjazdami, nawierzchniami asfaltowymi,  oraz wzdłuż istniejących drzew i krzewów szlachetnych przejścia należy wykonać metodą mechaniczną, tj. przeciskiem lub przewiertem sterowanym z zastosowaniem odpowiedniej rury grubościennej. Przecisk należy wykonać na głębokości min. 1,0m. Kanalizację teletechniczną należy układać w ziemi na głębokości min. 1,0m z zastosowaniem obowiązujących norm i rozporządzeń branżowych. W miejscach skrzyżowań z uzbrojeniem podziemnym i na skrzyżowaniu z drogami i wjazdami należy stosować odpowiednie rury grubościenne.

 

  • Kabel optotelekomunikacyjny

Należy zaprojektować i wybudować kabel optotelekomunikacyjny typu XOTKtd o minimalnej ilości 12 włókien 12J zapasy technologiczne kabla optotelekomunikacyjnego (nie mniej niż 10m) należy zaprojektować i zainstalować punktach początkowych i końcowych linii oraz w punktach istotnych kabel należy zakończyć na rozdzielnicy optycznej złączami typu SC/PC w projektowanej szafie telekomunikacyjnej.

Należy wykonać pomiary parametrów optycznych traktu światłowodowego za pomocą reflektometru, a wyniki pomiarów zamieścić w dokumentacji powykonawczej.

 

2. Warunki gwarancji:

Gwarancja  - 36 miesięcy gwarancji dostawcy sprzętu od daty odbioru końcowego. Czas przywrócenia ciągłości pracy dostarczonego sprzętu musi być nie większy niż 8 godzin roboczych, od momentu zgłoszenia awarii. Dostawca, na prośbę zamawiającego udostępnieni sprzętu zastępczy do czasu usunięcia usterki.

 

3. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia

W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w Wytycznych, a które należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy.

Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń. Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonych Wytycznych do projektu i budowy elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z ogólnie przyjętych przepisów i norm dokumentacji.

Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych

dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia.

Oferent powinien przeanalizować informacje zawarte w SIWZ i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę oraz kosztorys ofertowy. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.

 

Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia przed ich wbudowaniem.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień

32421000-0 Okablowanie sieciowe

32410000-0 Lokalna sieć komputerowa

32412100-5 Sieć telekomunikacyjna

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Ostateczny termin realizacji zamówienia - 31.08.2010 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 PLN ( jeden tysiąc zł) przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wniesione w następujących formach:

w pieniądzu

w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z

tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

w gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych,

poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia

9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.

Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy

zamawiającego

 

NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538

Uwaga!

Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za

zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch zadań o odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia w zakresie budowy przyłącza  telekomunikacyjnego.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym:

a) osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania robót telekomunikacyjnych

b) osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie wykonania robót telekomunikacyjnych

c) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji teletechnicznych

d) osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru

e) osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

e)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).

2. Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5do SIWZ).

3. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji, w tym 1 egz.

sporządzony do oferty luzem,

4.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

 

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia – tak

IV.4.18) Inne Informacje: Projekt „Transgraniczne Centra Aktywności Lokalnej” jest wdrażany w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Programu Współpracy Transgranicznej „Litwa – Polska”, który ma na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju obszaru przygranicznego Litwy i Polski, poprzez podniesienie ekonomicznej, społecznej i terytorialnej spójności. Program jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa.

IV.4.19) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 20.07.2010 pod nr 192443-2010.

19 . 07 .2010 r. Podpis

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta

Włodzimierz Szelążek

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-20 07:52:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-20 08:19:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-08-09 09:06:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4588 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony