ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.2.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.2.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. budżetu miasta

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2021-04-21

Ogłoszono dnia: 2021-04-21

Termin składania dokumentów: 2021-05-04 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.2.2021

Zlecający: Prezydent Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku ekonomia, administracja, prawo,
  3. min. roczny stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego w obszarze budżetu lub finansów,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej oraz w zakresie klasyfikacji budżetowej, o pracownikach samorządowych,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  8. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  9. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność obsługi arkuszy kalkulacyjnych, edytorów tekstu,
  2. znajomość programów księgowych (dla jednostek sektora finansów publicznych np. PUMA, Bestia, innych do obsługi budżetu JST)
  3. umiejętność organizacji pracy własnej, kreatywność,
  4. samodzielność, dokładność, systematyczność, dyskrecja,
  5. odporność na stres i pracę pod presją czasu,
  6. umiejętność  pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dotyczących:
  1. budżetu miasta na rok budżetowy,
  2. wieloletniej prognozy finansowej miasta
  3. zmiany wieloletniej prognozy finansowej miasta,
  4. zmian w budżecie miasta,
  5. kredytów, pożyczek, obligacji,
  6. rocznych i półrocznych sprawozdań z wykonania budżetu i stopnia zaawansowania realizowanych przedsięwzięć zawartych w wieloletniej prognozie finansowej miasta,
  7. innych związanych z planowaniem i realizacją budżetu miasta i wieloletnią prognozą finansową miasta.
  1. Publikacja uchwał i zarządzeń oraz innych danych z zakresu finansów Miasta Ełku w BIP.
  2. Przesyłanie zarządzeń do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie oraz uchwał i zarządzeń  przy wykorzystaniu programu Bestia.
  3. Weryfikacja planów jednostek organizacyjnych miasta pod kątem zgodności z budżetem na etapie projektu budżetu i uchwały budżetowej oraz zmian w budżecie.
  4. Monitorowanie wskaźników WPF oraz zachowania równowagi  budżetowej.
  5. Współpraca z instytucjami w zależności od potrzeb w zakresie planowania i wykonywania budżetu.
  6. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, w tym bilansów jednostki samorządu terytorialnego.
  7. Przestrzeganie procedur przyjętych w Urzędzie Miasta Ełku.
  8. Wykonywanie innych, wynikających z bieżących potrzeb, czynności zleconych przez przełożonych w zakresie planowania i realizacji budżetu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy,
3) w czasie trwania umowy zostanie zorganizowana dla pracownika służba  przygotowawcza, zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych, chyba że   pracownik odbył służbę i zdał egzamin,
4) planowany termin zatrudnienia –  maj 2021 r.,
5) planowany poziom wynagrodzenia zasadniczego (brutto): 3 300,00- 3 600,00 zł oraz ustawowe obligatoryjne dodatki do wynagrodzenia.
 
Praca odbywać się będzie w obiekcie Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 4. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
  2. curriculum vitae /CV/,
  3. list motywacyjny,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia, wykształcenie, staż pracy, 
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
  6. podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika).
Dokumenty dodatkowe:
1) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach,
2) rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-05-04 15:30:00
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 04 maja 2021 roku do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. budżetu miasta”
 
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, Kancelaria Ogólna pok. nr 02, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
       
        Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowy zakres zadań Wydziału Finansów określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ełku nadany Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 537.2020 z dnia 1 lipca 2020 r. zmieniony Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 579.2020 z dnia 31 sierpnia 2020 r. i nr 674.2020 z dnia 23 grudnia 2020 r.,  opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej: http:/bip.um.elk.pl/urząd /regulamin organizacyjny.
 
Dodatkowych informacji udziela Pani Barbara Dąbrowska–  Koordynator Biura ds. Budżetu Miasta  tel. 87 7326103, w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a)    I  etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b) II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Badorek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-21 15:09:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Badorek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-21 15:23:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Badorek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-21 09:55:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1680 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony