ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2111.1.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny księgowy w Środowiskowym Domu Samopomocy

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Polityki Społecznej

Data udostępnienia: 2019-12-24

Ogłoszono dnia: 2019-12-24

Termin składania dokumentów: 2020-01-09 11:00:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2111.1.2019

Zlecający: UM Ełk

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. ukończone ekonomiczne studia jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
  4. posiada udokumentowane kwalifikacje do pracy jako specjalista ds. kadr i płac,
  5. brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane będą osoby spełniające w największym  stopniu wymagania dodatkowe, w tym posiadające najdłuższą praktykę w księgowości,
  2.  znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
  3. wiedza i umiejętność prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości,
  4. umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
  5. samodzielność, umiejętność organizacji pracy, dyskrecja,
  6. komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, dokładność, terminowość,
  7. sumienność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, inicjatywa.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie rachunkowości ŚDS Lawendowy Zakątek w Ełku zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń
    1. społecznych ubezpieczenia (zasady ubezpieczeń, wymiar składek)
    2. obsługa programu „Płatnik” ( zgłoszenie do ubezpieczenia; wyrejestrowanie z ubezpieczeń; przekazywanie naliczonych składek drogą elektroniczną),
  3. Naliczanie i wypłacanie świadczeń ze środków ZUS ( zasiłki chorobowe, świadczenia rehabilitacyjne; zasiłki macierzyńskie, wychowawcze, opiekuńcze, pielęgnacyjne),
  4. Naliczanie i ewidencja wynagrodzeń pracowników oraz prowadzenie rozliczeń z tym związanych:
- sporządzanie list płatniczych
- ewidencja kart wynagrodzeń
- naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego oraz składek ZUS
- przelewy wynagrodzeń
- przekazywanie potraceń z list płac,
  1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,
  2. Sporządzanie umów o pracę, przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania, zaszeregowań, przeniesień,
  3. Sporządzanie, wydawanie dokumentów dotyczących rozwiązania umów o pracę, świadectw pracy,
  4. Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
  5. Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich  pracowników, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
  6. Rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym,
  7. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki,
  8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  9. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  10. Przygotowywanie projektu budżetu oraz harmonogramu wydatków,
  11. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych,
  12. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków,
  13. Szczegółowy zakres wykonywanych zadań określi zakres czynności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w budynku przy ul. Kościuszki 28B w Ełku.  Warunki pracy bezpieczne.
 
      Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane ze znajomością i stosowaniem przepisów prawa, praca na  komputerze i obsługa specjalistycznych programów księgowych i kadrowych, urządzeń biurowych. Współpraca ze Skarbnikiem Miasta Ełku, korespondencja tradycyjna i e-mailowa.
   Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom  niewidomym.
      Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:  dotychczas brak zatrudnienia osób niepełnosprawnych

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony odpowiednio przez kandydata formularz zgłoszeniowy dla osoby ubiegającej się  o zatrudnienie,
  2. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadanie wymaganego przez przepisy okresu zatrudnienia w księgowości  lub - w przypadku pozostawania pracownika w stosunku pracy w czasie naboru – ksero aktualnej umowy o pracę.
  3. kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego na stanowisku wykształcenia,
  4. podpisane czytelnie przez kandydata i złożone na oddzielnych kartkach oświadczenia na piśmie:
    • o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych  oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
    • o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie  danych osobowych przez Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy Lawendowy Zakątek w Ełku na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze głównego księgowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dot. ochrony danych osobowych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-01-09 11:00:00
b. Sposób:
 
 
c. Miejsce:
Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie    http://bip.elk.warmia.mazury.pl bądź w Środowiskowym Domu Samopomocy Lawendowy Zakątek w Ełku w godz. pracy ośrodka tj. od poniedziałku do piątku od 700 – 1500.
 
Wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz wymagane dokumenty należy złożyć w  Środowiskowym Domu Samopomocy Lawendowy Zakątek w Ełku, ul. Kościuszki 28B 19-300 Ełk w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
 
Nabór na stanowisko głównego księgowego w Środowiskowym Domu Samopomocy Lawendowy Zakątek w Ełku. w terminie do 09.01.2020r.godz. 1100. Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka.
 
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy Lawendowy Zakątek w Ełku informuje kandydatów, że oferty niekompletne tj. nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych dokumentów i danych wymaganych w dokumentach oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 
Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu składania   ofert.
 

VII. Informacje dodatkowe:

W przypadku gdy kandydat/kandydatka do zatrudnienia złoży w dokumentacji aplikacyjnej dokumenty, oświadczenia, zdjęcia dobrowolnie (z własnej inicjatywy), to wówczas powinien złożyć odrębną pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych/przedłożonych w tych dokumentach/materiałach (oświadczenie w Formularzu zgłoszeniowym).
 
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
 
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane przez podmiot wystawiający dokument,
 a w przypadku dokumentów wystawianych przez kandydata podpisane czytelnie przez niego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Badorek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-24 13:04:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Badorek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-24 13:07:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Badorek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-22 08:18:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2042 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony