ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Muzeum Historycznego w Ełku

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Promocji Sportu i Kultury

Data udostępnienia: 2024-01-09

Ogłoszono dnia: 2024-01-09

Termin składania dokumentów: 2024-01-22 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2111.1.2024

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie związanym z podstawową działalnością Muzeum (np. historia, historia sztuki, muzealnictwo, kulturoznawstwo, entografia, konserwacja zabytków, nauka o kulturze),
  3. bardzo dobra znajomość języków obcych: angielski lub niemiecki na poziomie zaawansowanym,
  4. minimum 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata pracy na stanowiskach w instytucjach kultury,
  5. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania muzeum, a w szczególności przepisów: ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o muzeach, ustawy o ochronie zabytków, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne uniemożliwiające pełnienie funkcji dyrektora,
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  9. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wiedza i doświadczenie z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej,
  2. zdolności menedżerskie i organizatorskie oraz kierowania zespołem,
  3. komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista,
  4. doświadczenie w pracy naukowo-badawczej w obszarze kultury, historii lub nauk pokrewnych,
  5. znajomość dodatkowych języków obcych,
  6. pracowitość, sumienność, lojalność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. należyte organizowanie pracy i zarządzanie Muzeum Historycznego w Ełku,
  2. zapoznanie podległych pracowników z obowiązującymi przepisami prawa,
  3. dbanie o porządek i dyscyplinę pracy
  4. merytoryczna poprawność załatwianych spraw oraz ich zgodności z prawem, wytycznymi i dyspozycjami przełożonych,
  5. poprawność załatwianych przez siebie spraw,  
  6. realizacja zadań statutowych Muzeum Historycznego w Ełku,
  7. kształtowanie i koordynowanie działalności merytorycznej Muzeum Historycznego w Ełku,
  8. reprezentowanie Muzeum Historycznego w Ełku na zewnątrz,
  9. pozyskiwanie środków finansowych od podmiotów innych niż Gmina Miasta Ełk,
  10. współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Miasta Ełku,
  11. kształtowanie pozytywnego wizerunku Muzeum i Miasta Ełku,
  12. działania zmierzające do rozbudowy, rozwoju MHE oraz powiększania zasobów,
  13. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. zatrudnienie nastąpi w oparciu o powołanie w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku Dyrektora Muzeum Historycznego w Ełku,
  2. zatrudnienie na czas określony do 7 lat
  3. planowany termin zatrudnienia – 01.02.2024 r.,
  4. praca odbywać się będzie w siedzibie Muzeum Historycznego w Ełku jak również na terenie Ełckiej Kolei Wąskotorowej.
  5. w budynkach nie znajduje się winda, znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych.

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (CV) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych   osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  2. list motywacyjny,
  3. opracowanie pisemne pod nazwą „Program funkcjonowania i rozwoju Muzeum Historycznego w Ełku w okresie 7-letnim” (maksymalnie 10 stron A4, czcionka Times New Roman, wielkość czcionki 12, interlinia 1,5). Koncepcja zawierać winna elementy:
- opis zakresu działalności Muzeum Historycznego w Ełku,
- propozycje nowych oraz rozwoju istniejących form działalności na bazie infrastruktury MHE,
- wskazanie źródeł finansowania działalności MHE z uwzględnieniem dochodów własnych i środków zewnętrznych,
- wskazanie propozycji inicjatyw (działań) MHE o wyraźnym charakterze ponadregionalnym oraz o znacznym potencjale wpływu na rozwój regionu,
  1. kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy,
  2. kopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia i stażu pracy,
  3. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrana osoba zobowiązana będzie przed zatrudnieniem do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  5. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, na które prowadzony jest konkurs,
  6. podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys, koncepcja funkcjonowania oraz oświadczenia dla ważności wymagają autoryzacji (muszą być odręcznie podpisane) przez Kandydata.
 
Dokumenty dodatkowe:
  1. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach),
  2. referencje z poprzednich miejsc pracy,
  3. inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-01-22 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 22 stycznia 2024 roku do godz. 15:30 w kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Historycznego w Ełku”
  • osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, pok. nr 02, lub
  • pocztą na adres – Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu, zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
 
Dodatkowych informacji udzielać będzie Pan Piotr Gałuszka - Naczelnik Wydziału Promocji, Sportu i Kultury tel. 87 732 62 80,  ul. Piłsudskiego 2.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
I etap:  Weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji.
II etap: Rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji wraz z prezentacją koncepcji oraz rozmowa w zadeklarowanym języku obcym w zakresie funkcjonowania Muzeum Historycznego w Ełku.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Techniki selekcji i dobór narzędzi rekrutacyjnych uzależnione będą od aplikacji i mogą ulec zmianie, o czym zostaną powiadomieni kandydaci spełniający wymagania formalne.
 
Informacja o wynikach konkursu:
Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.elk.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Rostkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-09 13:34:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Iwona Rostkowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-09 14:16:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Iwona Rostkowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-25 08:44:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
527 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony