ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny Księgowy ZI

Miejsce pracy: Zespół Inwestycji Sp.z o.o. w Ełku

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Zespół Inwestycji Sp.z o.o. w Ełku

Data udostępnienia: 2021-04-20

Ogłoszono dnia: 2021-04-20

Termin składania dokumentów: 2021-04-27 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2111.1.2021

Zlecający: Prezes Zespołu Inwestycji Sp. z o.o.

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. wykształcenie wyższe na kierunku ekonomiczne, rachunkowość i finanse,
  3. min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, obsługa specjalistycznych programów księgowych.
  7. dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie ustaw: o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym w zakresie sprawozdawczości bilansowej, 
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  9. dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  10. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość programów księgowych WF-FAKIR, WF-GANG, WF-JPK,
  2. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
  3. wiedza i umiejętność prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości,
  4. umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenie prognoz, zestawień planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
  5. sumienność, dobra organizacja pracy, samodzielność ,zaangażowanie, inicjatywa,
  6. komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, dokładność, terminowość.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Sporządzanie rocznego planu finansowego przychodów i wydatków Spółki.
  3. Dokonywanie rozliczenia finansowego z Urzędem Miasta, bankiem, Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, zleceniodawcami,, wierzycielami i dłużnikami Spółki.
  4. Sporządzanie listy płac i wszystkich rozliczeń związanych z wynagrodzeniami (ZUS, podatek i inne potrącenia).
  5. Prowadzenia kart wynagrodzeń pracowników.
  6. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych Spółki.
  7. Realizacja należności z tytułu obsługi inwestycyjnej.
  8. Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz bilansu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  9. Prowadzenie rejestru faktur inwestycyjnych i remontowych.
  10. Przygotowywanie danych z realizacji inwestycji do opracowania sprawozdawczości GUS.
  11. Weryfikacja pod względem finansowym i formalnym faktur za wykonane prace.
  12. Prowadzenie szczegółowej ewidencji kosztów inwestycji w rozbiciu na zadania inwestycyjne i rodzaje kosztów.
  13. Opracowywanie ostatecznych rozliczeń finansowych inwestycji i remontów według KŚT.
  14. Określenie wysokości należnych odszkodowań i kar umownych za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych.
  15. Wnioskowanie do Wydziału Finansowego o  zwrot  zabezpieczeń z tytułu należytego wykonania umowy oraz właściwego usunięcia wad i usterek.
  16. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji programów inwestycyjnych, w tym sprawozdań z wykonania budżetu.
  17. Przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do rozliczenia końcowego zrealizowanych inwestycji.
  18. Rozliczanie inwestycji zakończonych i przekazanych do eksploatacji.
  19. Wnioskowanie o spisanie nakładów inwestycyjnych w koszty z uwagi na brak efektu ekonomicznego.
  20. Kompleksowe przygotowanie wniosków o płatność w zakresie zadań inwestycyjnych dofinansowywanych ze środków zewnętrznych zgodnie z ustalonymi terminami w umowach o dofinansowanie.
  21. Sporządzanie kwartalnych harmonogramów składania wniosków o płatność.
  22. Ewidencja kosztów inwestycji i remontów wg pozycji planu rocznego w budżecie Miasta.
  23. Analiza bieżąca przebiegu realizacji inwestycji i sporządzanie sprawozdawczości inwestycyjnej.
  24. Archiwizacja dokumentacji inwestycji.
  25. Monitorowanie wskaźników produktu i wskaźników rezultatu założonych we wnioskach o dofinansowanie.
  26. Szczegółowy zakres wykonywanych zadań określi zakres czynności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy,
  3. planowany termin zatrudnienia –  czerwiec 2021 r.
  4. planowany poziom wynagrodzenia zasadniczego (brutto): 4 500,00 - 5 500,00 zł oraz ustawowe obligatoryjne dodatki do wynagrodzenia.
Praca odbywać się będzie w Zespole Inwestycji Sp. z o.o. w  Ełku przy ul. Piłsudskiego 2. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:  dotychczas brak zatrudnienia osób niepełnosprawnych

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
  2. curriculum vitae /CV/,
  3. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia, wykształcenie, staż pracy, 
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
  5. podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Zespole Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku (według załącznika).
Dokumenty dodatkowe:
1) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach;
2) rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.
 
Dokumenty aplikacyjne oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-04-27 15:30:00
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 27 kwietnia 2021 roku do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego księgowego w Zespole Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku”:
1) osobiście w Zespole Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku, pok. nr 20, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Zespół Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 2.
           
            Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zespołu Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze.
Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
 
Dodatkowych informacji udziela Pani Halina Bender – Prezes Zarządu Zespołu Inwestycji Sp. z.o.o. w Ełku . tel. 87 7326270, pok. 20 w Zespole Inwestycji Sp. z o. o. w Ełku , ul. Piłsudskiego 2.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a)     I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b)     II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Halina Bender
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-20 11:30:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Badorek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-20 12:36:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Badorek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-11 10:25:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1615 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony