Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny księgowy w Środowiskowym Domu Samopomocy
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Polityki Społecznej
Data udostępnienia: 2019-12-24
Ogłoszono dnia: 2019-12-24
Termin składania dokumentów: 2020-01-09 11:00:00
Nr ogłoszenia: O-OP.2111.1.2019
Zlecający: UM Ełk
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- ukończone ekonomiczne studia jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- posiada udokumentowane kwalifikacje do pracy jako specjalista ds. kadr i płac,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane będą osoby spełniające w największym stopniu wymagania dodatkowe, w tym posiadające najdłuższą praktykę w księgowości,
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
- wiedza i umiejętność prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości,
- umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- samodzielność, umiejętność organizacji pracy, dyskrecja,
- komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, dokładność, terminowość,
- sumienność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, inicjatywa.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie rachunkowości ŚDS Lawendowy Zakątek w Ełku zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń
- społecznych ubezpieczenia (zasady ubezpieczeń, wymiar składek)
- obsługa programu „Płatnik” ( zgłoszenie do ubezpieczenia; wyrejestrowanie z ubezpieczeń; przekazywanie naliczonych składek drogą elektroniczną),
- Naliczanie i wypłacanie świadczeń ze środków ZUS ( zasiłki chorobowe, świadczenia rehabilitacyjne; zasiłki macierzyńskie, wychowawcze, opiekuńcze, pielęgnacyjne),
- Naliczanie i ewidencja wynagrodzeń pracowników oraz prowadzenie rozliczeń z tym związanych:
- sporządzanie list płatniczych
- ewidencja kart wynagrodzeń
- naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego oraz składek ZUS
- przelewy wynagrodzeń
- przekazywanie potraceń z list płac,
- Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,
- Sporządzanie umów o pracę, przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania, zaszeregowań, przeniesień,
- Sporządzanie, wydawanie dokumentów dotyczących rozwiązania umów o pracę, świadectw pracy,
- Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
- Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
- Rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym,
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki,
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- Przygotowywanie projektu budżetu oraz harmonogramu wydatków,
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych,
- Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków,
- Szczegółowy zakres wykonywanych zadań określi zakres czynności.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w budynku przy ul. Kościuszki 28B w Ełku. Warunki pracy bezpieczne.
Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane ze znajomością i stosowaniem przepisów prawa, praca na komputerze i obsługa specjalistycznych programów księgowych i kadrowych, urządzeń biurowych. Współpraca ze Skarbnikiem Miasta Ełku, korespondencja tradycyjna i e-mailowa.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: dotychczas brak zatrudnienia osób niepełnosprawnych
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony odpowiednio przez kandydata formularz zgłoszeniowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadanie wymaganego przez przepisy okresu zatrudnienia w księgowości lub - w przypadku pozostawania pracownika w stosunku pracy w czasie naboru – ksero aktualnej umowy o pracę.
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego na stanowisku wykształcenia,
- podpisane czytelnie przez kandydata i złożone na oddzielnych kartkach oświadczenia na piśmie:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy Lawendowy Zakątek w Ełku na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze głównego księgowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dot. ochrony danych osobowych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-01-09 11:00:00
b. Sposób:
c. Miejsce:
Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie http://bip.elk.warmia.mazury.pl bądź w Środowiskowym Domu Samopomocy Lawendowy Zakątek w Ełku w godz. pracy ośrodka tj. od poniedziałku do piątku od 700 – 1500.
Wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz wymagane dokumenty należy złożyć w Środowiskowym Domu Samopomocy Lawendowy Zakątek w Ełku, ul. Kościuszki 28B 19-300 Ełk w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
Nabór na stanowisko głównego księgowego w Środowiskowym Domu Samopomocy Lawendowy Zakątek w Ełku. w terminie do 09.01.2020r.godz. 1100. Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka.
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy Lawendowy Zakątek w Ełku informuje kandydatów, że oferty niekompletne tj. nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych dokumentów i danych wymaganych w dokumentach oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu składania ofert.
VII. Informacje dodatkowe:
W przypadku gdy kandydat/kandydatka do zatrudnienia złoży w dokumentacji aplikacyjnej dokumenty, oświadczenia, zdjęcia dobrowolnie (z własnej inicjatywy), to wówczas powinien złożyć odrębną pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych/przedłożonych w tych dokumentach/materiałach (oświadczenie w Formularzu zgłoszeniowym).
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane przez podmiot wystawiający dokument,
a w przypadku dokumentów wystawianych przez kandydata podpisane czytelnie przez niego.Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2019
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-12-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Badorek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-12-24 13:04:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Katarzyna Badorek |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-12-24 13:07:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Katarzyna Badorek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-01-22 08:18:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2042 raz(y) |