Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny Księgowy ZI
Miejsce pracy: Zespół Inwestycji Sp.z o.o. w Ełku
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Zespół Inwestycji Sp.z o.o. w Ełku
Data udostępnienia: 2021-04-20
Ogłoszono dnia: 2021-04-20
Termin składania dokumentów: 2021-04-27 15:30:00
Nr ogłoszenia: O-OP.2111.1.2021
Zlecający: Prezes Zespołu Inwestycji Sp. z o.o.
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomiczne, rachunkowość i finanse,
- min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, obsługa specjalistycznych programów księgowych.
- dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie ustaw: o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym w zakresie sprawozdawczości bilansowej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość programów księgowych WF-FAKIR, WF-GANG, WF-JPK,
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
- wiedza i umiejętność prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości,
- umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenie prognoz, zestawień planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- sumienność, dobra organizacja pracy, samodzielność ,zaangażowanie, inicjatywa,
- komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, dokładność, terminowość.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sporządzanie rocznego planu finansowego przychodów i wydatków Spółki.
- Dokonywanie rozliczenia finansowego z Urzędem Miasta, bankiem, Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, zleceniodawcami,, wierzycielami i dłużnikami Spółki.
- Sporządzanie listy płac i wszystkich rozliczeń związanych z wynagrodzeniami (ZUS, podatek i inne potrącenia).
- Prowadzenia kart wynagrodzeń pracowników.
- Prowadzenie ewidencji składników majątkowych Spółki.
- Realizacja należności z tytułu obsługi inwestycyjnej.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz bilansu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie rejestru faktur inwestycyjnych i remontowych.
- Przygotowywanie danych z realizacji inwestycji do opracowania sprawozdawczości GUS.
- Weryfikacja pod względem finansowym i formalnym faktur za wykonane prace.
- Prowadzenie szczegółowej ewidencji kosztów inwestycji w rozbiciu na zadania inwestycyjne i rodzaje kosztów.
- Opracowywanie ostatecznych rozliczeń finansowych inwestycji i remontów według KŚT.
- Określenie wysokości należnych odszkodowań i kar umownych za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych.
- Wnioskowanie do Wydziału Finansowego o zwrot zabezpieczeń z tytułu należytego wykonania umowy oraz właściwego usunięcia wad i usterek.
- Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji programów inwestycyjnych, w tym sprawozdań z wykonania budżetu.
- Przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do rozliczenia końcowego zrealizowanych inwestycji.
- Rozliczanie inwestycji zakończonych i przekazanych do eksploatacji.
- Wnioskowanie o spisanie nakładów inwestycyjnych w koszty z uwagi na brak efektu ekonomicznego.
- Kompleksowe przygotowanie wniosków o płatność w zakresie zadań inwestycyjnych dofinansowywanych ze środków zewnętrznych zgodnie z ustalonymi terminami w umowach o dofinansowanie.
- Sporządzanie kwartalnych harmonogramów składania wniosków o płatność.
- Ewidencja kosztów inwestycji i remontów wg pozycji planu rocznego w budżecie Miasta.
- Analiza bieżąca przebiegu realizacji inwestycji i sporządzanie sprawozdawczości inwestycyjnej.
- Archiwizacja dokumentacji inwestycji.
- Monitorowanie wskaźników produktu i wskaźników rezultatu założonych we wnioskach o dofinansowanie.
- Szczegółowy zakres wykonywanych zadań określi zakres czynności.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy,
- planowany termin zatrudnienia – czerwiec 2021 r.
- planowany poziom wynagrodzenia zasadniczego (brutto): 4 500,00 - 5 500,00 zł oraz ustawowe obligatoryjne dodatki do wynagrodzenia.
Praca odbywać się będzie w Zespole Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku przy ul. Piłsudskiego 2. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: dotychczas brak zatrudnienia osób niepełnosprawnych
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
- curriculum vitae /CV/,
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia, wykształcenie, staż pracy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
- podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Zespole Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku (według załącznika).
Dokumenty dodatkowe:
1) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach;
2) rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.
Dokumenty aplikacyjne oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-04-27 15:30:00
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 27 kwietnia 2021 roku do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego księgowego w Zespole Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku”:
1) osobiście w Zespole Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku, pok. nr 20, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Zespół Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 2.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zespołu Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze.
Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
VII. Informacje dodatkowe:
Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b) II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-04-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Bender |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-04-20 11:30:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Katarzyna Badorek |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-04-20 12:36:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Katarzyna Badorek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-06-11 10:25:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1615 raz(y) |