Ogłoszenie - wyniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.5.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.5.2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. kancelaryjnych - wyniki
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2020-07-22
Ogłoszono dnia: 2020-07-22 przez
Termin składania dokumentów: 2020-08-07 15:30:00
Nr ogłoszenia: O-OP.2110.5.2020
Zlecający: Urząd Miasta Ełku
II. Uzasadnienie wyniku:
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Mariola Nowicka zamieszkała w Ełku.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko wpłynęło 11 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż 10 aplikacji nie spełniło niezbędnych wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, tj. nie miały wymaganego wykształcenia lub/oraz doświadczenia zawodowego w urzędach obsługujących organy samorządu terytorialnego.
Kandydatkę zaproszono do wzięcia udziału w II etapie naboru, tj. do rozmowy kwalifikacyjnej, która była podstawowym narzędziem rekrutacyjnym.
Kandydatce zadano pytania sprawdzające znajomości przepisów prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Pani Mariola Nowicka wykazała się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień. Posiada wykształcenie wyższe na kierunku zarządzanie.
Wiedza, umiejętności, wykształcenie oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe Pani Marioli Nowickiej dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku ds. kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Ełku.