ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa 6 boisk do gry w koszykówkę- streetball Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa 6 boisk do gry w koszykówkę- streetball

Szczegóły informacji

Budowa 6 boisk do gry w koszykówkę- streetball

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 277419-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-11-14 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-11-14 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4,19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2008-10-21 przez Marek Szorc

Treść:

 

BZP-341/24/2008
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBÓT BUDOWLANYCH
Budowa 6 boisk do gry w koszykówkę- streetball
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robót budowlanych
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk
Adres zamawiającego:
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19-300 Ełk
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 6 boisk do gry w koszykówkę- streetball
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa 6 boisk do gry w koszykówkę- streetball zlokalizowanych w różnych częściach miasta. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących elementów boisk:
- nawierzchni boisk z kostki betonowej bezfazowej w kolorze grafitowym gr. 8 cm
- wyposażenie boisk w stale zamontowane zestawy do gry w koszykówkę z wysięgnikiem 120 cm i
wysokości 305 cm,
- ławki stalowe szt. 5 obłożone deskami drewnianymi i jedną ławką na stelażu żeliwnym,
- kosze na śmiecie stalowe o poj. 50 l, szt. 5,
- jeden kosz o konstrukcji żeliwnej (przy ul. Kilińskiego).
Do ceny oferty należy wliczyć koszty uporządkowania terenu po zrealizowaniu zadania, obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. W cenie oferty należy uwzględnić ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym kosztorysie ślepym elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji. W cenie ofertowej Wykonawca powinien również uwzględnić likwidację ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia z projektowaną przebudową.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień:
45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg,
45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45236110-4 Wyrównanie nawierzchni boisk sportowych
 
  1. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 15 grudnia 2008 r.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
    III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2007 r. NR 223 poz. 1655.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia robót budowlanych,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.
2.1 mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: - kierownika robót
budowlanych,
2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres
działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch robót polegających na budowie
nawierzchni z kostki betonowej o podobnej wielkości i zakresie każda,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 50 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 50 000 PLN
4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych których dotyczy zamówienie
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
 
Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
c) warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
d) warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
e) warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
 
Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
 
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
 
Dokumenty wymagane:
1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. nr 1
2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. nr 2
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia robót budowlanych których dotyczy zamówienie, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem , a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania.
6. Informację o personelu kierowniczym z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. Zał nr 3
7. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu. Zał. nr 4
8.  Informację z banku, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 50 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiada kredyt obrotowy w wysokości min. 50 000 PLN,
9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem pełnomocnictwa które należy złożyć w oryginale bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
Inne dokumenty wymagane:
 
1. Parafowany projekt umowy Zał. nr 5
    2. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego Zał. Nr 6.
    3. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.
    4. Zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych wszystkich boisk (do przygotowania przez Wykonawcę)
    5. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego Zał. Nr 6.
 
Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
 
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Ełku
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4,19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 21.10.2008r. pod nr. 277419-2008
 
Prezydent Miasta Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-21 20:30:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-21 21:40:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-11-19 14:49:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3831 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony