ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.2.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.2.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. kadr - wyniki

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2024-02-02

Ogłoszono dnia: 2024-02-02 przez

Termin składania dokumentów: 2024-02-16 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.2.2024

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Paulina Mossakowska zamieszkała w Ełku.
 
Uzasadnienie wyboru:
            W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko wpłynęło 6 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż dwie aplikacje spełniły niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze.
Kandydatów zaproszono do wzięcia udziału w II etapie naboru, tj. rozmowie kwalifikacyjnej, która była podstawowym narzędziem rekrutacyjnym. Do rozmowy przystąpiło dwóch kandydatów.
            Kandydatom zadano pytania sprawdzające znajomości przepisów prawnych z zakresu kodeksu pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy
o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego oraz przepisów o ochronie danych osobowych.
Pani Paulina Mossakowska uzyskała najwyższą ocenę, co oznacza iż wykazała się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień.  Posiada wykształcenie wyższe magisterskie oraz ponad pięcioletnie doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego.                   
Wiedza, umiejętności oraz wykształcenie Pani Pauliny Mossakowskiej dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku ds. kadr w Urzędzie Miasta Ełku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Rostkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-23 08:20:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Iwona Rostkowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-23 08:25:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Iwona Rostkowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-23 08:26:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1078 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony