ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Zespołu Miejskich Żłobków

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Zespół Miejskich Żłobków

Data udostępnienia: 2023-12-01

Ogłoszono dnia: 2023-12-01

Termin składania dokumentów: 2023-12-14 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2111.1.2023

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. wykształcenie wyższe magisterskie,
  3. znajomość języków obcych: angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym,
  4. co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi,
  5. co najmniej 1 rok doświadczenia w kierowaniu żłobkiem lub klubem dziecięcym,
  6. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania żłobków, a w szczególności przepisów: ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, BHP i PPOŻ,
  7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  8. rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
  9. nie jest i nie był/a pozbawiona/y władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu/ jej zawieszona ani ograniczona,
  10. wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
  11. niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo,
  13. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  14. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  2. umiejętność obsługi komputera, oprogramowania biurowego i urządzeń biurowych,
  3. kreatywne i otwarte podejście do nowych wyzwań, wysoka kultura osobista, pracowitość, sumienność, lojalność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w grupie i negocjacji, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie działalnością Zespołu Miejskich Żłobków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem Zespołu Miejskich Żłobków w Ełku
    i reprezentowanie go na zewnątrz,
  2. zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka,
  3. prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji,
  4. pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników żłobka,
  5. właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi, powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
  6. terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości,
  7. budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki  w żłobku,
  8. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku Dyrektora Zespołu Miejskich Żłobków w Ełku,
  2. pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony lub na czas określony do 6 m-cy w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym,
  3. w czasie trwania umowy zostanie zorganizowana dla pracownika służba przygotowawcza, zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych, chyba że   pracownik odbył służbę  i zdał egzamin,
  4. planowany termin zatrudnienia – styczeń 2023 r.,
  5. praca odbywać się będzie w siedzibie Zespołu Miejskich Żłobków w Ełku przy ul. Św. Maksymiliana Marii Kolbego 11 w Ełku oraz na terenie żłobków wchodzących w skład zespołu,
  6. w budynkach nie znajduje się winda, znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Żłobku nr 1 w Ełku oraz w Miejskim Żłobku nr 2 w Ełku,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 2 %.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

2%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (CV) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych   osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy,
  4. kopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia i stażu pracy,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrana osoba zobowiązana będzie przed zatrudnieniem do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
  8. oświadczenie o rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
  9. oświadczenie, iż kandydat nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu/jej zawieszona ani ograniczona,
  10. oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
  11. oświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  12. podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia dla ważności wymagają autoryzacji (muszą być odręcznie podpisane) przez Kandydata.
Dokumenty dodatkowe:
  1. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach),
  2. referencje z poprzednich miejsc pracy,
  3. inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-12-14 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 14 grudnia 2023 roku do godz. 15:30 w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Dyrektora Zespołu Miejskich Żłobków w Ełku”
  • osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, pok. nr 02, lub
  • pocztą na adres – Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu, zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
 
Dodatkowych informacji udzielać będzie Pani Irena Katarzyna Podlecka - Naczelnik Wydziału Polityki Społecznej tel. 87 732 62 63,  ul. Piłsudskiego 2.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
I etap:  Weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji.
II etap: Rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji oraz przedstawienie koncepcji funkcjonowania i rozwoju Zespołu Miejskich Żłobków w Ełku (max. 10 minut).
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Techniki selekcji i dobór narzędzi rekrutacyjnych uzależnione będą od aplikacji i mogą ulec zmianie, o czym zostaną powiadomieni kandydaci spełniający wymagania formalne.
 
Informacja o wynikach konkursu:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.elk.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Rostkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-01 13:58:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Iwona Rostkowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-01 15:27:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Iwona Rostkowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-18 13:29:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
499 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony